STRAZAK Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Witam wszystkich miłośników wiadomej marki. Zwracam się do was z zapytaniem związanym z częstymi awariami UPG w silnikach EJ 25, ostatnio troszkę powertowałem internety a także zadałem kilka pytań do bardziej obeznanych z tematem ludzi i nasuwa się pytanie : skoro fabryczne uszczelki (mam na myśli oryginał) tak szybko kończą swój żywot czy fabryka postanowiła coś w tym temacie przeciwdziałać, czy jesteśmy skazani na zabawę w sapera ? i druga (właściwa) część pytania czy stosując uszczelkę wymienioną w tytule czy też innej firmy oczywiście wykonanej w technice MLS jest szansa na całkowite wyeliminowanie usterki związanej z wyciekiem oleju na łączeniu głowicy z blokiem silnika ? Proszę o wszelakie sugestie dotyczące tematu bo wydaje się być mocno nurtujący a przynajmniej mocno podnosi ciśnienie gdy samochód znaczy teren w sensie wyciek oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddobry10 Opublikowano 8 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2022 Ja właśnie oddaje samochód na wymianę uszczelki i zastanawiam się na tą mls. są powlekane czymś innym niż oryginalne. OEM są powlekane jakim grafitem podobno i po delikatnym przegrzaniu podobno ta powłoka się przepala . I gdy to się jakoś tam wypali robią się problemy. A te mls podobno są mocniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się