skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Ktoś może wie jak zmienić zliczanie przebiegu w zegarach z Imprezy GD z UK z mil na kilometry? Jest jakiś prosty sposób na to? I czy ktoś potrafi zmienić przebieg żeby dopasować go do rzeczywistego przebiegu auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombelllooo Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 który rocznik dokładnie? Zwykła impreza ? czy WRX/STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 7 minut temu, bombelllooo napisał: który rocznik dokładnie? Zwykła impreza ? czy WRX/STI? MY04-05, WRX/STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 To śmierdzi kryminałem A na poważnie: zmieniasz zegary w forku? Obrotomierz na środku, procedura powitalna, czerwone podświetlenie? Mnie kusi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombelllooo Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 33 minuty temu, skwaro napisał: MY04-05, WRX/STI prawdopodobnie nie byłoby problemu dla mnie to ogarnąć. Ale musiałbym mieć dostęp do samochodu. a skalowanie masz w milach czy JDM do 180 i przerobiony na UK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 To śmierdzi kryminałem A na poważnie: zmieniasz zegary w forku? Obrotomierz na środku, procedura powitalna, czerwone podświetlenie? Mnie kusi... Tak sobie kombinuję, zegary z FSTI są bez szału, te z Imprezy fajniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 prawdopodobnie nie byłoby problemu dla mnie to ogarnąć. Ale musiałbym mieć dostęp do samochodu. a skalowanie masz w milach czy JDM do 180 i przerobiony na UK? Zegary UK w milach, gdyby to był JDM to bym nie pytał Kluczowa sprawa to zmiana zliczania przebiegu nie w milach tylko w kilometrach. W drugą stronę wiem że są konwertery, nie wiem jak z mil na km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 11 minut temu, skwaro napisał: Tak sobie kombinuję, zegary z FSTI są bez szału, te z Imprezy fajniejsze Oj tak, przeglądam już od dłuższego czasu jspecauto i są cuda, nawet bez dccd. Tylko gdzieś widziałem opinię, że nie będą pasować kształtem. Jak znam życie, to ten temat masz już rozpracowany Ale potem jeszcze wypadałoby zmienić całość podświetleń na coś innego niż zielony... Najpierw felgi Ale trzymam za Ciebie kciuki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 35 minut temu, jacekw napisał: Oj tak, przeglądam już od dłuższego czasu jspecauto i są cuda, nawet bez dccd. Tylko gdzieś widziałem opinię, że nie będą pasować kształtem. Jak znam życie, to ten temat masz już rozpracowany Ale potem jeszcze wypadałoby zmienić całość podświetleń na coś innego niż zielony... Najpierw felgi Ale trzymam za Ciebie kciuki! Mam pewien plan, muszę tylko rozgryźć temat zmiany naliczania przebiegu, reszta to nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombelllooo Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Chcesz to mozesz podesłać licznik i zrobię to przestawienie na europe. Tam nie ma immo jak w nowszych wiec prostrza sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 W UK chyba był immo, skoro nawet w US-spec '05 był ? Skwaro, a czemu nie liczniki JDM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Chcesz to mozesz podesłać licznik i zrobię to przestawienie na europe. Tam nie ma immo jak w nowszych wiec prostrza sprawa. Odezwę się na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 22 minuty temu, tomek_z napisał: W UK chyba był immo, skoro nawet w US-spec '05 był ? Skwaro, a czemu nie liczniki JDM? W EU nie było immo w zegarach do MY07, zwykłe JDMy mają licznik do 180km/h co mi się nie podoba, a w Spec-C do 260km/h nie ma opening ceremony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) Osobiście, grzeje się na coś takiego. Do 260km/h, ceremonia, bez DCCD. jedyny minus, to napis impreza na środku obrotomierza Edytowane 25 Marca 2020 przez jacekw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 3 minuty temu, jacekw napisał: Osobiście, grzeje się na coś takiego. Do 260km/h, ceremonia, bez DCCD. jedyny minus, to napis impreza na środku obrotomierza Bo to są zegary z Hawka WRXa nie z STI, dlatego jest napis Impreza. Masz