Jump to content

Konstrukcja silnika - Impreza GT


filester
 Share

Recommended Posts

Czyli przełożenie głowicy z wolnossącego do GT odpada?

 

 

 

Nie rozumiem? Tkai detuning? Bo generalnei elementy powinn być zamienne. Nie znam za dobrze wolnossących Imrpez ale to wsyztsko podobne jest.

Link to comment
Share on other sites

Tyle, że jest ta drobna różnica ze GieTek ma ponad 200 konia, a wolnossąca impreza nieco ponad 100 konia. Jak to Az, stwierdził taki detuning, ciekawe, ciekawe.

 

Ciekawe ile wytrzyma głowica od nie zaturbionego auta w zaturbionym. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jak byś mnie zapytał to bym Ci powiedział ;)

A co do dorobienia - jest to trudne - przede wszystkim z tego względu, że subaru nie sprzedaje tych natryskiwaczy jako części zamiennej - nie da się jej kupić. Podobno można zastosować elementy z jakiegoś nissana i zrobić rzeźbę, ale nie jest to banalne. Tak przynajmniej twierdzi jeden amerykański engine builder, któremu ufam.

Link to comment
Share on other sites

marcin@klubsubaru.pl, można pewnie kupić od naszych przyjaciół z UKeja tych od tłoków, ale podejrzewam że to może być suma, która wstrząśnie każdym budżetem za silnik ;-)

Link to comment
Share on other sites

No i można się czegoś nauczyć

 

W kwestii nauczania - co daje taki natrysk oleju na denko tłoka ?

Jednym z zadań ukł. smarowania jest ......chłodzenie silnika czyli w tym wypadku chłodzenie denek tłoka .

Sam wtryskiwacz oleju nie jest jakąś filozofią problem w tym czy nowsze bloki mają kanał olejowy wtym miejscu gdzie jest wkręcony wtryskiwacz

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...