Skocz do zawartości

VTD (VDC) w Outback III - w jakich wersjach?


BelegUS

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, ewemarkam napisał:

Chyba że 3.6 ponoć lepiej znosi LPG. A gdzieś tu znalazłem wpisy że on ma właśnie literkę F w oznaczeniu.

 

Też na to trafiłem przed momentem. Ponoć nawet głowice z 3.6 pasują do 3.0, ale...:

1. Mój mechanik ma Tribecę 3.6 i zawory i tak regulował po 50-60 tysiącach

2. Od pakowania się w pisanie doktoratów na temat modyfikacji mam SVX i jego EG33, jak mam kupić daily i kombinować swapy głowic to... :P

3. 3.6 w BP w naturze nie ma :(

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BelegUS napisał:

Nie wiem czy H6 na daily (LPG) to pomysł w kontekście luzów zaworowych ;)

 

Zależy jak dużo km jeździsz - im więcej tym bardziej się opłaca (nawet wliczając koszty sprawdzania/regulacji zaworów).

 

Ja nie lubię LPG, a poza tym mało jeżdzę (zwłaszcza ostatnio - homeoffice), więc u mnie H6 jako benzynowe daily się sprawdza.

Chociaż nie jestem pewien czy księgowa (=małżowinka) podziela moje zdanie :biglol:

 

Edytowane przez czekker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, czekker napisał:

Zależy jak dużo km jeździsz - im więcej tym bardziej się opłaca (nawet wliczając koszty sprawdzania/regulacji zaworów).

 

Znaczy też nie do końca - jak mało jeżdżę, to rzadziej reguluje zawory :P Pytanie brzmi po prostu, czy środki zaoszczędzone w czasie resursu pomiędzy regulacjami zwrócą koszta (z sensowną nawiązką) owej regulacji i dodatkowych kosztów gazu. Będzie trzeba kalkulator odpalić i tyle... chociaż, obok H6 które mnie interesuje pojawiło się ogłoszenie dopasionego, młodszego 2.5 NA - też z VTD/VDC. Także dodatkowa trudność decyzji...

 

 

Też mam home office, auto jest zakupowo-weekendowe. Zanim nie nastała pandemia robiłem jakieś 20k km rocznie. Ani to dużo, ani mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...