Skocz do zawartości

SJS tor Kielce vs Warszawa


rosaskc

Rekomendowane odpowiedzi

to nie jest teren AK, tylko lotniska Babice. to nie tor tylko kilkudziesiecioletnia plyta betonowa lotniska. jak koniecznie chcesz jechac na sjs to tylko do Miedzianej.

a jak chcesz w Warszawie, to dzwon do Wrobla z rajdowej szkoly i przez godzine indywidulanej nauki na jego rozeccie, wynieszesz wiecej praktyki nikt to kursy zbiorowe, np sjs. Bylem na sjs i od czasu gdy mam subaru, cwicze tylko indywidualnie u Wrobla.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, rosaskc napisał:

Dzięki za info, pany. To Warszawę sobie daruję. 

Chętnie też na jakieś indywidualne bym się wybrał, ale na razie mam voucher na szkolenie grupowe. Ktoś może byłby chętny na II stopień 25 czerwca?

ja tez planuje zrobić II stopień na Miedzianej, tyle że jak rozmawiałem z Nina SJS to póki co wszystko zawieszone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, rosaskc napisał:

Ktoś może byłby chętny na II stopień 25 czerwca?

Ja chętnie powtórzę II stopień bo byłem na nim w 2017 roku to trochę minęło. Jak nie zapomnisz to napisz info w wiadomości kiedy się wybierasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, MDsuperstar napisał:

Ja chętnie powtórzę II stopień bo byłem na nim w 2017 roku to trochę minęło. Jak nie zapomnisz to napisz info w wiadomości kiedy się wybierasz :)

No i ekstra :)

Napiszę do Pani Niny, zobaczymy czy ten termin już planują ruszyć czy tylko tak o został w kalendarzu i wszystko zawieszone, jak @_akir_ pisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rosaskc napisał:

No i ekstra :)

Napiszę do Pani Niny, zobaczymy czy ten termin już planują ruszyć czy tylko tak o został w kalendarzu i wszystko zawieszone, jak @_akir_ pisze.

jak cos to daj znać bo tez bym sie wybrał w tym terminie na Miedzianą

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przybliżyłby ktoś na czym polega taka szkoła jazdy? Wiem, że pewnie na necie wszystko jest opisane, ale tak w prostych słowach. Kolega co kiedyś wspominał, że chyba nawet nie trzeba mieć su żeby załapać się na szkolenia z nomen omen szkoły jazdy subaru. Dość ważna informacja, bo jeszcze przez jakiś (bliżej nieokreślony) czas muszę się obyć bez świnki a szkolenie chętnie bym zaliczył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Blackbird chyba sama nazwa sugeruje na czym polega cała akcja. W prostych słowach całe szkolenie polega na przeterminowaniu na torze, poza drogą publiczną, pod okiem instruktora, manewrów przydatnych do uniknięcia niebezpiecznych sytuacji w ruchu drogowym(lub zmniejszenia skutków) bądź uświadomienie kierowcy jak zachowuje się samochód w sytuacjach awaryjnych (na śliskiej nawierzchni, na łuku drogi, podczas awaryjnego hamowania) i jak kierujący powinien się zachować gdy znajdzie się w takiej sytuacji. Tak w skrócie. Wydaje mi sie że możesz wziąć udział każdym sprawnym, dopuszczonym do ruchu samochodem. Przy zakupie nowego subaraka kupujący dostaje voucher (?) na SJS I stopnia i  dlatego większą część uczestników to subaroholicy ;-) jeśli w jakiejś kwestii jest inaczej to proszę o poprawienie mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a te stopnie? Strzelam, że pierwszy to jakaś teoria czy od razu wpadamy na tor? I jest później opcja jazdy po torze we własnym zakresie? Po zakończonym szkoleniu mogę sobie polatać po torze w celu, wiadomo... utrwalenia materiału? B)

Kazdy z poziomow odpowiada poziomowi doswiadczenia i jest na nim teoria i praktyka
I poziom to nauka podstaw (prawidlowa pozycja za kierownica, odpowiednie trzymanie rak na kierownicy, hamowanie na śliskim i itp)
II poziom to kontynuacja i kolejne doskonalenie jazdy
Raczej po szkoleniu nie poupalasz sobie fura po torze, uwierz mi ja po I stopniu mialem dosc jazdy po torze :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem I. stopień w formie 1-1 i polecam takie rozwiązanie, bo na tym szkoleniu korygują podstawowe błędy (pozycja, praca rąk, sposób hamowania, itd). Tu moim zdaniem ważny jest ciągły "nadzór".

 

II. stopień robiłem już standardowo czyli w grupie. Z założenia grupa w II. stopniu jest mniejsza, instruktor się przesiada z samochodu do samochodu. W związku z tym, że samochodów jest mniej rozwiązanie takie zbliża się do 1-1. Tak oczywiście było przed pandemią :D

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...