sk_pl Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Witam wszystkich forumowiczów. Stałem się szczekliwym posiadaczem Subaru Imprezy WRX GD - 2006r z silnikiem EJ255. Moje szczęście jest o tyle mniejsze, że Subaru ma uszkodzony silnik (dziura w bloku). Moje pytanie czy inne silniki Subaru o tym samym oznaczeniu pasują do imprezy? Przeglądnąłem forum i jedynie co znalazłem to: Cytat EJ255 w przedliftowym Legacy GT to zupełnie inne EJ255 niż w WRX. Róznice to: Inne tłoki i głowice, kompresja 8.2:1 w przedlifcie, w polifcie 8.5:1 . Czy są jakieś inne siniki np. z Forestera które będą pasować? Dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 O Panie, będziesz przechodził to samo co ja od lutego przechodzę. Radzę wyremontować, dół silnika kupisz na allegro, ale miej silnik złożony na nowych częściach, nie kupuj używki, bo możesz składać samochód 2 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Solarewicz Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Czesc chlopaki /i dziewczyny )) ! Dopiero wchodze do krainy 'subaru', niewykluczone ze bede reanimowal XT 2002 ale ,drobnostka, brak mi jeszcze silnika. Tam byly chyba zmienne fazy - czy to musi byc dokladnie EJ205 NWBUcostam czy sa inne opcje? Macie moze jakies pomysly gdzie tego szukac zeby nie przedobrzyc? z gory dzieki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk_pl Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 W dniu 16.05.2020 o 21:44, Panbenonium napisał: O Panie, będziesz przechodził to samo co ja od lutego przechodzę. Radzę wyremontować, dół silnika kupisz na allegro, ale miej silnik złożony na nowych częściach, nie kupuj używki, bo możesz składać samochód 2 razy. A nadziałeś się już na jakąś używkę? Rozumiem że jesteś w trakcie remontu, jakie przybliżone koszta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 (edytowane) Używki nie brałem pod uwagę, bo za silnik (bo tak najlepiej kupić, niż sam blok), dasz z 7 000 zł, robota mechanika, rozrządy i inne części, wydasz na to z circa 15 000 zł, a tak na prawdę w środku nie wiesz co masz. Na Twoi miejscu szukałbym samego bloku i złóż sobie na dobrych częściach przewidując w jaką moc celujesz, bo do 300 km, nie musisz kupować wydumanych kutych rzeczy. A co do kosztów, wszystko co możesz kupić masz w internecie, to nie są żadne tajemnice, policz i zobacz. Znajdź ogarniętego mechanika, dogadaj z nim na początku cenę i działaj. Radzę dogadać cenę dość szczegółowo, żeby potem nie było "Panie, na wymianę sond/chłodnicy/IC to my się nie umawialiśmy". Ps. Głowice już możesz wysyłać do roboty, bo szkoda czasu, żeby leżała, jak i tak to trzeba zrobić a są dobre z tego co piszesz. Edytowane 20 Maja 2020 przez Panbenonium Literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się