Jump to content

EJ20F parametry


Recommended Posts

Na fb widziałem Legwana EJ20F na sprzedaż. Moc 165km. Starszy o rok od mojego. 

Ja w dokumentach mam 150km. Ktoś zdradzi mi, jaka jest prawda? Czy były takie I takie? 

Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Danko napisał:

Ktoś zdradzi mi, jaka jest prawda? Czy były takie I takie? 

Z tego co mi wiadomomo to z dwulitrówek były:

2.0 SOHC 137KM

2.0 DOHC 150KM

2.0 DOHC 165KM

2.0 Twinscroll 265KM

2.0 Twinscroll 280KM

Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak. I raczej wychodzę z założenia, że 150tka to EJ20F. Możliwe, żeby obie wersje to były Fki i dalej kod się różnił? Chyba nie do końca, bo tylko jedna z tych wersji ma wzmocnione gniazda, a druga wymaga częstej regulacji przy LPG. 

Link to post
Share on other sites

Osobiście posiadam Legwana z silnikiem EJ20F 165 km, rocznik 2007

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Czyli mam chyba źle wbity, wszyscy tak piszą, że 165

Link to post
Share on other sites

Mogło być tak, że na różne rynki obniżali (zazwyczaj tylko elektronicznie) moc ze względu na przepisy podatkowe w danym kraju. Często spotykane w autach np. z Francji czy Beneluxu. Co do subaru to nie wiem czy były takie działania, ale np. wśród BMW z tych krajów to norma.

Zazwyczaj prawdę masz wpisaną w org. zagraniczny dokument (Brief) czy jak go tam zwą w danym kraju. Za granicą bardzo pilnują wpisywania odpowiedniej mocy w dokumenty, bo od tego bardzo często zależą tam obciążenia podatkowe na dane auto.

 

A W Polsce wpisują jak tam urzędnikowi przypasuje.

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, maciek323 napisał:

Mogło być tak, że na różne rynki obniżali (zazwyczaj tylko elektronicznie) moc ze względu na przepisy podatkowe w danym kraju. Często spotykane w autach np. z Francji czy Beneluxu. Co do subaru to nie wiem czy były takie działania, ale np. wśród BMW z tych krajów to norma.

Zazwyczaj prawdę masz wpisaną w org. zagraniczny dokument (Brief) czy jak go tam zwą w danym kraju. Za granicą bardzo pilnują wpisywania odpowiedniej mocy w dokumenty, bo od tego bardzo często zależą tam obciążenia podatkowe na dane auto.

 

A W Polsce wpisują jak tam urzędnikowi przypasuje.

No właśnie.. W Polsce to Polsce. Może ktoś ściągnął (z Włoch) i jak urzędnik zaznaczył tak zostało.. A jak zostało ograniczone, to trzeba to zdjąć :evil2:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...