Panbenonium Opublikowano 5 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Świece, kable nowe, cewki pozamieniane póki co miejscami, także to już wykluczone. Głowica była teraz zdejmowana i pęknięty tłok myslę, że by mechanik zdiagnozował, poza tym, tłoki mają przebieg 400 km. Póki co diagnozą jest wymiana kół rozrządu wałków ssących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Wymiana kół rozrządu nic nie dała. Nadal powyżej 0.5 Bara kaszlok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 2 minuty temu, Panbenonium napisał: Wymiana kół rozrządu nic nie dała. Nadal powyżej 0.5 Bara kaszlok. AVCS poprawnie działa w logach? Kompresję jak rozumiem dla pewności mierzyliście po naprawie głowic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 AVCS nie mam pojęcia czy poprawnie działa w logach, w pon. będę dzwonił po więcej informacji. Kompresja RACZEJ ok, bo już poprzednio była ok, więc od tamtego czasu wiele się nie zmieniło. W przyszłym tygodniu jeszcze właściciel serwisu chce przepływomierz dać nowy, bo już mu ręce opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 2 minuty temu, Panbenonium napisał: AVCS nie mam pojęcia czy poprawnie działa w logach, w pon. będę dzwonił po więcej informacji. Kompresja RACZEJ ok, bo już poprzednio była ok, więc od tamtego czasu wiele się nie zmieniło. W przyszłym tygodniu jeszcze właściciel serwisu chce przepływomierz dać nowy, bo już mu ręce opadają. To dowiedz się czy te koła były wymieniane na czuja czy na postawie tego co pokazały zapisy z działania AVCSu. Bo je się wymienia jak AVCS nie działa poprawnie, a skoro wymiana nie pomogła to jest inna przyczyna niepoprawnego działania AVCS. Z tym przepływomierzem też obstawiam że nie bardzo wiedzą co się dzieje i wymieniają bo może się uda. Ale nie liczyłbym na sukces bo tak można wymienić pół samochodu i nie naprawić usterki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Koła były wymieniane na czuja, to Ci od razu mogę powiedzieć. Ogólnie auto kaszle jak depnie się gaz w podłogę, oraz jak się turla i wchodzi na doładowanie 0.5 bara. Nie wiem czy doładowanie ma jakiś związek z AVCS, czy obroty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Koła były wymieniane na czuja, to Ci od razu mogę powiedzieć. Ogólnie auto kaszle jak depnie się gaz w podłogę, oraz jak się turla i wchodzi na doładowanie 0.5 bara. Nie wiem czy doładowanie ma jakiś związek z AVCS, czy obroty ? To jak wymieniane były na czuja to pora zmienić warsztat. Serio mówię. Koła się wymienia jak są uszkodzone, a zazwyczaj są uszkodzone jak ktoś nie używa specjalnej blokady do dokręcania koła, bez niej zrywa się pin blokujący ustawienie koła w środku i AVCS wtedy głupieje, co daje efekty szarpania przy mocnym przyspieszaniu w zakresie podobnym z początkiem doładowania. Ale to od razu widać w logach. AVCS jeszcze potrafi głupieć i dawać takie efekty z kilku innych powodów, ale to łatwo zdiagnozować jak się wie co i jak. Reszta diagnozy problemu to wróżenie z fusów, nie wiem co tam jeszcze jest nagrzebane, może być jakaś nieszczelność dolotu czy wydechu, może być walnięty knock sensor, bez diagnostyki trudno powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Wiem, sam właściciel warsztatu powiedział, że poddaje sie i odda auto do kogoś co ogarnia Subaru, na tyle honorowy człowiek chociaż mi sie trafil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 13 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Dzisiaj pewien niezależny znawca powiedział, że to może być jednak wina cewek. Nie sa nowe, dotychczas były tylko zamieniane miejscami, a może być, że po prostu przy dużym obciążeniu nie wyrabia(ją). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 13 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 (edytowane) Sa jakieś zamienniki FK 0186, bo widzę, że o nowe ciężko ? Edytowane 13 Lipca 2020 przez Panbenonium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Ja też wymieniłem cewki tylko że miałem fk0334 i mi się wydaje że to są te same co fk0186 ale główna przyczyna wypadania zapłonu pod obciążeniem była objechany gwint na obejmie przy samej przepustnicy i niby wyglądała ok ale puszczała lewe powietrze dopiero jak wszystkie obejmy dolotu dokrecalem to ta felerna mi się rozleciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Kupiłem używki z 1.5 n/a z demontażu za 25zl sztuka bo te same z demontażu z sti chodzą po 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 No słuchajcie, kolejna ameryka. Okazało się, że jedna cewka był pęknięta i możliwe, że ona robiła cyrki. Założone nowe + przepływomierz. ALE auto nie chce wejść w ogóle powyżej 0.6 BARa. Obroty wzrastają, ale turbo nie ładuje powyżej 0.6 Nie dymi, turbo nie miało żadnego luzu jak było wyjęte, także nie regenerowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 28 minut temu, Panbenonium napisał: No słuchajcie, kolejna ameryka. Okazało się, że jedna cewka był pęknięta i możliwe, że ona robiła cyrki. Założone nowe + przepływomierz. ALE auto nie chce wejść w ogóle powyżej 0.6 BARa. Obroty wzrastają, ale turbo nie ładuje powyżej 0.6 Nie dymi, turbo nie miało żadnego luzu jak było wyjęte, także nie regenerowałem. u mnie tak było jak nie miałem turbo restryktora w wężyku od kolektora do trójnika. sprawdź czy masz restryktor w odpowiednim wężyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Ja miałem tak jak pisze @diuk. Po założeniu restryktora otrzymałem nowego - lepszego GT-ka 8-] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Jeśli restryktor jest, ok to sprawdź wartości ciśnienia atmosferycznego w kompie czy odzwierciedlają to, jakie jest naprawdę (970-1050 hPa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Siema Sytuacja wygląda tak (z opisu) Do czarnej puszeczki na nadydkolu dochodzą dwa przewody, w tym jeden przezroczysty z jakąś puszeczką/filterkiem. Na tym przewodzie była nieszczelność i wtedy auto ładowało lepiej niż teraz, kiedy tej nieszczelności nie ma. O co tu może chodzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 8 minut temu, Panbenonium napisał: Siema Sytuacja wygląda tak (z opisu) Do czarnej puszeczki na nadydkolu dochodzą dwa przewody, w tym jeden przezroczysty z jakąś puszeczką/filterkiem. Na tym przewodzie była nieszczelność i wtedy auto ładowało lepiej niż teraz, kiedy tej nieszczelności nie ma. O co tu może chodzić ? Bajzel w podciśnieniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Tak samo mówie, jest gdzieś w necie schemat tego jak to powinno być wsio podłączone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 22 minuty temu, Panbenonium napisał: Tak samo mówie, jest gdzieś w necie schemat tego jak to powinno być wsio podłączone ? http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_30/intake_and_supply_system_turbocharger/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Jestem ciekawy czy na pewno jest tam ten "restrictor pill". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Tam jakaś ameryka jest, w miejscu gdzie jest przewód WG > trójnik > turbo, mam dwa trójniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 5 minut temu, Panbenonium napisał: Tam jakaś ameryka jest, w miejscu gdzie jest przewód WG > trójnik > turbo, mam dwa trójniki. Pisałeś o przezroczystym przewodzie i filterku, nie podpiął się ktoś tam z zegarem doładowania? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Ooooo, to chyba będzie dobry trop ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się