Kamillo Opublikowano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Witam, Posiadam outback diesel 2009. Autko w miarę chodziło aż pojawiła się kontrolka check+trakcja+ nie działał tempomat. Kod błędu p0403 wskazywała na zawór egr. Blad po skasowaniu wracał po drugim uruchomieniu. Po wymianie zaworu (nowy zamiennik) błąd znowu wyskoczył te same objawy ale kod błędu p409 blad egr sensor w obwodzie A. Po skasowaniu to samo wraca po drugim uruchomieniu. Ktoś miał podobny problem? Mechanicy sugerują błąd elektryczny. Jakiś czujnik? Adaptacja? Ktoś coś kiedyś? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grinpis Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Jak wymieniałem sam EGR na zamiennik, to potrzebna była jeszcze adaptacja bo wyskakiwał jakiś błąd, może u ciebie jest to samo. Ja to robiłem w legacy 09. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Dzieki za odp. We wtorek odstawiam auto do zakładu który ogarnia subaru. Zasugeruje im to. Ktoś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo Opublikowano 24 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zaklad który wymieniał już nie jeden egr w subaru powiedział mi że nie idzie go ustawić bo pokazuje jakies dziwne ujemne wartości i sugeruje podmianę na oryginalny. Co o tym sądzicie? Jechać jeszcze do jakiegoś elektryka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 (edytowane) W dniu 24.06.2020 o 13:49, Kamillo napisał: Zaklad który wymieniał już nie jeden egr w subaru powiedział mi że nie idzie go ustawić bo pokazuje jakies dziwne ujemne wartości i sugeruje podmianę na oryginalny. Co o tym sądzicie? Jechać jeszcze do jakiegoś elektryka? Mają rację. Ujemne wartości wskazują na padniętą elektronikę. Zamienniki EGR zupełnie nie sprawdzają się w Subaru. Szkoda nerwów i czasu na zamienniki. Nowy oryginał kosztuje 1074zł i zapominasz o problemie na kolejne 150kkm co najmniej. Oryginał po montażu działa idealnie nawet bez adaptacji. W swoim dzisiaj wymieniałem EGR, a wczoraj kumpel wymieniał u klienta właśnie zamiennik, był prawie nowy i padł. Po montażu oryginału wszystko wróciło do normy. Warto sprawdzić też wtyczkę od EGRu, miałem kiedyś przypadek, że wysunął się jeden pin z wtyczki i wywalało błędy. Sprawdzenie instalacji, to podstawa przed jakąkolwiek wymianą. Ale w tym przypadku stawiam na padnięty nowy zawór(były takie przypadki z zamiennikami) Edytowane 25 Czerwca 2020 przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Dzieki za odp. Dzisiaj wymieniono zawor na oryginalny z aso. Cena taka jak pisałeś 1075 brutto. Po wymianie problem znikł. Jeżeli nic nie napiszę w przeciągu dnia lub dwoch to znaczy że jest git:-) Zawór NTY do zwrotu. Chciało się oszczędzić i tak wyszło... A szkoda bo te zawory produkowane są w Polsce (przynajmniej tak kod kreskowy mówi). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grinpis Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 U mnie założyłem właśnie nty, dziala, ma jakieś 20-30 tys przelotu, ale jakbym wiedział, że oryginal działa od strzała i bez adaptacji to bym go kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się