Tsunetomo Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Drodzy Forumowicze, Mam do kupienia od rodziny ze Szwajcarii Subaru Legacy H6 2004 rok, AT, wersja full. Przebieg nie mały, bo jakieś 260k km. Trochę porysowany lakier ale bez tragedii. Mechanicznie auto cały czas serwisowane w autoryzowanych punktach. Chciałbym sprezentować chrześniakowi, bo jeździ jakimś dychawicznym punto - niech sie uczy porządnej motoryzacji Pytanie - zakładając, że auto jest technicznie sprawne, orientuje sie ktos po ile chodzą takie auta w Szwajcarii? I jakie są koszty sprowadzenia i rejestracji w PL? Z góry dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 @Fala, poprosimy kolegę o fachową opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 http://www.ooyyo.com/szwajcaria/subaru-legacy-uzywane-na-sprzedaz/c=CDA31D7114D3856D111BE86FBAD4355B31A11D7FC5D489B7160DF678BC4535/ Poza tym Chyba@Fala się tym zajmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) Cześć, H6 przedlift od 600 do 5000ChF zależnie od stanu i przebiegu. Myślę że jeśli z historią to do 20.000 ma sens, bo pewnie będzie bez rdzy. A zawsze możesz kupić na miejscu od @Oktana jego H6 PS: sorry - on ma OBKa. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 2 minuty temu, Fala napisał: Cześć, H6 przedlift od 600 do 5000ChF zależnie od stanu i przebiegu. Myślę że jeśli z historią to do 20.000 ma sens, bo pewnie będzie bez rdzy. A zawsze możesz kupić na miejscu od @Oktana jego H6 To wiem, że u Oktana dobre oferty. Poczekam ile im dadzą za to auto w CHF i wtedy będę decydował. Orientujesz sie jakie są koszty sprowadzenia do PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Teraz, Tsunetomo napisał: To wiem, że u Oktana dobre oferty. Poczekam ile im dadzą za to auto w CHF i wtedy będę decydował. Orientujesz sie jakie są koszty sprowadzenia do PL? Narastajaco 10% clo, 19%vat, 18.6% akcyzy. Transport powyżej 2000. Tłumaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 12 minut temu, Fala napisał: Narastajaco 10% clo, 19%vat, 18.6% akcyzy. Transport powyżej 2000. Tłumaczenia. Dzięki. VAT to chyba będzie 23%? A na kołach chyba tez można przyjechać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 4 godziny temu, Tsunetomo napisał: Dzięki. VAT to chyba będzie 23%? A na kołach chyba tez można przyjechać? Możesz clić na wjeździe do UE, w niemieckiej ag celnej. Tam jest 19%. Na kołach - tak, tylko dotrzeć do Szwajcarii po samochód (a teraz jeszcze większa zagwozdka, rachunek ekonomiczny - również...), załatwić numery eksportowe, doliczyć benzynę... To może ja bym se posiedział - a samochód sam przyjedzie?... Rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 7 godzin temu, Fala napisał: Możesz clić na wjeździe do UE, w niemieckiej ag celnej. Tam jest 19%. Na kołach - tak, tylko dotrzeć do Szwajcarii po samochód (a teraz jeszcze większa zagwozdka, rachunek ekonomiczny - również...), załatwić numery eksportowe, doliczyć benzynę... To może ja bym se posiedział - a samochód sam przyjedzie?... Rozumiesz. Tak, jasne ze rozumiem Za dużo zabawy i niewiele się oszczędzi. Szczególnie teraz. Dzięki. Poczekam ile to w Szwajcarii zaproponują im za to auto i podejmę decyzje czy warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 (edytowane) Przy starszych samochodach sens sprowadzania z CH polega na ich (najczęściej) bdb stanie. Dlatego nie kryterium ceny w pierwszej kolejności. Jeśli kryterium ceny - to raczej szukałbym w PL. Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 6 minut temu, Fala napisał: Przy starszych samochodach sens sprowadzania z CH polega na ich (najczęściej) bdb stanie. Dlatego nie kryterium ceny w pierwszej kolejności. Jeśli kryterium ceny - to raczej szukałbym w PL. Tak, masz rację. Widziałem to auto w PL dwa lata temu i jeździłem nim. Właściciel był (bo odszedł niestety...) pedantyczny i full serwisy na bieżąco bo latali tym dwa razy w roku CHF-PL. Porysowała trochę małżonka, ale to nie jest problem. Zobaczymy ile zaproponują jej w CHF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Ja sobie zrobiłem sam wycieczkę - wyszukałem fajnego OBK H6 2001 w salonie Subaru po pierwszym właścicielu - i pojechałem z szwagrem. Drugi raz bym się nie pisał, za dużo zabawy... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 16 godzin temu, Fala napisał: Możesz clić na wjeździe do UE, w niemieckiej ag celnej. Tam jest 19%. Na kołach - tak, tylko dotrzeć do Szwajcarii po samochód (a teraz jeszcze większa zagwozdka, rachunek ekonomiczny - również...), załatwić numery eksportowe, doliczyć benzynę... To może ja bym se posiedział - a samochód sam przyjedzie?... Rozumiesz. I w taki własnie sposób nieświadomie zostałem przemytnikiem jak sprowadzałem swojego - jak "niezawodowiec" przejechałem na lajcie przez granicę CH-EU i nie wziąłem żadnego kwitu, nikt mnie nie zatrzymywał. Dopiero po powrocie do PL i próbie załatwienia opłat w urzędzie celnym okazało się, że muszę przywieźć do nich auto na lawecie żeby dokonali oględzin, oraz pisać wniosek o nie karanie... Celnik śmiał się na Utracie w W-wie, ale cóż - takie prawo i co zrobisz jak nic nie zrobisz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 3 godziny temu, Fala napisał: Przy starszych samochodach sens sprowadzania z CH polega na ich (najczęściej) bdb stanie. Dlatego nie kryterium ceny w pierwszej kolejności. Jeśli kryterium ceny - to raczej szukałbym w PL. Pełna zgoda :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Auto przyjechało, jest super. Dzieki @Fala za pomoc ze sprowadzenia auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeQuiet Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Czekamy na fotki. Ps. Nie chcesz może mieć jeszcze jednego chrześniaka? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 28 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Godzinę temu, BeQuiet napisał: Czekamy na fotki. Ps. Nie chcesz może mieć jeszcze jednego chrześniaka? Kosztowna zabawa, to co jest wystarczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się