Skocz do zawartości

Check engine


Mako2399

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam Interfejs Diagnostyczny iCar2 Vgate, działa mi zarówno w forku z 2001 i legacu z 2007.Apke kupiłem płatna car scaner bo ma dużo więcej funkcjonalnosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.06.2020 o 23:16, lutek34 napisał:

ja się tym łącze bezproblemowo, można kasować błędy i mieć odczyty niektórych parametrów z ECU

No widzisz- mam identyczny  i u mnie w forku nie działa.

Może dlatego,że sterownik na ecutecuku U Carfita.

A u Ciebie w jakich subaru działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, respect napisał:

Zbyt zdecydowanie napisałem, -dawno próbowałem, ale chyba się łączył tylko pokazywał  parę parametrów i błędnie (np temp. silnika).

 

jeśli się łączy z ECU, to raczej nie ma możliwości żeby błędnie wyświetlał parametry jaki podaje mu ECU. Spróbuj z innym ELMem, raz kupiłem identyczny i nie łączył się z żadnym samochodem, kupiłem drugi i działa OK, to są chińczyki, więc wiesz jak to jest.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.07.2020 o 06:54, Mako2399 napisał:

Działa bez problemu, z aplikacją car scanner, co do błędu który się wyświetlił to błąd 1410, z tego co wyczytałem chodzi o pompę powietrza wtornego

 

 

W przypadku problemów z tym układem pierwszą czynnością jaką należy wykonać, to wyczyścić cały układ z zanieczyszczeń: kanały w głowicach, przewody pomiędzy zaworami a głowicami. Najczęściej układ jest zapchany, jeśli nigdy nie był czyszczony. To jest podstawa zanim zacznie się bezsensu wymieniać części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się tym łącze bezproblemowo, można kasować błędy i mieć odczyty niektórych parametrów z ECU
 
6875_1.jpg&key=1d7cbcca48eaea9eb446eb3137af15f6f675e6b518bcf7974591a79fe7415ffe
 
 
 
61857898_1110500025817397_7722603149579517952_n.thumb.png.8018ac42c8d3f1e611ad445b979d4f46.png105668978_2313605385600873_7467782090996740141_n.thumb.png.e9d14523aff0af858d6cf6d2ae442f8c.png
 
Potwierdzam, od kilku lat to mam. Dokładnie tą kostkę i torque pro. Łączyłem się z roverem, fiatem, oplem i Subaru. W każdym działał, w każdym kasował błędy. Szczerze - sam jestem w szoku, ale to badziewie daje radę

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2020 o 21:37, ir3n3usz napisał:

 

W przypadku problemów z tym układem pierwszą czynnością jaką należy wykonać, to wyczyścić cały układ z zanieczyszczeń: kanały w głowicach, przewody pomiędzy zaworami a głowicami. Najczęściej układ jest zapchany, jeśli nigdy nie był czyszczony. To jest podstawa zanim zacznie się bezsensu wymieniać części.

Myślę zeby całkiem wyrzucić ta pompkę z ECU, żeby sterownik jej nie widzial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Mako2399 napisał:

Myślę zeby całkiem wyrzucić ta pompkę z ECU, żeby sterownik jej nie widzial

Jest to dobry pomysł, aczkolwiek ja zaproponowałem bezkosztowe rozwiązanie. W Poznaniu świadczą takie usługi za 1600 netto + usunięcie problemu z dziurą w mocy, warte przemyślenia, bo problem likwiduje się na zawsze i parę groszy można odzyskać sprzedając sprawne części układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...