vrn1 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Dzień dobry. Taki przypadek, może ktoś będzie miał pomysł co z tym zrobić: Outback 2011 2.5 skrzynia CVT Samochód kupiony z niedziałającym napędem na tył, ale jeżdżący normalnie, skrzynia zamieniała biegi itp. Adaptacja / kalibracja skrzyni skończyła się niepowodzeniem - nie dało się zakończyć procesu. Migała kontrolka skrzyni / temperatury skrzyni i AWD. Żadnych błędów nie widać. Wymieniony sterownik skrzyni. Adaptacja skrzyni znowu nie udana, proces przerywa się, co za tym idzie sterownik zostaje uszkodzony. Diagnoza - może skrzynia uszkadza sterownik. Założona druga skrzynia biegów. Na oryginalnym sterowniku ten sam problem - brak napędu na tył. Kupiony kolejny sterownik ale nie było jeszcze próby adaptacji skrzyni, bo jest obawa, że sterownik znowu ulegnie uszkodzeniu (jeżeli okaże się, że to nie poprzednia skrzynia uniemożliwiała przeprowadzenie kalibracji skrzyni). Może ktoś z Was miał podobny problem lub jest w stanie coś podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Podstawowe pytanie, czy wymieniona skrzynia miała identyczny numer?? Ważne jest przełożenie mostu, jeśli nie jest identyczne jak z tyłu, to każda naprawa będzie kończyła się niepowodzeniem. Kalibracja też nie przejdzie. A pierwsza skrzynia była rozbierana? Tarczki od napędu na tył były ok czy były spalone??? Numery skrzyń muszę być identyczne, jeśli nie, to trzeba skrzynię wymienić z tylnym mostem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się