Jump to content

EJ255 nie ładuje powyżej 0.6 Bara


Recommended Posts

1 godzinę temu, Panbenonium napisał:

Jestem ciekawy czy na pewno jest tam ten "restrictor pill".

Wymacaj. W tym miejscu przewód powinien być twardszy. Inna kwestia, że może być różna średnica otworu w restryktorze.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wszystko wskazuje na nieszczelne przylgnie zaworowe, od razu dodam że nie ma to nic wspólnego z poprawnymi luzami. Niestety silnik w góre i ściąganie głowicy . A sprawdź jeszcze przed wyciąganiem siln

Ja bym sprawdził kompresję na wszystkich cylindrach, jak bedzie mniejsza na 3 to masz przyczynę.

http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_30/intake_and_supply_system_turbocharger/

Restryktor na miejscu, całe szczęście. Podpowie ktoś na szybko gdzie podpiąć czujnik od doładowania ?

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Panbenonium napisał:

Restryktor na miejscu, całe szczęście. Podpowie ktoś na szybko gdzie podpiąć czujnik od doładowania ?

Najlepiej bezpośrednio do kolektora.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Może tu będzie wina samego turbo? U Mnie w Hawku miałem podobny problem z ładowaniem. Okazało się pęknięcie w turbinie i ciśnienie spierdzielało.

Link to post
Share on other sites

Na razie wykluczam wszystko oprócz tego, bo wiadomo, że taniej :D No i sam widzisz, że rzeczywiście był cyrk z nieszczelnym przewodem i jakimś dziwnym trójnikiem, koo pewnie i tak w mpletnie bez sensu umieszczonym. Jak to nie pomoże, tak w tym roku zmienię turbo, no ale po co robić sobie niepotrzebny koszt teraz.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Panbenonium napisał:

Restryktor na miejscu, całe szczęście. Podpowie ktoś na szybko gdzie podpiąć czujnik od doładowania ?

Na pewno nie za turbo restryktorem. Jeśli już musi być gdzieś tam to między kolektorem a restryktorem.

Dodatkowo u mnie w trójniku do manometru jest też restryktor - ma być na wężyku idącym bezpośrednio do manometru.

Kolejność wężyków w solenoidzie też ma znaczenie.

Edited by diuk
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...