Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Dzień dobry. Mam outback z 2005silnik 3.0, i mam spory problem z ustawieniem zbieżność. Bardzo zjada opony z przodu na zewnętrznych krawędziach. Dzisiaj ponownie byłem na geometrii i ponownie mechanik nie potrafi ustawić odpowiedniego kąta, gdyż jest już na maksa wkręcona regulacja a jeszcze trochę brakuje. Może macie jakieś pomysły, propozycje jak sobie z tym poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Pokaż kartkę z geometrii. Który kąt jest zły? A może masz budę przekoszona, dlatego problem. Zmierz sobie przekątne na karoserii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Pierwsze zdjęcie z dzisiaj, a drugie z zeszłego roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 24 minuty temu, ewemarkam napisał: Pokaż kartkę z geometrii. Który kąt jest zły? A może masz budę przekoszona, dlatego problem. Zmierz sobie przekątne na karoserii. Buda jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Jardmax napisał: Buda jest ok. A nie masz jakiegoś lifu zawieszenia? Bo jeśli dobrze czytam to masz koła w pozytywie. Niżej masz kawałek manuala, regulacja jest na górnej śrubie. Wyciągał ją. Da się nią ruszyć. Może trzeba by założyć na dole też takie, albo po partyzancku rozpiłować na górze otwór w amortyzatorze. 2005 OBK Service Manual.pdf Edytowane 19 Czerwca 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 13 minut temu, ewemarkam napisał: A nie masz jakiegoś lifu zawieszenia? Bo jeśli dobrze czytam to masz koła w pozytywie. Nie. Wszystko w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Teraz, Jardmax napisał: Nie. Wszystko w oryginale. W tej chwili jest w pozytywie aby spróbować zniwelować trzęsienie kierownicy i zdzieranie opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jardmax Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 17 minut temu, ewemarkam napisał: A nie masz jakiegoś lifu zawieszenia? Bo jeśli dobrze czytam to masz koła w pozytywie. Niżej masz kawałek manuala, regulacja jest na górnej śrubie. Wyciągał ją. Da się nią ruszyć. Może trzeba by założyć na dole też takie, albo po partyzancku rozpiłować na górze otwór w amortyzatorze. 2005 OBK Service Manual.pdf 100 kB · 0 pobrań Tyle że już jest odkręcone na maksa a jeszcze trochę brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Zapytaj w temacie Forkowym co zrobić z pozytywem z przodu. Czy można założyć też śruby regulacyjne zamiast dolnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się