Skocz do zawartości

forester 2.0 my 2007 klocki


speed

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool:

I może rzecz najważaniejsza, jest kilka rodzajów klcków Ferrodo, EBC itd., więc może napisz cos wiecej, co chcesz osiagnąć wymiana klocków, jaki styl jazdy itd, łatwiej bedzie o konkretną odpowiedź, i dobór odpowiednich klocków.

Jeżli poprostu uzywasz autka na co dzień, jako dupowoza, to założ FERRODO PREMEIR ( jakość oryginału ) jeżeli coś wiecej oczekujesz to założ DS PERFORMANCE, DS 2500 czy DS3000 nie polecam do Forka 2.0 , dla mnie bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zostawil te hamulce ,to auto lepiej nie bedzie hamowac.Jakis rok temu wpadlem na ten sam pomysl,zalozylem EBC red stuff ,niby lepiej hamowalo ale zryly tarcze na amen.Skonczylo sie to tym ze w zeszlym tygodniu zalozylem nowy seryjny komplet tarcz i klockow a efekt jest taki sam jak z EBC.Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zostawil te hamulce ,to auto lepiej nie bedzie hamowac.Jakis rok temu wpadlem na ten sam pomysl,zalozylem EBC red stuff ,niby lepiej hamowalo ale zryly tarcze na amen.Skonczylo sie to tym ze w zeszlym tygodniu zalozylem nowy seryjny komplet tarcz i klockow a efekt jest taki sam jak z EBC.Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny.

 

Fakt zakładanie EBC - RED do Forysia 2.0 i do seryjnych tarcza to taki średni pomysł :roll: ale zakładac serię równiez, ze względu że są drogie i mało skuteczne. Uważam że do codzienniej jazdy spokojnie wystarczy zestaw BREMBO + FERRODO PREMIER lub DS PERFORMANCE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit napisał :

BREMBO + FERRODO PREMIER lub DS PERFORMANCE

dokładnie taki zestaw posiadam (Brembo+DS Performance) i bardzo ale to bardzo nie narzekam :wink:

Zestaw powyższy zarekomendował p. Leszek...a jak p. Leszek coś o hamulcach mówi to warto słuchać :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzesiek

 

OT PS. Carficie, dzięki za przesyłkę, doszła nastepniego dnia. Wszystko w chacie, a nie tylko Forek, jest we Froschu, żona goni mnie okrutnie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool:

I może rzecz najważaniejsza, jest kilka rodzajów klcków Ferrodo, EBC itd., więc może napisz cos wiecej, co chcesz osiagnąć wymiana klocków, jaki styl jazdy itd, łatwiej bedzie o konkretną odpowiedź, i dobór odpowiednich klocków.

Jeżli poprostu uzywasz autka na co dzień, jako dupowoza, to założ FERRODO PREMEIR ( jakość oryginału ) jeżeli coś wiecej oczekujesz to założ DS PERFORMANCE, DS 2500 czy DS3000 nie polecam do Forka 2.0 , dla mnie bez sensu.

jezdze dynamicznie wiec myslalem o ebc green stuff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Forku założyłem klocki Ferodo Premium i w stosunku do serii jest lepiej, nie jest to może szczyt marzeń, ale prawdziwą poprawę będziesz miał kiedy wymienisz zaciski i tarcze na coś bardziej rasowego ale koszt takiej wymiany to przynajmniej 14k PLN, zastanów się więc czy warto

Przeczytaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106779

Szczególnie post usera: ferodo to właśnie legendarny Leszek Wójcik.

 

Klocki kupowałem w sklepie u Leszka na www.hamulce.net, jako członek subaru klub będziesz miał niezły rabat.

 

Swoją drogą hamulce w Twoim Foresterze nie są wcale takie złe, to kwestia przyzwyczajenia i sprawa tego, że siedzisz zdecydowanie wyżej niż w zwykłym aucie i w związku z tym nie "czujesz" prędkości ( wiem po sobie bo często jeżdżę różnymi autami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj wymieniłem w OBK tarcze(oryginały) i klocki (EBC Red). Przejechałem ~10-15 kkm i bałem sie dalej jeździć. Klocki się zeszkliły kompletnie, a tarcze przegrzały po trasie Koszalin-Kraków ( z Teściową na pokładzie ;) ). Takiego zestawu nie polecam. W tym momencie testuję EBC Red + nacinane i wiercone tarcze EBC. Jesli taki zestaw nie wypali to szukam innego sposobu na spowalnianie Outback'a. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...