zibi01011968@o2.pl Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Witam mam xv 2.0i manual ,podczas zmiany biegów nie koniecznie tych niskich występuje jakby szarpniecie ,zerwanie i nie jest to taka płynna zmiana biegów jak w Oplu diesel czy busie którymi też jeżdżę. Czy zauważyliście coś podobnego u siebie czy może to moja technika ???? ale w innych tak mi nie robi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Może masz sprzęgło do wymiany? Dociskasz do końca pedał sprzęgła? Jaki przebieg auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi01011968@o2.pl Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Robię to identycznie ja w innych samochodach a co o przebiegu to 54000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi01011968@o2.pl Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Co do ,,szarpnięcia" występuje ono po puszczeniu sprzęgła nie podczas wyciskania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Auto masz od nowości czy dopiero kupiłeś? To szarpnięcie jest przy puszczaniu sprzęgła czy już po puszczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi01011968@o2.pl Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Kupione niedawno a szarpniecie występuje po puszczeniu i dodawaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 To może jednak kończy się sprzęgło/docisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi01011968@o2.pl Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Kolega ma Forestera i robi mu podobnie już sam nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Sprawdzałeś wycieraczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 (edytowane) mam xv 2.0i w manualu przebieg okolice 80k km i nic takiego nie występuje. Auto mam od nowości. ALE : w tym aucie należy się nauczyć pracy pracy sprzęgła. Obstawiam że tutaj leży problem. Jeżeli na blacie jest poniżej 2k obrotów może szarpnąc Edytowane 31 Maja 2020 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 2 godziny temu, bmbm napisał: Sprawdzałeś wycieraczki? idąc tym tropem zajrzyj też czy masz podłączony wężyk od klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi01011968@o2.pl Opublikowano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 Karas pewnie masz rację bo zauważyłem że przy wysokich obrotach problem był by jakoś mniej zauważalny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 (edytowane) niestety kultura pracy boksera Subaru jest jaka jest... . Jak silnik jest zimny na ssaniu potrafi delikatnie "wibrowac" w kabinie, jak już się rozgrzeje pracuje fajnie i "jedwabiście" ale nie można mu pozwolić na za niskie obroty ( poniżej 2k ) bo potrafi jak napisałeś szarpnąć. Mam wrażenie że wysokich obrotów też za bardzo nie lubi - powyżej 4k się jakby męczył. Nic specjalnego. Skrzynia biegów chodzi mało precyzyjnie i trzeba do jej pracy się przyzwyczaić, lewarek skrzyni biegów potrafi drżeć na wbitym biegu... Do silnika Hondy to temu silnikowi brakuje lat świetlnych. I uprzedzam złośliwości auto mam sprawne, od nowości jest tak samo, serwisowane przez pierwsze lata w tzw mekce Subaru. Ten silnik tak po prostu ma i trzeba się przyzwyczaić i nie trzymać dłoni na lewarku skrzyni biegów to nie będzie przeszkadzało ( zgodnie z info z serwisu) Edytowane 1 Czerwca 2020 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 23 godziny temu, Karas napisał: niestety kultura pracy boksera Subaru jest jaka jest... . Jak silnik jest zimny na ssaniu potrafi delikatnie "wibrowac" w kabinie, jak już się rozgrzeje pracuje fajnie i "jedwabiście" ale nie można mu pozwolić na za niskie obroty ( poniżej 2k ) bo potrafi jak napisałeś szarpnąć. Mam wrażenie że wysokich obrotów też za bardzo nie lubi - powyżej 4k się jakby męczył. Nic specjalnego. Skrzynia biegów chodzi mało precyzyjnie i trzeba do jej pracy się przyzwyczaić, lewarek skrzyni biegów potrafi drżeć na wbitym biegu... Do silnika Hondy to temu silnikowi brakuje lat świetlnych. Musi być ze mnie pospolity cham z nieczułym zadem skoro kultura boksera Subaru mi odpowiada, a drgań nie odczuwam. Silnik 1,8 w Hondzie Civic, którą mieliśmy właśnie przed XV, miał spory apetyt na olej, więc z tą doskonałością różnie bywa... z resztą ten silnik też trzeba wysoko kręcić żeby auto jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 1 minutę temu, Blixten napisał: Musi być ze mnie pospolity cham z nieczułym zadem skoro kultura boksera Subaru mi odpowiada wydaje mi się że to nie to Ty w my18 masz nową wersje fb20 na wtrysku bezpośrednim z zupełnie nowymi bebechami no i cvt... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 (edytowane) W dniu 2.06.2020 o 06:56, Karas napisał: Ty w my18 masz nową wersje fb20 na wtrysku bezpośrednim z zupełnie nowymi bebechami Ten to dopiero jest niekulturalny, zwłaszcza po uruchomieniu na zimno. Trzyma absurdalnie wysokie obroty, co jakiś czas podryguje a ruszając z lekko wciśniętym hamulcem (żeby powoli wyjechać nie mając widoczności) - szarpie. Ja takie obyczaje pamiętam tylko z jednego mojego samochodu - poloneza 1.5 z gaźnikiem. Tylko, że to było ponad ćwierć wieku nazad. Współczesne samochody tak zwanej konkurencji trzymają po zapaleniu na zimno równe 1200 obr/min a ten zachowuje się jak troglodyta z epoki Gierka. Edytowane 28 Czerwca 2020 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się