rosaskc Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 1 godzinę temu, Panbenonium napisał: Jestem ciekawy czy na pewno jest tam ten "restrictor pill". Wymacaj. W tym miejscu przewód powinien być twardszy. Inna kwestia, że może być różna średnica otworu w restryktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Restryktor na miejscu, całe szczęście. Podpowie ktoś na szybko gdzie podpiąć czujnik od doładowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 20 minut temu, Panbenonium napisał: Restryktor na miejscu, całe szczęście. Podpowie ktoś na szybko gdzie podpiąć czujnik od doładowania ? Najlepiej bezpośrednio do kolektora. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Może tu będzie wina samego turbo? U Mnie w Hawku miałem podobny problem z ładowaniem. Okazało się pęknięcie w turbinie i ciśnienie spierdzielało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Na razie wykluczam wszystko oprócz tego, bo wiadomo, że taniej No i sam widzisz, że rzeczywiście był cyrk z nieszczelnym przewodem i jakimś dziwnym trójnikiem, koo pewnie i tak w mpletnie bez sensu umieszczonym. Jak to nie pomoże, tak w tym roku zmienię turbo, no ale po co robić sobie niepotrzebny koszt teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Panbenonium napisał: Restryktor na miejscu, całe szczęście. Podpowie ktoś na szybko gdzie podpiąć czujnik od doładowania ? Na pewno nie za turbo restryktorem. Jeśli już musi być gdzieś tam to między kolektorem a restryktorem. Dodatkowo u mnie w trójniku do manometru jest też restryktor - ma być na wężyku idącym bezpośrednio do manometru. Kolejność wężyków w solenoidzie też ma znaczenie. Edytowane 30 Lipca 2020 przez diuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się