Rifu11 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Witajcie, wczoraj oddałem swoje Subaru na wymiane sprężyn z obniżeniem 30mm. Po odbiorze samochodu okazało się, że przy jeździe na wprost kierownica jest lekko skręcona w lewą strone. Auto jedzie prosto i nie ściąga. Czy po wymianie sprężyn na obniżające muszę teraz udać się na ustawienie geometrii czy może mechanik coś źle założył? Z góry dzięki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Teoretycznie Ci się kąty kół zmieniły. Jak kiedyś robiłem obniżenie 80/100mm. To musowo była później geometria. Nawet kupowałem specjalnie śruby do amortyzatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 11 godzin temu, Rifu11 napisał: Czy po wymianie sprężyn na obniżające muszę teraz udać się na ustawienie geometrii czy może mechanik coś źle założył? Tak. Z definicji trzeba korygować geometrię. Mechanik źle złożył. Nie trafił z kątami pochylenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayki Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Kurde to ja sam sobie wymieniałem i jechał tak samo idealnie jak przed obniżaniem Ale na geometrię i tak jedź bo cholera wie jak auto się zachowa w stresowych sytuacjach, w poślizgu albo mocnym zakręcie? Poza tym średnio by było jak by się okazało że teraz opony szybciej Ci zdziera albo wyząbkuje. Nie zastanawiaj się. Leć na geometrię a jak kierownica przekrzywiona to i pewnie poprawienie zbieżności też się przyda. Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez Alkanick Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini2721 Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 (edytowane) Jak wrzucisz minusowe sprężyny to robi ci się negatyw automatycznie. Z tyłu zamiast śruby łączącej amortyzator z piastą musisz zastosować śrubę rzymską, bo chyba tam oryginalnie nie występowały. Raczej kierownica przekrzywiona nie powinna być, ale geometrie mogło popierniczyć, bo z tego co pamiętam to trzeba sworznie z przodu zbijać i mogły się delikatnie poprzestawiać amortyzatory na otworach w kielichach. Powyżej 100km/h nie robi się samochód podsterowny? Sprawdź jeszcze czy samochód równo stoi (odległość nadkoli od podłoża). Dowiesz się, czy sprężyny są równo ułożone. Edytowane 12 Maja 2020 przez Bartolini2721 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się