Jump to content

Przerywanie/Gubienie zapłonu Impreza GT


Recommended Posts

Na listwach wtryskowych po jednej i po drogiej stronie masz regulatory ciśnienia takie małe zaworki na 2 śrubki przykrecane regulują ciśnienie paliwa na Listwach

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Joł. Ja jestem po wizycie u @Oktan i poroblem znikł... Cewki ukruszone i jedna świeca z rysą na porcelanie POLECAM  wizytę u szczupaka spod Sulejówka  

Już mu o tym wspominałem z pół roku temu, to i tak leje 95   a komp na którym mu to jeździ to raczej jakiś turbodziad ale nie pamiętam już oznaczenia.  wlać setki, ogarnąć nowy OEM czujnik spalan

18 godzin temu, Piotrek Chrabałowski napisał:

No dobra tylko, że kata nie było już o wiele wcześniej i auto normalnie pracowało dopiero po jakimś czasie zaczęło się tak dziać. A nawet jeśli to kwestia sond to jakie mam opcje? Wymiana na nowe czy może da się jakoś wyłączyć je w ECU lub na jakimś Piggybacku np. DET3?

Oszukane sondy masz emulatorami? Wyjmij je i oczyść. Emulator też działa chyba tak, że tam jest dziurka określonej średnicy to też możesz ją wyczyścić. Mi po ściągnięciu katalizatora i wymiany kolektora na różnoodległościowy samochód przestał przerywać - prawdopodobnie zruszyłem zalepione sondy i dlatego problem ustąpił.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Bartolini2721 napisał:

Oszukane sondy masz emulatorami? Wyjmij je i oczyść. Emulator też działa chyba tak, że tam jest dziurka określonej średnicy to też możesz ją wyczyścić. Mi po ściągnięciu katalizatora i wymiany kolektora na różnoodległościowy samochód przestał przerywać - prawdopodobnie zruszyłem zalepione sondy i dlatego problem ustąpił.

Nie mam emulatorów. Tylko zwykłe sondy

 

Link to post
Share on other sites
Siemanko. U mnie było podobnie i okazało się, że padała przepływka.
A jak odpinałeś przepływkę to gasła ci fura?

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam już, ale wiem, że jak podłączyłem kompa to pokazało problem z przepływką i po wymianie jest wszystko ok. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

W sumie to nie, ale myślę, że na 99% to czujnik spalania stukowego, bo jak jeździłem na paliwie 95 znacznie częściej gubił się zapłon, a po przejściu na paliwo 98 znacznie rzadziej się to dzieje. Wymienię czujnik i dam znać czy pomogło

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
W dniu 28.09.2020 o 15:46, Piotrek Chrabałowski napisał:

W sumie to nie, ale myślę, że na 99% to czujnik spalania stukowego, bo jak jeździłem na paliwie 95 znacznie częściej gubił się zapłon, a po przejściu na paliwo 98 znacznie rzadziej się to dzieje. Wymienię czujnik i dam znać czy pomogło

Siemka. 

Mam Legacy z silnikiem od WRX JDM.

Objawy identyczne. 

Jak byś doszedl do przyczyny to daj cynę ;)

 

Link to post
Share on other sites

Jedź do ogarniętego elektronika na oscyloskop.

Ps. Masz w Kościerzynie niezłego lansera szarlatana, co to niby ferrari naprawił, a jak zadzwoniłem do niego z WRXem, to się RĘCOMA I NOGAMY bronił :D

Edited by Panbenonium
Andżej
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Panbenonium napisał:

Jedź do ogarniętego elektronika na oscyloskop.

Ps. Masz w Kościerzynie niezłego lansera szarlatana, co to niby ferrari naprawił, a jak zadzwoniłem do niego z WRXem, to się RĘCOMA I NOGAMY bronił :D

Jooo. Też u niego byłem:) Raz... :)

A co do Zubaru.

Pytanie co to było? Regulacja czy jakieś wymiany ?

Edited by Miis
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Wymieniłem dzisiaj czujnik spalania stukowego na oryginalny I dalej wypada zapłon. Co prawda już nie śmierdzi tak bardzo benzyną ze spalin jak wcześniej zauważyłem i lepiej się wkręca na obroty, takie mam wrażenie, Wyjeżdżę 95tke na której ostatnio jeżdżę i zaleję 98 i dam znać czy coś to zmieniło.
Jak dalej będzie cofać zapłon to ja już nie wiem co mu jest. Świece były wymieniane w zeszłym roku mają może z 8 tyś albo i mniej Nalatane. Cewki zmienione na dobre takie co bez problemu śmigały w Legacy Turbo. Nowy oryginalny stukowiec.

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Edited by Piotrek Chrabałowski
Link to post
Share on other sites

Skąd wiesz, że cofa zapłon- podłączyłeś się do romraidera ?

Bez tego to błądzenie po omacku.Doładowanie masz seryjne czy coś modzone ?

Zapłon wypada przy delikatnym przyśpieszaniu czy przy mocnym bucie też czy w obu przypadka jednocześnie ?

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Gustaf napisał:

Skąd wiesz, że cofa zapłon- podłączyłeś się do romraidera ?

Bez tego to błądzenie po omacku.Doładowanie masz seryjne czy coś modzone ?

Zapłon wypada przy delikatnym przyśpieszaniu czy przy mocnym bucie też czy w obu przypadka jednocześnie ?

Tutaj akurat błąd wynika z mylnego zamiennego stosowania zwrotów. Mi zapłon wypada, a nie się cofa. Najprawdopodobniej świece się szybciej zużyły przez zużyte pozostałe komponenty. Dziś kupiłem nowe świece Irydowe i dam znać czy coś się poprawiło. Co prawda też będę miał niedługo montowaną instalację LPG i wtedy zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Gustaf napisał:

Dobry gazownik jak wyłapie gubienie zapłonu nie założy Ci instalacji LPG a ten co założy to lepiej rozważyć czy aby jestem we właściwym miejscu.

Akurat ten gazownik do którego się udaję też zajmuje się mechaniką. Mam nadzieję, że świece załatwią robotę

Link to post
Share on other sites

Jak ma dobry sprzęt taki jak ja oddaję do Katowic na ustawianie valvetronica na korekty to niech sprawdzi Ci jak wyglądają korekty SFTR i LFTR w czsie jazdy z różnymi obciążeniami.

Link to post
Share on other sites

Ludzie jak macie problem z wypadaniem zapłonu i jeździcie autem jdm to totalna podstawa to Liczba oktanowa paliwa, które lejecie.

 

98 to minimum do przemieszczania się, do pałowania 100 oktanów lub 98+booster np Valvoline. 

 

Czy naprawiłem problem ?

Edited by Żeton
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Żeton napisał:

Ludzie jak macie problem z wypadaniem zapłonu i jeździcie autem jdm to totalna podstawa to Liczba oktanowa paliwa, które lejecie.

 

98 to minimum do przemieszczania się, do pałowania 100 oktanów lub 98+booster np Valvoline. 

 

Czy naprawiłem problem ?

Już mu o tym wspominałem z pół roku temu, to i tak leje 95 :)  a komp na którym mu to jeździ to raczej jakiś turbodziad ale nie pamiętam już oznaczenia. 

wlać setki, ogarnąć nowy OEM czujnik spalania stukowego i od biedy spróbować przejechać się bez przepływki, działanie sondy sprawdzić multimetrem. W skrajnej sytuacji przyjrzeć się czujnikowi położenia wału, Subaru 6/7 to jakaś porażka jeśli chodzi o odczyty. 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Akurat od jakiegoś czasu zalewam 98 a wczoraj zalałem 100 Racing z Shella i nadal jest to samo i żeby nie było, że od biedy wleje za 50 zł tylko zawsze pełen bak. Czujnik spalania stukowego jest nowy OEM, przepływka była podmieniana na sprawną + czyszczona. Komp to W6. Oddaje na dniach do nie-ASO, bo ja już ani czasu ani pieniędzy nie mam na takie krążenie

Edited by Piotrek Chrabałowski
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Update sprawy. W aucie zostało wymienione praktycznie wszystko co się dało. Moduł,świece, filtr paliwa,pompa paliwa, czujniki wszystkie i nadal jest to samo. Niestety już załamuje ręce i nie mam bladego pojęcia co jest z autem

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Piotrek Chrabałowski napisał:

Update sprawy. W aucie zostało wymienione praktycznie wszystko co się dało. Moduł,świece, filtr paliwa,pompa paliwa, czujniki wszystkie i nadal jest to samo. Niestety już załamuje ręce i nie mam bladego pojęcia co jest z autem

Byłeś u Oktana?

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, hugo napisał:

Byłeś u Oktana?

A miałem być? :o
Nie no nie byłem, ale i tak już się poddaję. Auto idzie pod młotek tak jak jest, bo życie postanowiło zrobić salto i potrzebuję funduszy

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Piotrek Chrabałowski napisał:

A miałem być? :o
Nie no nie byłem, ale i tak już się poddaję. Auto idzie pod młotek tak jak jest, bo życie postanowiło zrobić salto i potrzebuję funduszy

Nie wiem czy miałeś być, ale warto podjechać.

A skoro auto sprzedajesz to tym bardziej.

Link to post
Share on other sites
Teraz, hugo napisał:

Nie wiem czy miałeś być, ale warto podjechać.

A skoro auto sprzedajesz to tym bardziej.

Bardzo chciałbym ogarnąć auto, ale mam teraz inne priorytety. A ostatnie 4 tygodnie moim autem zajmowała się F anta zja M oc y i ostatnie co w sumie mi podpowiedzieli to, że moje auto ma wyjście na czujnik prędkości w skrzyni, a mam podpięty licznik z ssaka na linkę i ECU rzekomo może nie czytać sygnału prędkości kół i odcinać paliwo. Nie wiem ile w tym prawdy, ale tak mi podpowiedzieli

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...