Skocz do zawartości

Impreza GD WRX Hawkeye - ej255 silnik


sk_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.  Stałem się szczekliwym posiadaczem Subaru Imprezy WRX GD - 2006r z silnikiem EJ255. 

 

Moje szczęście jest o tyle mniejsze, że Subaru ma uszkodzony silnik (dziura w bloku). Moje pytanie czy inne silniki Subaru o tym samym oznaczeniu pasują do imprezy?

 

Przeglądnąłem forum i jedynie co znalazłem to:

Cytat

 

EJ255 w przedliftowym Legacy GT to zupełnie inne EJ255 niż w WRX.

 

Róznice to: Inne tłoki i głowice, kompresja 8.2:1 w przedlifcie, w polifcie 8.5:1 .

 

 

Czy są jakieś inne siniki np. z Forestera które będą pasować?

Dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Panie, będziesz przechodził to samo co ja od lutego przechodzę. Radzę wyremontować, dół silnika kupisz na allegro, ale miej silnik złożony na nowych częściach, nie kupuj używki, bo możesz składać samochód 2 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc chlopaki /i dziewczyny )) !
Dopiero wchodze do krainy 'subaru', niewykluczone ze bede reanimowal XT 2002 ale ,drobnostka, brak mi jeszcze silnika.

Tam byly chyba zmienne fazy - czy to musi byc dokladnie EJ205 NWBUcostam czy sa inne opcje?

Macie moze jakies pomysly gdzie tego szukac zeby nie przedobrzyc?

z gory dzieki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2020 o 21:44, Panbenonium napisał:

O Panie, będziesz przechodził to samo co ja od lutego przechodzę. Radzę wyremontować, dół silnika kupisz na allegro, ale miej silnik złożony na nowych częściach, nie kupuj używki, bo możesz składać samochód 2 razy.

 

A nadziałeś się już na jakąś używkę? Rozumiem że jesteś w trakcie remontu, jakie przybliżone koszta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używki nie brałem pod uwagę, bo za silnik (bo tak najlepiej kupić, niż sam blok), dasz z 7 000 zł, robota mechanika, rozrządy i inne części, wydasz na to z circa 15 000 zł, a tak na prawdę w środku nie wiesz co masz. Na Twoi miejscu szukałbym samego bloku i złóż sobie na dobrych częściach przewidując w jaką moc celujesz, bo do 300 km, nie musisz kupować wydumanych kutych rzeczy.
A co do kosztów, wszystko co możesz kupić masz w internecie, to nie są żadne tajemnice, policz i zobacz. Znajdź ogarniętego mechanika, dogadaj z nim na początku cenę i działaj. Radzę dogadać cenę dość szczegółowo, żeby potem nie było "Panie, na wymianę sond/chłodnicy/IC to my się nie umawialiśmy".

Ps. Głowice już możesz wysyłać do roboty, bo szkoda czasu, żeby leżała, jak i tak to trzeba zrobić a są dobre z tego co piszesz.

Edytowane przez Panbenonium
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...