Bergen Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Po przełączeniu z mijania na drogowe gasną światła. Ktoś spotkał się z czymś podobnym ? Przekaźniki/bezpieczniki sprawdzone. Są ok, będę dalej grzebał miernikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ja taka akcje mialem przy zakladniu ksenonow jak dawalem dlugie to swiatl gasly - cusik z plusami namieszane bylo - zapytam sie kumpla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Po przełączeniu z mijania na drogowe gasną światła. Ktoś spotkał się z czymś podobnym ? Przekaźniki/bezpieczniki sprawdzone. Są ok, będę dalej grzebał miernikiem... Czy czasem nie wypaliły się styki na na przełączniku (chyba to sie nazywa pająk,czy cuś takiego). Mialem podobne objawy (gasły światła) podczas wrzucania kierunków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrowczas Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Miałem to w Imprezie`93 - pomogło rozebranie przełącznika zespolonego i przeczyszczenie pilniczkiem do paznokci styków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Kierownik muszę zdjąć ? :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrowczas Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 ja zdejmowałem bo wygodniej było się dostać do przełącznika, ale jest możliwość dostania się tam bez zdjęcia kierownika, trzeba tylko zdjąć obudowę kolumny. Jeżeli jednak kierownica bez poduchy to zdejmuje się łatwo. pozdr Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUFI Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Miałem to w Imprezie`93 - pomogło rozebranie przełącznika zespolonego i przeczyszczenie pilniczkiem do paznokci styków Lepiej po rozebraniu przetrzeć styki papierem ściernym grubości 1000 (taki jak do matowienia lakieru) a następnie popsikać preparatem do styków ewentualnie do potencjometrów co zabezpieczy przed nadmiernym ścieraniem i utlenianiem ich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi