Skocz do zawartości

Drgania na wolnych obrotach


Frasulek

Rekomendowane odpowiedzi

 

Cześć, od jakiegoś czasu zauważyłem, że na wolnych obrotach na miejscu kierowcy wyczuwalne są jakieś drgania, których wcześniej nie było. Po rozgrzaniu silnika są one bardziej wyczuwalne. Czy ktoś miał podobny problem może? Czy na coś powinienem jeszcze zwrócić uwagę? Nie znam się na samochodach więc zanim pojadę do warsztatu dobrze by było cokolwiek wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Frasulek napisał:

 

Cześć, od jakiegoś czasu zauważyłem, że na wolnych obrotach na miejscu kierowcy wyczuwalne są jakieś drgania, których wcześniej nie było. Po rozgrzaniu silnika są one bardziej wyczuwalne. Czy ktoś miał podobny problem może? Czy na coś powinienem jeszcze zwrócić uwagę? Nie znam się na samochodach więc zanim pojadę do warsztatu dobrze by było cokolwiek wiedzieć.

 

Diesle tak mają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie żeby podjechać do warsztatu i najpierw pod kompa podpiąć ?
Podjedź. Błędów nie ma. Byle kto Cię odeśle z kwiatkiem bo jest wszystko ok. Musi być spec że u zobaczyć co się dzieje. Odpowiedz na nasze pytania najpierw. Jeśli na PB też to dobry mechanik, jeśli tylko na LPG to już gazwonik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym się nie zgodę do końca. jeśli istalacja LPG będzie kuleć a auto jest jeżdżone w trasy to zaraz po odpaleniu na PB mogą występować drgania dziwna praca silnika a na LPG będzie lepiej.

Należy zresetować nastawy przez odpięcie np akumulatora wtedy na korektach bliskich 0 obserwować.

Rozrząd sprawdzić jest to silnik DOHC tutaj przy ustawianiu rozrządu/wymianie można zrobić kuku silnikowi w SOHC jest to trudniejsze.

Przyczyną telepania mogą być nie prawidłowe luzy zaworowe. Ten silnik ma regulacje pewnie na szklankach.