Jump to content
Sign in to follow this  
mly96

Przedni mechanizm różnicowy 5MT, a 6MT :)

Recommended Posts

Posted (edited)

Szukam płytki do przedniego dyfra, często na stronach podają, że pasują do wrx i wrx sti. Ktoś wie czy faktycznie tak jest i szpery pasują zamiennie czy to po prostu wprowadzanie w błąd?
Wiem, że ktoś dał radę przerobić suretrack z 6mt do 5mt staczając obudowę żeby łożyska weszły głębiej. Pytanie czy w drugą stronę wystarczy zastosować coś w stylu dystansu? Może ktoś przerabiał temat, albo ma doświadczenie i rozbierał obie skrzynie? :)

https://tomson.com.pl/product-pol-1362-Szpera-Kaaz-DBF2015-Subaru-Impreza-GT-1992-2001-WRX-WRX-STi-2001-2007-Forester-1997-2002-Legacy-1993-2009-przod.html

Edited by mly96

Share this post


Link to post
Share on other sites

to dwie rozne skrzynie i dyfry nie sa zamiene miedzy 5MT i 6MT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
28 minut temu, M_isza napisał:

to dwie rozne skrzynie i dyfry nie sa zamiene miedzy 5MT i 6MT.

A to taka wiedza teoretyczna czy praktyczna? Ja wiem, że te skrzynie się różnią. Pytam o przedni mechanizm różnicowy i możliwość dopasowania z jednej do drugiej. Wiem, że z 6mt do 5mt się da, pytanie czy w drugą stronę też czy braknie miejsca dla łożysk i nie będą poprawnie wciśnięte po zamontowaniu dystansów. 
https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2913239

 

Edited by mly96

Share this post


Link to post
Share on other sites

niby mozna... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...