Dymian Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) Cześć! Prawie 2 lata posiadam Subaru Legacy I- czas na szybką prezentację Silnik/skrzynia: Było 2.0-> jest 2.2 wolnossące, zasilane LPG. Skrzynia 5 biegów z reduktorem(!). Nadwozie: Zwykły pospolity sedan, z dorzuconym małym czarnym spojlerem, zmienionym wydechem, felgi z GT pomalowane proszkowo w czerń, zaciski pomalowane w róż po regeneracji oraz kilkoma małymi zmianami. Zawieszenie: Tu już jest zmienione sporo. Na tyle żółty poliuretan, amortyzatory z GT, sprężyny custom, dołożony stabilizator, wahacze z pierwszych WRX . Na przód wskoczyły amortyzatory z GT, sprężyny j.w. custom, czerwony poliuretan. Hamulce: Przód swap na 4 tłok, tył 1 tłoczkowy tarczowy. Wnętrze/wyposażenie: Kanapa tył z legacy turbo, przód fotele z GT, short shifter COBB, kierownica MOMO z wersji turbo AC- ale na stary czynnik, Brak ABS, TC czy innych bajerów. Prowadzi się pewnie jak po szynach, trzyma się niesamowicie, przy tym ordynarnie przez brak systemów kontroli. Sprawia mnóstwo frajdy- polecam każdemu kto ma możliwość zakupu takiego wariata. Kilka zdjęć poglądowych: x Edytowane 30 Czerwca 2020 przez Dymian 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miis Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Fajniutki A co to znaczy, że sprężyny to custom? Robione na zamówienie? Gdzie, jeżeli można zapytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 2 minuty temu, Miis napisał: A co to znaczy, że sprężyny to custom? Robione na zamówienie? Gdzie, jeżeli można zapytać Dobrze myślałeś Sprężyny na zamówienie robione bodajże w trójmieście. Namiaru nie posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Fajnie że fura dalej jest w całości. Pamiętam jak ja odbierałem z salonu Koper 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Mój też miał być taki piękny No ale albo piękno albo nie szkoda jak w opony człowiek wjedzie Malina. Dbaj o niego! ps: Ruda nie atakuje mocno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Jaki on tam piękny Przecież to subaru- a subaru bez rdzy to zepsute jakieś by musiało być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Fajny Dziadzio! Dbaj o niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy4ever Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 92 najlepszy rocznik w poliftach Fajnie porobiony, ciekawy lakier rzadko spotykany. Tańsze wersje 1.8 i 2.0 miały tę zaletę, że mialy klamki w kolorze nadwozia, w przeciwieństwie do droższych 2.2 i Turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi