BelegUS Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Hej, Mój zapał do zakupu Outbacka 2.5 z 2004 roku ostudziła informacja, że 4EAT w nim to upośledzone MPT, a nie wspaniałe VTD (wspomagane przez VDC). W Legacy III 2.5 z 1998 mam skrzynię z VTD i VDC, stąd moje rozczarowanie i pytanie - w jakich Outbackach III (ewentualnie Legacy IV) wychodziły skrzynie z VTD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 (edytowane) Na pewno w H6 jest 5EAT + VTD. W Outbackach III 2.5 NA prawdopodobnie nigdy nie było VTD Edytowane 23 Kwietnia 2020 przez Oczkoo15 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 10 minut temu, Oczkoo15 napisał: Na pewno w H6 jest 5EAT + VTD. W Outbackach III 2.5 NA prawdopodobnie nigdy nie było VTD To jest rozczarowanie :/ Ciekawe czy w Legacy IV 2.5 NA było, tak jak było w IIIce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 (edytowane) Jak znasz numer skrzyni to możesz to łatwo rozpoznać. W numerze skrzyni druga litera to Y/V = VTD, a jeśli Z = MPT Edytowane 23 Kwietnia 2020 przez Oczkoo15 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 (edytowane) 13 minut temu, Oczkoo15 napisał: Jak znasz numer skrzyni to możesz to łatwo rozpoznać. W numerze skrzyni druga litera to V = VTD, a jeśli Z = MPT Znaczy to to wiem, mam też to: https://legacypic.uk/transmission/search.php?code=tz102ybdba Tylko nie wiem, czy to, czego szukam, w ogóle istniało (Legacy IV/Outback III z 2.5 NA i VTD). EDIT: sam sobie odpowiem - były, zarówno w Gacku jak i Outbacku, od 2008: https://legacypic.uk/transmission/search.php?code=tv1b8mfeab https://legacypic.uk/transmission/search.php?code=tv1b8mfebb Edytowane 23 Kwietnia 2020 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 VTD/VDC na EU teoretycznie bywało w obk 2.5 od MY05 ale pewnie rzadko, sam spotkałem tylko w poliftowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 40 minut temu, Oczkoo15 napisał: Jak znasz numer skrzyni to możesz to łatwo rozpoznać. W numerze skrzyni druga litera to Y/V = VTD, a jeśli Z = MPT Na marginesie, tak to działa od 4EAT Phase 2 w górę. W Phase 1 wszystkie skrzynie były TZ, a VTD rozpoznaje się po Y na 6 pozycji - ale dużo tych aut nie było (SVX EU, SVX JDM, Legacy GT(B) JDM, Impreza WRX GC JDM). 2 minuty temu, mirasek napisał: VTD/VDC na EU teoretycznie bywało w obk 2.5 od MY05 ale pewnie rzadko, sam spotkałem tylko w poliftowych. Masz źródło tej wiedzy? Bo nie wiem, czy pisać do każdego dostępnego 2.5 na rynku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Jeśli nie znajdziesz takiego jakiego chcesz. Zawsze możesz do MPT dorobić przełącznik który będzie Ci to spinał na stałe. Ale ciągle nie będzie wspomagania ruszania z VDC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 28 minut temu, ewemarkam napisał: Jeśli nie znajdziesz takiego jakiego chcesz. Zawsze możesz do MPT dorobić przełącznik który będzie Ci to spinał na stałe. Ale ciągle nie będzie wspomagania ruszania z VDC. Niee, jakiekolwiek przełączniki i inne cudawianki nie zbliżą nawet MPT do VTD, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Wiem, bo tam nie tylko o blokowanie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Szymek... ale po co Ci Outback III? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 19 godzin temu, BelegUS napisał: Masz źródło tej wiedzy? Bo nie wiem, czy pisać do każdego dostępnego 2.5 na rynku Katalog części, dlatego napisałem teoretycznie, ale akurat poliftami jeździłem, więc nie mam urojeń 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 3 godziny temu, Matiz napisał: Szymek... ale po co Ci Outback III? Bo mi Legacy III zgniło, więc czas na następce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 2 godziny temu, BelegUS napisał: Bo mi Legacy III zgniło, więc czas na następce. Nie ma szans na ratunek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 (edytowane) 30 minut temu, hugo napisał: Nie ma szans na ratunek? Niby jest (i może na podsztukowaniu się skończy), ale: - Legacy kupiłem za grosze (dosłownie) "na pół roku żeby SVX'a ogarnąć". To było ponad dwa lata temu, i wiernie oraz bezawaryjnie służył od tego czasu - Skrzynia nawala (Duty C) - naprawy nikt się nie chce podjąć, a koszt przekroczy zapewne wartość auta. Leje/pali też olej ze skrzyni - Z zewnątrz wóz jest obrazem nędzy i rozpaczy (tylne nadkola w strzępach, progów brak, poobijany, porysowany, na dachu wokół anteny rudo, w innych miejscach też) - Do bagażnika leje woda diabli-wiedzą-skąd (pewnie od dachu - antena) Jak na totalnego gruza to służy(ł) dzielnie, i jeśli uda się ogarnąć to mocowanie wahacza to pewnie jeszcze kilka miesięcy przejeździ, ale zdecydowanie czas na następce - a ten pewnie skończy jako dawca części, bo powoli sam spoiler tylnej klapy jest więcej wart niż całe auto Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 W sumie youngtimera masz juz. Drugi Ci nie potrzebny;) A czasem pakowanie kasy, w i tak zawsze przegraną walkę z ruda szmata czasami traci sens. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 9 godzin temu, BelegUS napisał: sam spoiler tylnej klapy jest więcej wart niż całe auto Blenda. Przede wszystkim niepęknięta blenda klapy Szymek ------------ nic nie powiem, bo jesteś z gór i pewnie potrzebujesz sie wspinać na przełęcz (a jak nie to sie nie przyznawaj ) ,ale ja outbacka nie lubie. BP to bym mógł mieć, ba- poprzedni II gen outbacka (BE) ma swoj urok ,ale nie outbacka BM. To synonim przejścia z marki dla garstki pasjonatów do zwykłej marki samochodowej robiącej bezpłciowe auta dla mas. Dla "starych dziadów w outbacku". I do tego boxer diesel. No sorry. Jak na ironie to dzięki outbackowi subaru tak dobrze przędzie przez ostatnie lata i moje szkamranie abosoltnie na to nie wpłynie. czemu akurat outback ,a nie smukłe,szosowe BP? apropo- Dave miał kiedyś BP włocha, Bi-fuel i łopatki przy kierownicy. Pamietam że miały spore opóźnienie w trybie manualnym. Co to było? Chyba juz nie 4EAT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 12 minut temu, Matiz napisał: Blenda. Przede wszystkim niepęknięta blenda klapy Szymek Sam ją pękłem jak klapę pod spoiler przekładałem Róg urwałem... 12 minut temu, Matiz napisał: BP to bym mógł mieć, ba- poprzedni II gen outbacka (BE) ma swoj urok ,ale nie outbacka BM. Mylisz, pamiętaj że Outbacki są o jedną generację w plecy do Legacy Ja szukam BP właśnie, moim zdaniem najładniejsza generacja w historii. 14 minut temu, Matiz napisał: czemu akurat outback ,a nie smukłe,szosowe BP? Bo mi się zawsze uterenowione wersje podobały Plus prześwit się w dupowozie przydaje. Od szorowania brzuchem i tak mam SVXa. 14 minut temu, Matiz napisał: apropo- Dave miał kiedyś BP włocha, Bi-fuel i łopatki przy kierownicy. Pamietam że miały spore opóźnienie w trybie manualnym. Co to było? Chyba juz nie 4EAT? Stawiam że 5EAT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 W dniu 24.04.2020 o 09:22, BelegUS napisał: Bo mi Legacy III zgniło, więc czas na następce. A nie chciałbyś mojego Zielonego BH ? Zdrowe nadwozie, ino lekko poobijane, 4EAT z VTD, sporo JDM'owych fantów... Tak na zaczepkę pytam w formie wstępnego badania rynku. Aczkolwiek z tym argumentem nie sposób się nie zgodzić i jestem tego samego zdania: W dniu 24.04.2020 o 22:37, BelegUS napisał: Ja szukam BP właśnie, moim zdaniem najładniejsza generacja w historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Nie chciałbym, mojego się wczoraj udało podsztukować i jeszcze kilka miesięcy pojeździ, a potem spełniam marzenie o Outbacku BP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 2 godziny temu, DETT napisał: A nie chciałbyś mojego Zielonego BH ? Zdrowe nadwozie, ino lekko poobijane, 4EAT z VTD, sporo JDM'owych fantów... Tak na zaczepkę pytam w formie wstępnego badania rynku. Napisz jaka kwota to może kogoś zainteresuje twoje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 41 minut temu, hugo napisał: Napisz jaka kwota to może kogoś zainteresuje twoje auto. Mam zamiar w pierwszej połowie maja to doprecyzować. Jeszcze blacharz/lakiernik musi zrobić to uszkodzone nadkole, jak tylko odbiorę od niego Lexusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 W dniu 28.04.2020 o 09:17, BelegUS napisał: potem spełniam marzenie o Outbacku BP Bierz H6 - będzie VTD i wszystko inne też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 10 godzin temu, czekker napisał: Bierz H6 - będzie VTD i wszystko inne też Nie wiem czy H6 na daily (LPG) to pomysł w kontekście luzów zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Chyba że 3.6 ponoć lepiej znosi LPG. A gdzieś tu znalazłem wpisy że on ma właśnie literkę F w oznaczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się