pewność że mają ceremonię? No i nie mają shift lighta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 A, faktycznie, shiftlighta nie ma. A to dobra rzecz, nawet chciałem jakiś przed wymianą zegarów. Ale ceremonie twierdzą, że ma: https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1832/jdm-wr-limited-ver-9-m-t-defi-gauge-cluster-with-opening-ceremony-260km-h-speed-limit-non-dccd-to-fit-06-07-impreza-wrx/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 6 minut temu, jacekw napisał: A, faktycznie, shiftlighta nie ma. A to dobra rzecz, nawet chciałem jakiś przed wymianą zegarów. Ale ceremonie twierdzą, że ma: https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1832/jdm-wr-limited-ver-9-m-t-defi-gauge-cluster-with-opening-ceremony-260km-h-speed-limit-non-dccd-to-fit-06-07-impreza-wrx/ Wszystko jasne, zegary z wersji WR Limited dlatego mają ceremonię: For sale is an rare piece out of a JDM Version 9 (hawkeye) WRX WR Limited. These Limited Edition clusters are similar to the STi clusters, and share some signature features such as the red Defi back lighting and opening ceremony. The World Rally Limited clusters also featured a 260km/h speed limit, as opposed to the standard 180km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 W sumie, o shiftlight nie piszą nigdzie na tej stronie. Może jest? No i czy pasowałyby do forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 4 minuty temu, jacekw napisał: W sumie, o shiftlight nie piszą nigdzie na tej stronie. Może jest? No i czy pasowałyby do forka? Shiftlight jest w zegarach STI, pasuje bo on jest w zegarach tylko. Masz drugie pokrętło, którym ustawiasz przy jakich obrotach się zapala, a obroty pobiera z obrotomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Aaa, trzeba szukać drugiego pokrętła. No to zostają tylko liczniki z S204, a wskaźnik DCCD zamalować markerem Tylko cenowo gorzej. https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1428/like-new-jdm-2006-2007-subaru-impreza-wrx-sti-s204-version9-dccd-gauge-cluster-with-260km-speed-limit-for-sale/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Kupiłem zegary STI i wszystko fajnie ale pojawił się problem... bo mają 92 tyś km zamiast moich 190 tyś km. Jak szybko dobić te kilometry ? (Chodzi o badanie techniczne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Jedziesz na stacje diagnostyczną, diagnosta robi odpowiedni wpis do CEPIK'u. Teściu tak załatwiał ja wymieniał licznik w Fordzie focusie parę miesięcy temu. Bardziej martw się o kontrole policji zanim zrobisz korektę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 A nie trzeba mieć najpierw płatnego zaświadczenia ze stacji diagnostycznej, że liczniki wymagają wymiany? Od nowego roku są nowe przepisy. Chyba tylko na podstawie takiego dokumentu Usługodawca legalnie podejmie się ingerencji w nowy licznik. A po wymianie znowu jedzie się na stację zrobić wpis. Tez mnie to czeka, w przyszłym miesiącu będę się dowiadywał jak to formalnie załatwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 13 godzin temu, jacekw napisał: Aaa, trzeba szukać drugiego pokrętła. No to zostają tylko liczniki z S204, a wskaźnik DCCD zamalować markerem Tylko cenowo gorzej. https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1428/like-new-jdm-2006-2007-subaru-impreza-wrx-sti-s204-version9-dccd-gauge-cluster-with-260km-speed-limit-for-sale/ Te z S204 nie mają ceremonii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 3 minuty temu, tomek_z napisał: A nie trzeba mieć najpierw płatnego zaświadczenia ze stacji diagnostycznej, że liczniki wymagają wymiany? Od nowego roku są nowe przepisy. Chyba tylko na podstawie takiego dokumentu Usługodawca legalnie podejmie się ingerencji w nowy licznik. A po wymianie znowu jedzie się na stację zrobić wpis. Tez mnie to czeka, w przyszłym miesiącu będę się dowiadywał jak to formalnie załatwić. Odwrotnie, jedziesz na stację i mówisz że wymieniłeś licznik bo stary zepsuty, płacisz 50zł i diagnosta ogląda czy wszystko jest ok, rejestruje wymianę i wprowadza do systemu nowy przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się