Jump to content

Problem z centralnym zamkiem w tylnych drzwiach


Recommended Posts

Cześć, 

 

Czy ktoś może przerabiał coś podobnego. 

Subaru Legacy H6 2004 kombi. 

 

Przy zamykaniu drzwi pilotem, w większości przypadków tylne drzwi za kierowcą się nie zamykają. 

Czasem pomaga ponowne naciśnięcie przycisku zamknięcia, ale czasem muszę to robić nawet 5 razy przy okazji męcząc pozostałe zamki. 

 

Czytałem, że może być problem z silniczkiem w zamku. 

Czy może być jeszcze jakąś przyczyna? 

Co do silniczka znalazłem taki na aliexpres:

https://m.pl.aliexpress.com/item/32970115353.html?pid=808_0016_0131&spm=a2g0n.search-amp.list.32970115353&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=4588amp-EvZIdeZoDfcsRKSvuCc9lw1587760588740&browser_id=532559e2c83149e0b433011a7854eb07&is_c=Y

 

 

Czy ktoś ma jakiś trop od czego zacząć? 

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Podobno silniczek z Accorda pasuje, znalazłem taką informację na forum. 

Orientujcie się ile może kosztować taka wymiana? 

 

Gdyby zabrać się za to samemu to trzeba coś lutować gdyby nowy silniczek z Accorda okazał się działać w zła stronę i zamiast zamykać otwierał? 

Edited by matios16
Link to post
Share on other sites

Mechanizm z accorda chyba wychodzi taniej i wałek silniczka jest sfrezowany.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

To zdaje się trzyma się na tym zatrzasku, zaraz nad palcem wskazującym na zdjęciu. Musisz to delikatnie podważyć i wysunąć.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Dużo bardziej skomplikowane niestety, ale udało się od drugiej strony dobrać nacinając nieco plastiku na gorąco. 

Pytanie czym teraz skleić, bo potwierdzenie nie przylegają idelanie, może trytytki? 

Link to post
Share on other sites

Wymieniałem silniczki we wszystkich drzwiach i ani razu nic nie ciąłem, ale też nie pamiętam dokładnie jak to się wyjmowało. Pytasz jak skleić te dwie połówki modułu w którym siedzi silniczek, czy ten fragment, który naciąłeś?

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Ja kleiłem kropelką, jak rozpołowisz ten mechanizm podwarzajac w jednym miejscu, to ta fabryczne spoina tak ładnie pęka, że wystarczy cienka warstwa kropelki, złożyć, owinąć taśmą na czas schnięcia i wsio.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Opcja zamiany silniczka z siłownika NTY EZC-HD-004 (26zł) wydaje się być najtańszą opcją. Najwięcej zabawy jest żeby wyjąć i włożyć cały zamek na swoje miejsce w przednich drzwiach. Ja dwie połówki podkleiłem klejem do plastiku plus przewierciłem i skręciłem śrubką 4mm

 

112597005_304767564097905_5556422138104297664_n.thumb.jpg.d767e4f7427a1acfbabf93b34343c890.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
23 godziny temu, matios16 napisał:

Mój trzymał się reszty w kilku miejscach oznaczyłem je tutaj numerkami. 

z tego co pamiętam, to po drugiej stronie jest plastikowa osłona, trzeba ją ściągnąć i wtedy odkręcić wkręt trzymający siłownik z reszta zamka.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ja w moim mechanizmie musiałem wymienić sam sczotkotrzymacz silniczka ponieważ zakupiony silniczek miał inny kształt walka wirnika. Ale nie było większego problemu z wymianą. Warto zaznaczyć, że drzwi lewe i prawe są na jednym obwodzie i jak jest np problem (zwarcie) w silniczku na lewym tyle to prawy tył też nie będzie chodził. 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...