Spokojny Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Sprzęglo w moim foresterze podczas stania w korku przy wysokiej temperaturze powietrza zachowyje się zdecydowanie nie tak jak trzeba. Po pewnym czasie ciąglego stania w miejscu, ruszania i znów stania w miejscu zaczyna dzialać bardzo glęboko (dopiero maksymalnie wyciśnięte). Samo zasprzęglanie staje się bardzo krótkie i nerwowe. Przy odpuszczaniu pedal sprzęgla sprążynuje dobrze ale tylko do polowy swojego skoku, dalej dziala jak bezwladna dzwignia. Objawy te nasilają się z czasem, aż do tego stopnia że sprzęglo niemal nie dziala a pedal nie wraca do pozycji wyjściowej. Wszystko wraca do normy po przejechaniu ciągiem dluższego odcinka. W czym jest problem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Może jest zapowietrzone lub masz nieszczelny układ "hydrauliczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Wymien uszczelki gumowe na tloczku pompy sprzeglowej i odpowietrz. To normalne ze po latach te gumki padaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 ->ALEX i Legacy96 Dzięki :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Wymien uszczelki gumowe na tloczku pompy sprzeglowej i odpowietrz. To normalne ze po latach te gumki padaja. To znaczy że jak w korku to padaja a jak nie ma korka na ulicy to juz sa dobre :?: A jaki przebieg ma to sprzeglo :?: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 problem znany mi od początku i sygnalizowany w serwisie - wysprzęglik jest praktycznie na silniku i w korkach nagrzewa płyn do bardzo wysokiej temp. - pomaga wymiana płynu - raz do roku - na dot 5.1 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Wymien uszczelki gumowe na tloczku pompy sprzeglowej i odpowietrz. To normalne ze po latach te gumki padaja. To znaczy że jak w korku to padaja a jak nie ma korka na ulicy to juz sa dobre :?: A jaki przebieg ma to sprzeglo :?: AK Problem ma posredni zwiazek z korkami, im czesciej sprzeglo jest naciskane, tym gorzej dziala bo uszczelki bardziej przepuszczaja. No i przy okazji zmiany uszczelek nalazy wymienic i plyn, to chyba oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi