Skocz do zawartości

Forester 2014 vs 2016


AtomicConcept

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

 

Szukam autka od jakiegoś czasu. W oko wpadły mi Forestery. Mam pytanie o te dwa roczniki, bo ponoć w 2016 była poprawa jakości wykonania materiałów i wyciszenia. Prawda to? Jest duża różnica pomiędzy tymi rocznikami?
Dodatkowo, żeby zbliżyć cenowo te samochody - weźmy 2014 w wersji Platinum i 2016 w wersji Comfort.


Bonusowo: posiada ktoś LPG VI generacji? Jak te dwulitrowe boxery z turbo znoszą instalacje? 

 

Dzięki i pozdrawiam

Edytowane przez AtomicConcept
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w necie. Było pare liftów. Ta buda produkowana była od 2012 roku. Coś tam zmieniali ale głównie to kosmetyczno -wizualne aspekty. Nie spodziewaj się przepaści w wykończeniu czy wygłuszeniu pomiędzy rocznikami 2016-2014 . Bierz ten egzemplarz który będzie miał mniejszy udokumentowany przebieg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, Karas said:

poszukaj w necie. Było pare liftów. Ta buda produkowana była od 2012 roku. Coś tam zmieniali ale głównie to kosmetyczno -wizualne aspekty. Nie spodziewaj się przepaści w wykończeniu czy wygłuszeniu pomiędzy rocznikami 2016-2014 . Bierz ten egzemplarz który będzie miał mniejszy udokumentowany przebieg

 

Dzięki wielkie.

 

A zakładał ktoś może LPG do 2.0 turbo? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna różnica jest ewidentnie na "+" dla tej po lifcie 2016 - światła bi-Ledy.., świecą o niebo lepiej niż ksenony w wersji 2014.

Z tego co słyszałem w polifcie 2016 były wprowadzane też drobne zmiany w nastawach zawieszenia (na bardziej komfortowe) i chyba też właśnie w wygłuszeniu..

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dzik44 napisał:

Jedna różnica jest ewidentnie na "+" dla tej po lifcie 2016 - światła bi-Ledy.., świecą o niebo lepiej niż ksenony w wersji 2014.

Z tego co słyszałem w polifcie 2016 były wprowadzane też drobne zmiany w nastawach zawieszenia (na bardziej komfortowe) i chyba też właśnie w wygłuszeniu..

Mialem MY 14 a teraz mam MY18, zmiany na plus to:

+swiatla bi-led skretne

+SRVD 

+antena pleta rekina

+lepsze wygluszenie drzwi

+ogrzewanie kierownicy i tylnej kanapy (od MY17)

+lepsze multimedia , lepsze navi

+kamera na prawym lusterku

+pamiec fotela kierowcy

+nowszy design zegarow

Co do jazdy to lepsze skreca i amortyzuje jak rowniez mniej czuc “haldexowosc” napedu. MY 14 byl bardziej przednionapedowy z dolaczonym tylem, w MY18 tego nie czuc wg wcale.

Co do silnika to mam wrazenie ze MY14 byl jakis “szybszy”, szedl jak zly do 220 bez zajakniecia i dopiero puchl. W MY18 czuc jakos gumowatosc w przyspieszeniu,jakis jest taki zdlawiony.Mam wrazenie ze 190 km/h to dla niego wysilek nadludzki:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam XT modelowo 'ponoc"2017.produkcja 2016. Z wyprzedazy na poczatku 2017. Platinum

Nie wiem jak z tymi rocznikami modelowymi bylo, nie interesowalem sie tym. 

Ale ma:

Fajniejsze wyswietlacze

Ponoc lepsza "skora". Po ok 90kkm widac roznice na fotelach, jezdze 75% sam, 85% przebiegu to trasy. 

Pletwa 

Ponoc bardzej wyciszony

Fajniejsze zegary

Zmienione oprogramowanie cvt

A poza tym

Bardzo fajnie jedzie. 

W bardzo lekkim terenie dobrze wybiera nierówności 

Lubi piach i szuter. 

Latwo sie brudzi, bo czarny

Pali zawsze caly zbiornik, ale to chyba jak wszystkie

Silnik bez uwag. 

Po pewnym czasie chcialoby się wiecej, tylko po co 

Idzie do licznikowego 230 km/h wlasciwie "rowno" wiec pewnie dalej trzyma katalogowe max 221

 

Edytowane przez MKK
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, MKK napisał:

Mam XT modelowo 'ponoc"2017.produkcja 2016. Z wyprzedazy na poczatku 2017. Platinum

Nie wiem jak z tymi rocznikami modelowymi bylo, nie interesowalem sie tym. 

Ale ma:

Fajniejsze wyswietlacze

Ponoc lepsza "skora". Po ok 90kkm widac roznice na fotelach, jezdze 75% sam, 85% przebiegu to trasy. 

Pletwa 

Ponoc bardzej wyciszony

Fajniejsze zegary

Zmienione oprogramowanie cvt

A poza tym

Bardzo fajnie jedzie. 

W bardzo lekkim terenie dobrze wybiera nierówności 

Lubi piach i szuter. 

Latwo sie brudzi, bo czarny

Pali zawsze caly zbiornik, ale to chyba jak wszystkie

Silnik bez uwag. 

Po pewnym czasie chcialoby się wiecej, tylko po co 

Idzie do licznikowego 230 km/h wlasciwie "rowno" wiec pewnie dalej trzyma katalogowe max 221

 

Dokładnie, polift to dopracowane auto. Przd i poliftem zrobiłem po 90 tys km. Duży plus dla polifta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...