Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Dzień dobry. Może tutaj znajdzie się ktoś kto może mi pomóc. Auto to outback 3.0 z 2005. Wszędzie występuje jako Legacy. Problem z ustawieniem zbieżność. Przy prędkościach powyżej 100 drży kierownica i bardzo zjada opony przednie na rantach zewnętrznych. Dzisiaj zrobiona geometria, lecz przy maksymalnie wykręconych śrubach i tak brakuje jeszcze trochę do prawidłowego ustawienia. Auto bez dzwona i bez jakichkolwiek modyfikacji. Na oponach 225/55/17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano87 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Nie będzie to kwestia zużycia elementów zawieszenia jak gumy, sworznie itp? Ewentualnie zmień warsztat, może maszyna albo mechanik coś niedomaga Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Witam Drżenie kierownicy przy większych prędkościach to raczej elementy metalowo\gumowe zawieszenia. Zakładam że koła masz wyważone, bo to najprostsza i ewidentna przyczyna. Może też tak drżeć kierownica od pokrzywionych tarcz hamulcowych, ale to nasila się podczas hamowania z większych prędkości (jak dostaje temperatury podczas intensywnego hamowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 22 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 21 godzin temu, Mirek 67 napisał: Witam Drżenie kierownicy przy większych prędkościach to raczej elementy metalowo\gumowe zawieszenia. Zakładam że koła masz wyważone, bo to najprostsza i ewidentna przyczyna. Może też tak drżeć kierownica od pokrzywionych tarcz hamulcowych, ale to nasila się podczas hamowania z większych prędkości (jak dostaje temperatury podczas intensywnego hamowania) Zawieszenie w stanie bdb+, tarcze również. No i dochodzi zużycie opon tylko na zewnętrznych krawędziach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Drążki też mogą powodować drżenie. Dla przykładu, poniżej wynik mojego zglebionego Gacka na 18tkach. I to już uważam za dobry wynik. Gumy wszystkie nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Witam Jeżeli wykluczyłeś elementy metalowo-gumowe, to jeszcze sprawdź mcphersony, już chyba nie ma co innego sprawdzać, inaczej już nie umiem pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frommert Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Mojego OBK ściągało w prawo. W 4 różnych miejscach robiona zbieżność, sprawdzanie opon, wymiana wahaczy poprzecznych z tyłu, kupa innych rzeczy i dalej ściąga. Okazało się, że był luz na mocowaniu amortyzatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Wahacze poprzeczne są delikatne z tyłu. ja kupiłem OBK z mocno skrzywionym tym wahaczem co skutkowało pozytywem na jednej z osi w tyłach. Dobrze było by wyjąć MC-persony sprawdzić luz na łożysku poduszce amortyzatora. według mnie na aucie jest to trudne czy wręcz nie możliwe do zdiagnozowania a na jedną stronę potrzeba max 1h w domowych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się