Siela Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Mam taki problem w GT 98 od jakiegoś czasu, że w aucie lekko falują obroty na jałowym biegu. Jak dojezdzam do swiateł szczególnie po dłuższej stałej jezdzie np na 5 i wypuszczam przed swiatłami na luz to obroty spadają do 0 potem zaczyna sie lekkie falowanie tak od 0 do 1000 i potem sytuacja sie uspakaja. Dwa razy pod czas jazdy właczył mi sie check engine. Kiedyś auto wogole potrafiło gasnąć. Pojechałem do ASO na komputer wyszły błedy z przepływki potem byłem w ASO jeszcze raz to wyszły błedy z solenoidu turbo. Życzliwy kolega Adamusmax pożyczył mi swoją naprawianą przepływke i sytuacja znacznie sie poprawiła ale od jakiegos czasu znowu zaczyna dziać sie to samo i to z coraz wiekszym natężeniem czyli dokłądnie tak jak było to wczesniej, że najpierw było ok a potem juz auto zaczynało nawet gasnąc. Co radzicie? Auto ładuje normalnie i jak jest na biegach to normalnie przyspiesza. trzy razy zdarzyło sie tak, że jeszcze na ssaniu rano musiałem przycisnąc do 3 tysiecy obrotów to było takie zdławienie. Co robić? Czy jest ktoś kto będzie to mógł ogarnąć w Warszawie? Wiem, że mógł bym wymieniać wszystko po koleji i sprawdzać co sie bedzie działo ale to chyba troche bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Przełóż naprawdę dobrą przepływkę bo brzmi jak problem z przepływką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Siela, a silniczek krokowy był sprawdzany? Może coś źle pracuje, trzeba by go przeczyścić albo wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Czyli poprostu kupić nową w ASO nie? Koszt jest 1650 zł ale wydaje mi się, że to też jest problem z tym elementem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Siela, można taniej. Ewentualnei przełozyć sprawną z innego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 To teraz pytanie numer 2? Czy może coś jest nie tak z inną czescią co własnie doprowadza do uszkodzenia przepływek. Stożka nie ma, jest tylko filtr K&N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Siela, np. zwarcie w instalacji elektrycznej. Znam jedno auto które ma podobny problem tylko 99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Siela jedź to gdzieś sprawdzić, bo inaczej będziesz się bawić w zgadywanki przez kilka miesięcy jak ja. Możesz ew. spróbować pogadać z Robertem Sieredzińskim z Protronicu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Siela, a silniczek krokowy był sprawdzany? Może coś źle pracuje, trzeba by go przeczyścić albo wymienić. Jeżeli samochód przyspiesza normalnie tak jak siela pisze to wg mnie aflinta ma racje. Za wolne obroty odpowiada silnik krokowy. Jak chcesz to mogę spróbować się podpiąc do kompa w twoim aucie, zobaczymy czy nie ma spadków napięcia, sprawdzimy pracę przepływki, wartość tps, czujnik temp silnika w razie czego silnik krokowy też sprawdzimy. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jako, masz coś co można podpiąc do GT przed 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ale filtr K&N masz suchy czy mokry. Jeśli jest suchy to on może powodować uszkodzenie przepływki. Najlepiej podjedź do fachmajstra i niech sprawdzi tobie różne paramtery na komputerze a nie tylko błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jako, masz coś co można podpiąc do GT przed 98? si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 SSM? Czy coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 SSM? Czy coś innego? Nie. To jest programik, który nazywa się select monitor i umożliwia prosty odczyt parametrów pracy, jednak jeżeli sterownik nie był opracowany to wymaga czasochłonnego poszukiwania adresów na których znajdują się sygnały z odpowiednich czujników. Trochę się tym bawiłem, wiec powinno się udać. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jakiś link czy coś? Może być na PW :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Nic nie dostałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 o to fajna opcja by była ? gdzie w Warszawie i kiedy byśmy mogli się ustawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 o to fajna opcja by była ? gdzie w Warszawie i kiedy byśmy mogli się ustawić ? jako moze bedzie jutro na ognisku to sie dogadacie jestescie z Robertem sasiadami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Witam, nastepujace pytanie Impreza GT 96': w momencie wysprzeglenia na kazdym biegu przy kazdej predkosci obroty spadaja na jakies 200-300 obr/min (czasami prawie gaśnie-zapala sie kontrolka ladowania itp.), po czym wracają na 900 obr/min i jest Ok. O co chodzi? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Witam, nastepujace pytanie Impreza GT 96': w momencie wysprzeglenia na kazdym biegu przy kazdej predkosci obroty spadaja na jakies 200-300 obr/min (czasami prawie gaśnie-zapala sie kontrolka ladowania itp.), po czym wracają na 900 obr/min i jest Ok. O co chodzi? pozdro Ma BOV-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 A masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 LPG brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi