Skocz do zawartości

Pierwsze Subaru


michal1251

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, stoję właśnie przed wyborem swojego pierwszego Subaru!

Przeglądając portale aukcyjne, moją uwagę zwrócił fakt, że sporo Subaru jest po wymianie silnika, jestem laikiem jeśli chodzi o markę Subaru, stąd też moje pytanie, czy na takie samochody warto zwracać uwagę? Mój budżet to około 12k-15k. Celuje w Outback, ewentualnie Legacy... Silnik lepiej Benzyna? Czy może Diesel? Tu jestem otwarty na sugestie...

Doradźcie coś drodzy forumowicze :)

P.S jestem z Gdańska, może sami macie tu jakieś Subaru godne polecenia?

Edytowane przez michal1251
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesla omijaj szerokim łukiem.

Za te pieniądze kupisz może samochód z 00/02 w zasadzie dobrym stanie. Jak każdy Japończyk problemy z korozją. Ale akurat Legaś i OBK się dobrze trzymają. Silniki 2.5 obarczone są problemem wycieku oleju z uszczelki pod głowicą. 2.0 znów było tylko w Legacy i ponoć średnio sobie radzi z tak dużym samochodem. 3.0 H6 średnio jeśli chodzi o gazowanie, kosztowna regulacja luzów zaworowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, ewemarkam napisał:

Za te pieniądze kupisz może samochód z 00/02 w zasadzie dobrym stanie. Jak każdy Japończyk problemy z korozją. Ale akurat Legaś i OBK się dobrze trzymają. Silniki 2.5 obarczone są problemem wycieku oleju z uszczelki pod głowicą. 2.0 znów było tylko w Legacy i ponoć średnio sobie radzi z tak dużym samochodem. 3.0 H6 średnio jeśli chodzi o gazowanie, kosztowna regulacja luzów zaworowych.

Skoro polecasz samochody z lat 00/02, to jaki widzisz problem w regulacji luzów zaworowych w silniku 3,0 H6?

Ja uważam, że najlepszym i najtrwalszym będzie właśnie H6 regularnie serwisowany. Nie serwisowany żaden nie będzie się nadawał do używania.