Jump to content

Przekladka RHD na LHD w Evo ?


Gracowy
 Share

Recommended Posts

Jeśli to ten o którym myśle o ślicznie wygląda. :twisted:

Co do przekładki, to nie wiem czy jest tak łatwo jak w Imprezie, ale pewnie Stec się na tym zna.

Link to comment
Share on other sites

Czyli wycinanie i wspawywanie przegrody? Da się zrobić. Ale zastanawiam się czy nie lepiej kupić jakiegoś Lancera kibla 1.5 i wykorzystać jego budę :?: Dało by rade :?:

Link to comment
Share on other sites

mati, a czasem to nie oznaczałoby rzeźby w podłodze ? (miejsce na wał itd)

 

Hahaha, no tak, zapomniałem że Lancer jest FWD :roll: Wybacz poniedziałek jest :wink:

Link to comment
Share on other sites

mati, malo prowdopodobne EVO ma znacznie sztywniejsza bude.Ja bym tak zostawil i jezdzil.Przynjmniej orginalnie :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Przekladka w Evo to powazna robota, bo jak juz stwierdzono, auto jest niesymetryczne, w przeciwienstwie do np. Imprezy. Oprocz przegrody czolowej dochodza jeszcze istotne czesci, np. przekladnia kierownicza, koniecznosc przekladania kabli itp. Sam myslalem o RHD, ale po zbadaniu tematu doszedlem do wniosku, ze prosciej jednak znalezc auto z kierownica fabrycznie po wlasciwej stronie.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...