Jump to content

forester 2.0 my 2007 klocki


speed
 Share

Recommended Posts

Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool:

I może rzecz najważaniejsza, jest kilka rodzajów klcków Ferrodo, EBC itd., więc może napisz cos wiecej, co chcesz osiagnąć wymiana klocków, jaki styl jazdy itd, łatwiej bedzie o konkretną odpowiedź, i dobór odpowiednich klocków.

Jeżli poprostu uzywasz autka na co dzień, jako dupowoza, to założ FERRODO PREMEIR ( jakość oryginału ) jeżeli coś wiecej oczekujesz to założ DS PERFORMANCE, DS 2500 czy DS3000 nie polecam do Forka 2.0 , dla mnie bez sensu.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym zostawil te hamulce ,to auto lepiej nie bedzie hamowac.Jakis rok temu wpadlem na ten sam pomysl,zalozylem EBC red stuff ,niby lepiej hamowalo ale zryly tarcze na amen.Skonczylo sie to tym ze w zeszlym tygodniu zalozylem nowy seryjny komplet tarcz i klockow a efekt jest taki sam jak z EBC.Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny.

Link to comment
Share on other sites

Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny.

 

Przy hamowaniu, najwieksza sila potrzebna jest na przod, tyl to bajka bo i tak w prawie kola odrywaja sie od ziemi.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym zostawil te hamulce ,to auto lepiej nie bedzie hamowac.Jakis rok temu wpadlem na ten sam pomysl,zalozylem EBC red stuff ,niby lepiej hamowalo ale zryly tarcze na amen.Skonczylo sie to tym ze w zeszlym tygodniu zalozylem nowy seryjny komplet tarcz i klockow a efekt jest taki sam jak z EBC.Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny.

 

Fakt zakładanie EBC - RED do Forysia 2.0 i do seryjnych tarcza to taki średni pomysł :roll: ale zakładac serię równiez, ze względu że są drogie i mało skuteczne. Uważam że do codzienniej jazdy spokojnie wystarczy zestaw BREMBO + FERRODO PREMIER lub DS PERFORMANCE

Link to comment
Share on other sites

Carfit napisał :

BREMBO + FERRODO PREMIER lub DS PERFORMANCE

dokładnie taki zestaw posiadam (Brembo+DS Performance) i bardzo ale to bardzo nie narzekam :wink:

Zestaw powyższy zarekomendował p. Leszek...a jak p. Leszek coś o hamulcach mówi to warto słuchać :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzesiek

 

OT PS. Carficie, dzięki za przesyłkę, doszła nastepniego dnia. Wszystko w chacie, a nie tylko Forek, jest we Froschu, żona goni mnie okrutnie :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool:

I może rzecz najważaniejsza, jest kilka rodzajów klcków Ferrodo, EBC itd., więc może napisz cos wiecej, co chcesz osiagnąć wymiana klocków, jaki styl jazdy itd, łatwiej bedzie o konkretną odpowiedź, i dobór odpowiednich klocków.

Jeżli poprostu uzywasz autka na co dzień, jako dupowoza, to założ FERRODO PREMEIR ( jakość oryginału ) jeżeli coś wiecej oczekujesz to założ DS PERFORMANCE, DS 2500 czy DS3000 nie polecam do Forka 2.0 , dla mnie bez sensu.

jezdze dynamicznie wiec myslalem o ebc green stuff
Link to comment
Share on other sites

Same tarcze tez nic nie dadzą.

Ja mam tarox 2700 i jak założyłem gówniane reemsy to auto nie hamowało tylko śmierdziały spalone klocki...

Lepsze klocki zeżrą Ci seryjne tarcze.

Link to comment
Share on other sites

jezdze dynamicznie wiec myslalem o ebc green stuff

 

Skąd się to bierze że ludzi jak myślą "hamulce" to od razu myślą EBC?

a co bys załozyl do forka???
Link to comment
Share on other sites

a ja do siebie zalozylem tarcze brembo przod + tyl i klocki ferodo ds performance- i hamuje duzo lepiej niz seria, na codzien i czasem do szybszej jazdy mysle ze spokojnie wystrczy. Na torze jeszcze nei testowalem...

Link to comment
Share on other sites

no pytam czy mozna, druga sprawa po co :wink: ,

bo przod jak poczytalem to poprawic mozna zestawem brembo plus ferodo.

 

Na jak dlugo wystaracza fabryczny zestaw przy umiarkowanie dynmaicznej jezdzie?

Link to comment
Share on other sites

W moim Forku założyłem klocki Ferodo Premium i w stosunku do serii jest lepiej, nie jest to może szczyt marzeń, ale prawdziwą poprawę będziesz miał kiedy wymienisz zaciski i tarcze na coś bardziej rasowego ale koszt takiej wymiany to przynajmniej 14k PLN, zastanów się więc czy warto

Przeczytaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106779

Szczególnie post usera: ferodo to właśnie legendarny Leszek Wójcik.

 

Klocki kupowałem w sklepie u Leszka na www.hamulce.net, jako członek subaru klub będziesz miał niezły rabat.

 

Swoją drogą hamulce w Twoim Foresterze nie są wcale takie złe, to kwestia przyzwyczajenia i sprawa tego, że siedzisz zdecydowanie wyżej niż w zwykłym aucie i w związku z tym nie "czujesz" prędkości ( wiem po sobie bo często jeżdżę różnymi autami.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dzisiaj wymieniłem w OBK tarcze(oryginały) i klocki (EBC Red). Przejechałem ~10-15 kkm i bałem sie dalej jeździć. Klocki się zeszkliły kompletnie, a tarcze przegrzały po trasie Koszalin-Kraków ( z Teściową na pokładzie ;) ). Takiego zestawu nie polecam. W tym momencie testuję EBC Red + nacinane i wiercone tarcze EBC. Jesli taki zestaw nie wypali to szukam innego sposobu na spowalnianie Outback'a. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...