Skocz do zawartości

EJ255 nie ładuje powyżej 0.6 Bara


Panbenonium

Rekomendowane odpowiedzi

Świece, kable nowe, cewki pozamieniane póki co miejscami, także to już wykluczone. Głowica była teraz zdejmowana i pęknięty tłok myslę, że by mechanik zdiagnozował, poza tym, tłoki mają przebieg 400 km.

Póki co diagnozą jest wymiana kół rozrządu wałków ssących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Panbenonium napisał:

Wymiana kół rozrządu nic nie dała. Nadal powyżej 0.5 Bara kaszlok.

AVCS poprawnie działa w logach? Kompresję jak rozumiem dla pewności mierzyliście po naprawie głowic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVCS nie mam pojęcia czy poprawnie działa w logach, w pon. będę dzwonił po więcej informacji.

Kompresja RACZEJ ok, bo już poprzednio była ok, więc od tamtego czasu wiele się nie zmieniło. W przyszłym tygodniu jeszcze właściciel serwisu chce przepływomierz dać nowy, bo już mu ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Panbenonium napisał:

AVCS nie mam pojęcia czy poprawnie działa w logach, w pon. będę dzwonił po więcej informacji.

Kompresja RACZEJ ok, bo już poprzednio była ok, więc od tamtego czasu wiele się nie zmieniło. W przyszłym tygodniu jeszcze właściciel serwisu chce przepływomierz dać nowy, bo już mu ręce opadają.

To dowiedz się czy te koła były wymieniane na czuja czy na postawie tego co pokazały zapisy z działania AVCSu. Bo je się wymienia jak AVCS nie działa poprawnie, a skoro wymiana nie pomogła to jest inna przyczyna niepoprawnego działania AVCS. Z tym przepływomierzem też obstawiam że nie bardzo wiedzą co się dzieje i wymieniają bo może się uda. Ale nie liczyłbym na sukces bo tak można wymienić pół samochodu i nie naprawić usterki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła były wymieniane na czuja, to Ci od razu mogę powiedzieć.

Ogólnie auto kaszle jak depnie się gaz w podłogę, oraz jak się turla i wchodzi na doładowanie 0.5 bara. Nie wiem czy doładowanie ma jakiś związek z AVCS, czy obroty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła były wymieniane na czuja, to Ci od razu mogę powiedzieć.

 

Ogólnie auto kaszle jak depnie się gaz w podłogę, oraz jak się turla i wchodzi na doładowanie 0.5 bara. Nie wiem czy doładowanie ma jakiś związek z AVCS, czy obroty ?

To jak wymieniane były na czuja to pora zmienić warsztat. Serio mówię. Koła się wymienia jak są uszkodzone, a zazwyczaj są uszkodzone jak ktoś nie używa specjalnej blokady do dokręcania koła, bez niej zrywa się pin blokujący ustawienie koła w środku i AVCS wtedy głupieje, co daje efekty szarpania przy mocnym przyspieszaniu w zakresie podobnym z początkiem doładowania. Ale to od razu widać w logach. AVCS jeszcze potrafi głupieć i dawać takie efekty z kilku innych powodów, ale to łatwo zdiagnozować jak się wie co i jak. Reszta diagnozy problemu to wróżenie z fusów, nie wiem co tam jeszcze jest nagrzebane, może być jakaś nieszczelność dolotu czy wydechu, może być walnięty knock sensor, bez diagnostyki trudno powiedzieć.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wymieniłem cewki tylko że miałem fk0334 i mi się wydaje że to są te same co fk0186 ale główna przyczyna wypadania zapłonu pod obciążeniem była objechany gwint na obejmie przy samej przepustnicy i niby wyglądała ok ale puszczała lewe powietrze dopiero jak wszystkie obejmy dolotu dokrecalem to ta felerna mi się rozleciała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No słuchajcie, kolejna ameryka. Okazało się, że jedna cewka był pęknięta i możliwe, że ona robiła cyrki. Założone nowe + przepływomierz.

ALE

auto nie chce wejść w ogóle powyżej 0.6 BARa. Obroty wzrastają, ale turbo nie ładuje powyżej 0.6 Nie dymi, turbo nie miało żadnego luzu jak było wyjęte, także nie regenerowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Panbenonium napisał:

No słuchajcie, kolejna ameryka. Okazało się, że jedna cewka był pęknięta i możliwe, że ona robiła cyrki. Założone nowe + przepływomierz.

ALE

auto nie chce wejść w ogóle powyżej 0.6 BARa. Obroty wzrastają, ale turbo nie ładuje powyżej 0.6 Nie dymi, turbo nie miało żadnego luzu jak było wyjęte, także nie regenerowałem.

u mnie tak było jak nie miałem turbo restryktora w wężyku od kolektora do trójnika.

sprawdź czy masz restryktor w odpowiednim wężyku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siema

Sytuacja wygląda tak (z opisu)

Do czarnej puszeczki na nadydkolu dochodzą dwa przewody, w tym jeden przezroczysty z jakąś puszeczką/filterkiem. Na tym przewodzie była nieszczelność i wtedy auto ładowało lepiej niż teraz, kiedy tej nieszczelności nie ma.

O co tu może chodzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Panbenonium napisał:

Siema

Sytuacja wygląda tak (z opisu)

Do czarnej puszeczki na nadydkolu dochodzą dwa przewody, w tym jeden przezroczysty z jakąś puszeczką/filterkiem. Na tym przewodzie była nieszczelność i wtedy auto ładowało lepiej niż teraz, kiedy tej nieszczelności nie ma.

O co tu może chodzić ?

Bajzel w podciśnieniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Panbenonium napisał:

Tak samo mówie, jest gdzieś w necie schemat tego jak to powinno być wsio podłączone ?

http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_30/intake_and_supply_system_turbocharger/

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Panbenonium napisał:

Tam jakaś ameryka jest, w miejscu gdzie jest przewód WG > trójnik > turbo, mam dwa trójniki.

Pisałeś o przezroczystym przewodzie i filterku, nie podpiął się ktoś tam z zegarem doładowania?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...