Jump to content

Akcja serwisowa / Kampania przywoławcza (SRT)


Recommended Posts

Jako, że czasami pojawiają się różne interpretacje powyższych sformułowań, pozwolę sobie wskazać zasadniczą różnicę z punktu widzenia wagi danego działania (a tym samym środków do aktywacji przyłożonych).

 

Akcja serwisowa (znana też, jako Campaign) - czynność, która jest przewidziana do wykonania w danym samochodzie i nie zagraża bezpieczeństwu podróżującym.

Kampania przywoławcza (nazywana Recall) - czynność, która jest przewidziana do wykonania w danym samochodzie, konieczna do wykonania, zagrażająca bezpieczeństwu podróżującym (winna być zgłaszana do UOKiK).

 

Dostępność jednych i drugich dla danego pojazdu (uwaga: dla pojazdów wprowadzonych na rynek przez SIP tj. tylko PL) można sprawdzić pod adresem: https://srt.subaru.pl

 

Czas potrzebny na przepływ informacji od momentu przeprowadzenia naprawy do informacji o odnotowaniu akcji w srt.subaru.pl zawiera się w widełkach od tygodnia (najlepszy scenariusz, raczej nieosiągalny w realnych warunkach) do dwóch miesięcy (najgorszy zbieg zdarzeń).

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...