Skocz do zawartości

Początek


młody_subaru

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Od wczoraj, jestem nowym właścicielem subaru - drugim i mam do was kilka pytań ;)

Otóż bardzo ogólne pytanie: Co lubi subaru a czego nie lubi ;)? Typu, lubi jak się go przepali na autostradzie itp...

Kolejne pytanie, czy muszę wysłać info o nowym właścicielu do SIP, czy mogę wysłać mejla ze zdjęciem tej karteczki z książki serwisowej ;)?

 

Czy w ASO dostanę całą historię pojazdu, co było naprawiane etc?

 

Normalnym nie jest, że "trzeszczą koła"  (tylko koło od strony kierowcy) przy niskiej prędkości co to może oznaczać?

 

Pozdrawiam :D

96067215_233094541248370_1747865738862919680_n.jpg

Edytowane przez młody_subaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, leto napisał:

Jak blok silnika przed 2010 to kaplica, a tak to wygląda.

Blok silnika wymieniany w 2014r - co o tym sądzisz - pojeździ trochę? Licznik niby wskazuje na 220tyś km. Mam numer bloku, można to gdzieś prawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak samo, w 2014 wymieniany blok, i to chyba byly te finalne wersje, najlepsze. Po tych zmianach które zrobili powinno być w porządku. Z numerami nie wiem, nie orientuje się.
Miałem ten silnik w legacy takim jak twoje, ale wymieniłem budę. Tam zajechałem skrzynie biegów, raczej z mojej winy.. Auto też strasznie kopciło, możliwe że przez turbinę.
Do zalet, myślę że auto jest bardzo sztywne, pancerne, nic w zawieszeniu nie musiałem robić, a szanowane nie bylo, z wyjątkiem tylnych sprężyn :D  które opadły ale Subaru tak chyba ma.
 

Edytowane przez leto
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2020 o 11:57, młody_subaru napisał:

Witajcie,

Od wczoraj, jestem nowym właścicielem subaru - drugim i mam do was kilka pytań ;)

Otóż bardzo ogólne pytanie: Co lubi subaru a czego nie lubi ;)? Typu, lubi jak się go przepali na autostradzie itp...

Ja wychodzę z założenia, że każde auto lubi jak się je przepali na autostradzie. A już ogólnie w kwestii silników diesla mam zdanie, że kupuje się je głównie po to aby jeździć trasy.
A odnośnie Subaru. Lubi rdzę na tylnych kielichach, progach i błotnikach. Oraz lubi być głośne jeśli ktoś nie jest przyzwyczajony do drzwi bez ramek i ogólnie dość kiepskiego wygłuszenia LegIV. Jest pełno tematów na forum i ludzi, którzy wygłuszyli swoje Legacy, na pewno coś podpowiedzą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 2.05.2020 o 13:26, młody_subaru napisał:

Blok silnika wymieniany w 2014r - co o tym sądzisz - pojeździ trochę? Licznik niby wskazuje na 220tyś km. Mam numer bloku, można to gdzieś prawdzić?

Tak numer pod interculerem wybity litera u na poczatku stary blok

Edytowane przez rybackikris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...