Peci84 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 (edytowane) Witam mam problem z forkiem 2.0 158koni 2006r. Jest jakiś słaby bardzo slaby przy próbie przyspieszenia wydaje się jakby jechal na zaciągniętym hamulcu tak jakby chcial a nie mógł. Jak jade pod górkę czasem i go przymuli braknie mu mocy gaz w podłogę i kompletnie żadnej reakcji nic. Na komputerze nie wykazuje żadnego błędu. Próbowałem coś wyczytać w internacie ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi na ten temat. Może tu na forum ktoś pomoże. Pozdrawiam. Edytowane 30 Maja 2020 przez Peci84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Pewnie masz objaw typowego mulenia przy 2-3k obrotów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Zadzwoń do ASO. Można wgrać nowy soft do sterownika który trochę na te zamulenie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peci84 Opublikowano 30 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 No do końca wiem czy to ten samy problem bo wy tu mówicie o 2-3 tyś obrotów A mi się wydaje że czasem zechce jechać już poniżej tych obrotów A powyżej 3 też nie ma jakiejś zmiany wielkiej. Tak jakby na ręcznym jechał jakby co coś trzymało słychać że chce jechać ale nic się nie dzieje. Może to być zatkany kąt? Auto ma 205 tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Zatkany kat to bardzo prawdopodobna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Ja miałem takie objawy - totalny brak mocny niezależnie od obrotów. Okazało się, że po prostu zapchała się przepustnica. Dobrze ją co jakiś czas wyczyścić, a co najważniejsze nie zapomnieć żeby ją potem ponownie "zaprogramować". W serwisie koszt czyszczenia i adaptacji to +/-50zł. Adaptacja polega po prostu na zostawieniu go na kilka minut na jałowych. Gdzieś jest pełny opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Przepustnica i filtr paliwa to kolejne rzeczy do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 13 godzin temu, Peci84 napisał: Witam mam problem z forkiem 2.0 158koni 2006r. Jest jakiś słaby bardzo slaby przy próbie przyspieszenia wydaje się jakby jechal na zaciągniętym hamulcu tak jakby chcial a nie mógł. Jak jade pod górkę czasem i go przymuli braknie mu mocy gaz w podłogę i kompletnie żadnej reakcji nic. Na komputerze nie wykazuje żadnego błędu. Próbowałem coś wyczytać w internacie ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi na ten temat. Może tu na forum ktoś pomoże. Pozdrawiam. Nie uzyskasz tutaj odpowiedzi , umów się z kimś kumatym i tyle, problemów może być dziesiątki . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 (edytowane) W dniu 30.05.2020 o 07:40, Peci84 napisał: Witam mam problem z forkiem 2.0 158koni 2006r. Jest jakiś słaby bardzo slaby przy próbie przyspieszenia wydaje się jakby jechal na zaciągniętym hamulcu tak jakby chcial a nie mógł. Jak jade pod górkę czasem i go przymuli braknie mu mocy gaz w podłogę i kompletnie żadnej reakcji nic. Na komputerze nie wykazuje żadnego błędu. Próbowałem coś wyczytać w internacie ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi na ten temat. Może tu na forum ktoś pomoże. Pozdrawiam. Miałem to samo w wolnossacym Foresterze my2013. Reset pomagał, ale zawsze na krótko. Zachowanie poprawiało się. ASO też miało u siebie 2,0 n/a i nie wiedzieli co z tym zrobić, a zamulał bardziej niż mój. Między innym z tego powodu zmieniliśmy auto na Forestera XT. Wyprzedzanie traktora na przykład to była masakra jak to zamulanie go dopadło, bo dwójka za słaba, na jedynce trzeba było - czyli Subaru na prostej nie mogło skopać Ciapka, dramat. Edytowane 31 Maja 2020 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się