speed Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 jakie klocki [ebc ,ferodo]???i jak z gwarancją??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool: I może rzecz najważaniejsza, jest kilka rodzajów klcków Ferrodo, EBC itd., więc może napisz cos wiecej, co chcesz osiagnąć wymiana klocków, jaki styl jazdy itd, łatwiej bedzie o konkretną odpowiedź, i dobór odpowiednich klocków. Jeżli poprostu uzywasz autka na co dzień, jako dupowoza, to założ FERRODO PREMEIR ( jakość oryginału ) jeżeli coś wiecej oczekujesz to założ DS PERFORMANCE, DS 2500 czy DS3000 nie polecam do Forka 2.0 , dla mnie bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ja bym zostawil te hamulce ,to auto lepiej nie bedzie hamowac.Jakis rok temu wpadlem na ten sam pomysl,zalozylem EBC red stuff ,niby lepiej hamowalo ale zryly tarcze na amen.Skonczylo sie to tym ze w zeszlym tygodniu zalozylem nowy seryjny komplet tarcz i klockow a efekt jest taki sam jak z EBC.Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny. Przy hamowaniu, najwieksza sila potrzebna jest na przod, tyl to bajka bo i tak w prawie kola odrywaja sie od ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ja bym zostawil te hamulce ,to auto lepiej nie bedzie hamowac.Jakis rok temu wpadlem na ten sam pomysl,zalozylem EBC red stuff ,niby lepiej hamowalo ale zryly tarcze na amen.Skonczylo sie to tym ze w zeszlym tygodniu zalozylem nowy seryjny komplet tarcz i klockow a efekt jest taki sam jak z EBC.Poprostu nie wiem czy jest sens inwestowac w dobry przod jezeli z tylu masz bebny. Fakt zakładanie EBC - RED do Forysia 2.0 i do seryjnych tarcza to taki średni pomysł :roll: ale zakładac serię równiez, ze względu że są drogie i mało skuteczne. Uważam że do codzienniej jazdy spokojnie wystarczy zestaw BREMBO + FERRODO PREMIER lub DS PERFORMANCE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Carfit napisał : BREMBO + FERRODO PREMIER lub DS PERFORMANCE dokładnie taki zestaw posiadam (Brembo+DS Performance) i bardzo ale to bardzo nie narzekam :wink: Zestaw powyższy zarekomendował p. Leszek...a jak p. Leszek coś o hamulcach mówi to warto słuchać Pozdrawiam Grzesiek OT PS. Carficie, dzięki za przesyłkę, doszła nastepniego dnia. Wszystko w chacie, a nie tylko Forek, jest we Froschu, żona goni mnie okrutnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jezeli masz zakładac założ Ferrodo, gwarancja :shock: , przeciez i tak jej nie masz na klocki czy tarcze, a poza tym normy GVO zezwalaja na montaż części innych jak OEM SUBARU, tylko musza spełniac odpowiednie certyfikaty :cool: I może rzecz najważaniejsza, jest kilka rodzajów klcków Ferrodo, EBC itd., więc może napisz cos wiecej, co chcesz osiagnąć wymiana klocków, jaki styl jazdy itd, łatwiej bedzie o konkretną odpowiedź, i dobór odpowiednich klocków. Jeżli poprostu uzywasz autka na co dzień, jako dupowoza, to założ FERRODO PREMEIR ( jakość oryginału ) jeżeli coś wiecej oczekujesz to założ DS PERFORMANCE, DS 2500 czy DS3000 nie polecam do Forka 2.0 , dla mnie bez sensu. jezdze dynamicznie wiec myslalem o ebc green stuff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jezdze dynamicznie wiec myslalem o ebc green stuff Skąd się to bierze że ludzi jak myślą "hamulce" to od razu myślą EBC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Same tarcze tez nic nie dadzą. Ja mam tarox 2700 i jak założyłem gówniane reemsy to auto nie hamowało tylko śmierdziały spalone klocki... Lepsze klocki zeżrą Ci seryjne tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jezdze dynamicznie wiec myslalem o ebc green stuff Skąd się to bierze że ludzi jak myślą "hamulce" to od razu myślą EBC? a co bys załozyl do forka??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 a co bys załozyl do forka??? Uważam że do codzienniej jazdy spokojnie wystarczy zestaw BREMBO + FERRODO PREMIER lub DS PERFORMANCE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 a ja do siebie zalozylem tarcze brembo przod + tyl i klocki ferodo ds performance- i hamuje duzo lepiej niz seria, na codzien i czasem do szybszej jazdy mysle ze spokojnie wystrczy. Na torze jeszcze nei testowalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 jezdze dynamicznie wiec myslalem o ebc green stuff Skąd się to bierze że ludzi jak myślą "hamulce" to od razu myślą EBC? to jakie????\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 no przeciez juz 3 razy Ci napisali jakie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iglopol Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 A bebny z tylu mozna wymienic na tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 iglopol, ale po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iglopol Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 no pytam czy mozna, druga sprawa po co :wink: , bo przod jak poczytalem to poprawic mozna zestawem brembo plus ferodo. Na jak dlugo wystaracza fabryczny zestaw przy umiarkowanie dynmaicznej jezdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 no pytam czy mozna, druga sprawa po co , Pewnie że można, wszystko się da ale to nie rozwiąże niczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 W moim Forku założyłem klocki Ferodo Premium i w stosunku do serii jest lepiej, nie jest to może szczyt marzeń, ale prawdziwą poprawę będziesz miał kiedy wymienisz zaciski i tarcze na coś bardziej rasowego ale koszt takiej wymiany to przynajmniej 14k PLN, zastanów się więc czy warto Przeczytaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106779 Szczególnie post usera: ferodo to właśnie legendarny Leszek Wójcik. Klocki kupowałem w sklepie u Leszka na www.hamulce.net, jako członek subaru klub będziesz miał niezły rabat. Swoją drogą hamulce w Twoim Foresterze nie są wcale takie złe, to kwestia przyzwyczajenia i sprawa tego, że siedzisz zdecydowanie wyżej niż w zwykłym aucie i w związku z tym nie "czujesz" prędkości ( wiem po sobie bo często jeżdżę różnymi autami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 bart99, Nie Ferodo Premium tylko Premier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 bart99, Nie Ferodo Premium tylko Premier ferodo premier to mam orginalnie w vw caddy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 speed, ja mam w swoim (nieoryginalnie), nie zmienia to faktu, że klocki Ferodo Premium nie istnieją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 speed, ja mam w swoim (nieoryginalnie), nie zmienia to faktu, że klocki Ferodo Premium nie istnieją.zgadza sie . :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Dzisiaj wymieniłem w OBK tarcze(oryginały) i klocki (EBC Red). Przejechałem ~10-15 kkm i bałem sie dalej jeździć. Klocki się zeszkliły kompletnie, a tarcze przegrzały po trasie Koszalin-Kraków ( z Teściową na pokładzie ). Takiego zestawu nie polecam. W tym momencie testuję EBC Red + nacinane i wiercone tarcze EBC. Jesli taki zestaw nie wypali to szukam innego sposobu na spowalnianie Outback'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi