Niedźwiedź Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Hej, zrobiłem zawiechę+geometrię. Auto podczas dodawania gazu podnosi fajnie nos (podczas jazdy oczywiście) i ciągnie trochę w lewo, po puszczeniu gazu odbija delikatnie w prawo. Cieżko w sumie powiedzieć, która pozycja jest zgodna z geometrią-czy podczas przyspieszania, czy po puszczeniu gazu. Kiedyś miałem tak w Clio-winne były końcówki drążków-a okazało się to po maltretowaniu auta na szarpakach przez 20min. Co o tym sądzicie?Mechanik nic nie wykrył, ale na szarpakach nie byłem. Przy okazji-dzisiaj na prościutkiej, gładziutkiej drodze (most siekierkowski) rozpędziłem auto do 140km/h - kierownica stała się miękka (w Clio to uczucie było przy 120), gorzej czuć było jezdnie, auto jakby "płynęło" , pomimo tego, że przyczepność dobra, amory nowe- czym to jest spowodowane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 ... Auto podczas dodawania gazu podnosi fajnie nos (podczas jazdy oczywiście) i ciągnie trochę w lewo, po puszczeniu gazu odbija delikatnie w prawo... Miałem to samo w Skodziance jak tylni wahacz się od nadwozia odczepił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 iałem to samo w Skodziance jak tylni wahacz się od nadwozia odczepił. no właśnie podejrzewam, że gdzieś na zawieszce jest luz, ale znaleźć go nie mogę...Warszawiacy-gdzie podjechać na porządne szarpanie autem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 sirchaser, Może to kwestia opon? 195/60R15 nie jest wybitnie sztywne i daje poczucie pewnej galarety na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 sirchaser, Może to kwestia opon? 195/60R15 nie jest wybitnie sztywne i daje poczucie pewnej galarety na kierownicy. zwłaszcza, że ja mam 195/65/15 - to tłumaczyłoby pływanie, ale co z tym ściaganiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Wybita guma na dolnym mocowaniu wachacza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Wybita guma na dolnym mocowaniu wachacza ? przód?? która to guma?dolne mocowanie?? te dwie śruby co trzymają łapę od wahacza, co jest taka "ząbkowana" guma w środku?? Tam mi na geometrii coś ostatnio robili-może nie dokręcili?? ps wahacz, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Jężeli masz takie objawy jak pisałęs, sprawdź tak jak kolega Legacy pisał, gumy na wachaczach a szczególnie z lewej strony, przy dodaniu gazu lewy wachacz się cofa, co powoduje ściąganie auta w lewo, przy odjęciu gazu, wachacz wraca na swoje miejsce i auto z powrotem zmienia tor na prawą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Jężeli masz takie objawy jak pisałęs, sprawdź tak jak kolega Legacy pisał, gumy na wachaczach a szczególnie z lewej strony, przy dodaniu gazu lewy wachacz się cofa, co powoduje ściąganie auta w lewo, przy odjęciu gazu, wachacz wraca na swoje miejsce i auto z powrotem zmienia tor na prawą stronę. Sorry carfit ale chyba jest odwrotnie. Jak dodajesz gazu to masa nadwozia idzie do tyłu a napędzane koło z wachaczem do przodu. I jeżeli mam rację to chyba problem jest z drugiej strony. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Raczej nie masz racji, jeżeli jest luz na tulejce wachacza to naturalne jest że caly wachacz i koło ma tendencję do odchylania sie do tyłu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 nie kłócić się...mi grzebali ostro z prawej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 nie kłócić się...mi grzebali ostro z prawej strony. Absolutnie nie piszę tego żeby się kłucić. Wydaje mi się że jest tam silentblok.... chyba tak się to pisze z jakimś płynem w środku. Jego uszkodzenie polega na pęknięciu gumy i wylaniu się tego płynu. Może luz na sworzniu tylnego lewego wahacza wzdłużnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 no właśnie kurcze muszę gdzieś zawieche porządnie sprawdzić - ale nadal nasza Warszawska Brać nie podpowiedział mi gdzie. Auto jeździ prosto, to odchylenie jest minimalne-a ja lubie mieć wszystko cacy... z jakimś płynem w środku z płynem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 no właśnie kurcze muszę gdzieś zawieche porządnie sprawdzić - ale nadal nasza Warszawska Brać nie podpowiedział mi gdzie. Auto jeździ prosto, to odchylenie jest minimalne-a ja lubie mieć wszystko cacy... z jakimś płynem w środku z płynem?? Weź Zbyszka z Bajecznej i podjedźcie razem na stację kontroli pojazdów, On chyba zna jakąś w okolicy i wszystko będziesz wiedział. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 nie kłócić się...mi grzebali ostro z prawej strony. Absolutnie nie piszę tego żeby się kłucić. Wydaje mi się że jest tam silentblok.... chyba tak się to pisze z jakimś płynem w środku. Jego uszkodzenie polega na pęknięciu gumy i wylaniu się tego płynu. Może luz na sworzniu tylnego lewego wahacza wzdłużnego? Z płynem :?: :shock: chyba coś pokręciłeś, jeszcze sie nie spotkałem żeby tuleja zawieszenia miała płyn, poduszka silnika owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Jest tam żel , jednym z objawów zużycia poduszki jest wyciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 U mnie kierownica miekknie wraz ze wzrostem temperatury otoczenia Im cieplej tym lzej chodzi. Ale opisywany przez ciebie efekt utraty wyczucia przy ~140km/k moze byc spowodowany drganiami kol, ktorych moze nie czujesz na kierownicy. U mnie tez jest taki efekt kiedy sa niewywazone kola. Na letnich, ktore drgaja wlasnie w okolicy tej predkosci jest efekt ustraty uczucia jezdni i jakby zmiekczenia kierownicy. Drgania sa wyczuwalne na kierownicy czasem a czasem nie. Na zimowkach, ktore mam nowe efektu tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Jest tam żel , jednym z objawów zużycia poduszki jest wyciek o kurde :shock: , to tego nie wiedziałem :roll: Jako zwracam honor jedna człek się uczy całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Przy okazji-dzisiaj na prościutkiej, gładziutkiej drodze (most siekierkowski) rozpędziłem auto do 140km/h - kierownica stała się miękka (w Clio to uczucie było przy 120), gorzej czuć było jezdnie, auto jakby "płynęło" , pomimo tego, że przyczepność dobra, amory nowe- czym to jest spowodowane??_________________ A czy Kolega zmienił opony na letnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Wybita guma na dolnym mocowaniu wachacza ? Czy oprócz tego o czym pisał Sirchaser może być też słyszalne uderzenia w zawieszeniu. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że samochód podobnie się zachowuje, a od 2 tygodni zaczął radośnie walić w zawieszeniu. Mówią, że to maglownica, ale ja nie jestem przekonany :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Wybita guma na dolnym mocowaniu wachacza ? Czy oprócz tego o czym pisał Sirchaser może być też słyszalne uderzenia w zawieszeniu. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że samochód podobnie się zachowuje, a od 2 tygodni zaczął radośnie walić w zawieszeniu. Mówią, że to maglownica, ale ja nie jestem przekonany :???: Jeżeli jest rozwalone tylne mocowaniw wahacza może być szłyszalne stukanie w okolicach nóg kierowcy lub pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 A czy Kolega zmienił opony na letnie :wink: zmienił-nie jest debil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi