mxostry Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Witajcie , mam zamiar kupić outbacka 5 generacji , interesuje mnie tylko wersja 2.5 benzyna i skrzynia CVT , auto musi być z polski , maksymalnie 4 letnie . Szukam od tygodnia różnych informacji i nigdzie nic tak naprawdę nie ma jak ten samochód się sprawuje . Proszę powiedzcie czy to dobre silniki , dobrze skrzynie , elektronika, na co trzeba uważać , czy te egzemplarze maja jakieś słabe strony , jak z wyciszeniem i z zachowywaniem się samochodu przy prędkościach 150-160 km /h , z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Jest sporo na forum na ten temat. Spróbuj użyć wyszukiwarki. Zrobiłem tym samochodem od nowości prawie 100 kkm. wcześniej miałem diesla poprzedniej generacji. Generalnie to chyba najbardziej uniwersalne auto od Subaru. Silnik bardzo dobry - nie jest demonem prędkości ale do spokojnej jazdy się nadaje. Skrzynia biegów też ok - idealnie współgra z silnikiem - w mojej ocenie ten duet sprawuje się duuuużo lepiej niż 2 l silniki z CVT (aktualny XV i Forester SJ). Z elektroniką nie miałem problemów - nie licząc chorób wieku dziecięcego stacji multimedialnej - aktualizacja softu rozwiązała problem. Wyciszenie nie jest rewelacyjne - w moim odczuciu lepsze niż w przywołanych powyżej modelach. Co do jazdy z wyższymi prędkościami - 140 - 150 km/h, to są moim zdaniem maksymalne prędkości z jakimi tym samochodem można się poruszać na dłuższą metę w miarę komfortowo i ekonomicznie. Powyżej spada precyzja prowadzenia, rośnie hałas i zużycie paliwa. Na co trzeba uważać - na źle naprawione rozbitki, zwłaszcza z USA. Oraz na ich specyfikację, która często znacząco odbiega od europejskiej. Najsłabszą stroną tych aut w mojej ocenie jest serwis i konieczność proszenia się o naprawy gwarancyjne. Poza tym, to kawał solidnego samochodu i stosunkowo ekonomicznego, biorąc pod uwagę gabaryty, pojemność silnika i napęd. Mój po 3 latach sprzedał się od ręki z małym spadkiem wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxostry Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Zadne szroty z USA czy Niemiec nie wchodzą w grę , tylko samochody z polskiej dystrybucji, ostatnio miałem auta salonowe , ale przy zakupie outlandera musiałbym kupić używkę bo nie udźwigne 170 tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daromce Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Jsk outback to tylko 3.6 spalanie min wieksze jak 2.5 a moc i frajda z jazdy duzo wieksza ;)) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 3.6 w UE nie sprzedają, ekobullshit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Najlepiej mieć 3.6 dla siebie i 2.5 dla żony.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 W dniu 28.05.2020 o 12:05, mxostry napisał: Proszę powiedzcie czy to dobre silniki , dobrze skrzynie , elektronika, na co trzeba uważać , czy te egzemplarze maja jakieś słabe strony , jak z wyciszeniem i z zachowywaniem się samochodu przy prędkościach 150-160 km /h , z góry dziękuje Zrobiłem tym autem jak na razie 10 tys. km. jednak w mojej ocenie nie jest to najlepsze auto na przejazdy z prędkościami jak wskazujesz. Zwróć uwagę że ma 20 cm. prześwit, więc taki jak Audi Q5. Większość tzw. SUV-ów czy podwyższonych kombi ma mniejszy, za wyjątkiem Volvo. Do tego wielkie nadkola i już kwestia aerodynamiki staje się zagadnieniem. Nie jest to problem, ale do lotów na niskich wysokościach to jakiś autostradowy ścigaczy typu Audi A4 Avant czy jemu podobne. W mojej ocenie najlepsza prędkość "przelotowa" dla OBK to 140, no może w porywach do 150 km/h. Auto spala wtedy do 10 l/100 km, jeśli wrzucisz tryb manual - możesz zejść do ok. 9,5 l. co przy tym aucie jest rozwiązaniem wręcz doskonałym. Niestety, powyżej tych prędkości spalanie wzrasta gwałtownie. Skrzynię CVT miałem w Forku XT, sprzedałem go przy przebiegu 205 tys. km. i nic nie wskazywało na jakiekolwiek problemy. Autem jeździ się bardzo dobrze. Przyłączam się do twierdzeń o świetnym zestrojeniu skrzyni. Podczas jazdy miejskiej nigdy nie słuchać wycia silnika, a jedynie fajny pomruk boxera. Może nie ma turbo, jednak 2,5 litra pojemności robi swoje. Jedyną słabą stroną dla mnie jest brak tunelu na narty - dlaczego Levorg ma, a cała reszta gamy Subaru nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Rozumiem ,że szrot ze szwajcarii juz sie nadaje .Mam do sprzedania pełną wersje z 15 ,przebieg 45 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 W dniu 28.05.2020 o 18:34, olej napisał: 3.6 w UE nie sprzedają, ekobullshit w EU może nie, ale po sąsiedzku np. w Kaliningradzie już tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się