Jump to content
Sign in to follow this  
skwaro

Zmiana zliczania przebiegu z mil na km w GD

Recommended Posts

Ktoś może wie jak zmienić zliczanie przebiegu w zegarach z Imprezy GD z UK z mil na kilometry? Jest jakiś prosty sposób na to? I czy ktoś potrafi zmienić przebieg żeby dopasować go do rzeczywistego przebiegu auta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

który rocznik dokładnie? Zwykła impreza ? czy WRX/STI?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, bombelllooo napisał:

który rocznik dokładnie? Zwykła impreza ? czy WRX/STI?

MY04-05, WRX/STI

Share this post


Link to post
Share on other sites

To śmierdzi kryminałem :biglol: 

 

A na poważnie: zmieniasz zegary w forku? Obrotomierz na środku, procedura powitalna, czerwone podświetlenie? Mnie kusi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, skwaro napisał:

MY04-05, WRX/STI

prawdopodobnie nie byłoby problemu dla mnie to ogarnąć.

Ale musiałbym mieć dostęp do samochodu. 

a skalowanie masz w milach czy JDM do 180 i przerobiony na UK?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To śmierdzi kryminałem :biglol: 
 
A na poważnie: zmieniasz zegary w forku? Obrotomierz na środku, procedura powitalna, czerwone podświetlenie? Mnie kusi...
Tak sobie kombinuję, zegary z FSTI są bez szału, te z Imprezy fajniejsze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites



prawdopodobnie nie byłoby problemu dla mnie to ogarnąć.
Ale musiałbym mieć dostęp do samochodu. 
a skalowanie masz w milach czy JDM do 180 i przerobiony na UK?


Zegary UK w milach, gdyby to był JDM to bym nie pytał :) Kluczowa sprawa to zmiana zliczania przebiegu nie w milach tylko w kilometrach. W drugą stronę wiem że są konwertery, nie wiem jak z mil na km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, skwaro napisał:

Tak sobie kombinuję, zegary z FSTI są bez szału, te z Imprezy fajniejsze :)

Oj tak, przeglądam już od dłuższego czasu jspecauto i są cuda, nawet bez dccd. Tylko gdzieś widziałem opinię, że nie będą pasować kształtem. Jak znam życie, to ten temat masz już rozpracowany :P Ale potem jeszcze wypadałoby zmienić całość podświetleń na coś innego niż zielony... Najpierw felgi :) Ale trzymam za Ciebie kciuki! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, jacekw napisał:

Oj tak, przeglądam już od dłuższego czasu jspecauto i są cuda, nawet bez dccd. Tylko gdzieś widziałem opinię, że nie będą pasować kształtem. Jak znam życie, to ten temat masz już rozpracowany :P Ale potem jeszcze wypadałoby zmienić całość podświetleń na coś innego niż zielony... Najpierw felgi :) Ale trzymam za Ciebie kciuki! 

Mam pewien plan, muszę tylko rozgryźć temat zmiany naliczania przebiegu, reszta to nie problem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcesz to mozesz podesłać licznik i zrobię to przestawienie na europe. Tam nie ma immo jak w nowszych wiec prostrza sprawa. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W UK chyba był immo, skoro nawet w US-spec '05 był ?
Skwaro, a czemu nie liczniki JDM?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chcesz to mozesz podesłać licznik i zrobię to przestawienie na europe. Tam nie ma immo jak w nowszych wiec prostrza sprawa. 
 
Odezwę się na PW :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, tomek_z napisał:

W UK chyba był immo, skoro nawet w US-spec '05 był ?
Skwaro, a czemu nie liczniki JDM?

 

 

W EU nie było immo w zegarach do MY07, zwykłe JDMy mają licznik do 180km/h co mi się nie podoba, a w Spec-C do 260km/h nie ma opening ceremony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Osobiście, grzeje się na coś takiego. Do 260km/h, ceremonia, bez DCCD. jedyny minus, to napis impreza na środku obrotomierza ;)

813-DSC_0259.JPG

Edited by jacekw

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, jacekw napisał:

Osobiście, grzeje się na coś takiego. Do 260km/h, ceremonia, bez DCCD. jedyny minus, to napis impreza na środku obrotomierza ;)

813-DSC_0259.JPG

Bo to są zegary z Hawka WRXa nie z STI, dlatego jest napis Impreza. Masz pewność że mają ceremonię? No i nie mają shift lighta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, faktycznie, shiftlighta nie ma. A to dobra rzecz, nawet chciałem jakiś przed wymianą zegarów.

Ale ceremonie twierdzą, że ma:

https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1832/jdm-wr-limited-ver-9-m-t-defi-gauge-cluster-with-opening-ceremony-260km-h-speed-limit-non-dccd-to-fit-06-07-impreza-wrx/

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, jacekw napisał:

A, faktycznie, shiftlighta nie ma. A to dobra rzecz, nawet chciałem jakiś przed wymianą zegarów.

Ale ceremonie twierdzą, że ma:

https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1832/jdm-wr-limited-ver-9-m-t-defi-gauge-cluster-with-opening-ceremony-260km-h-speed-limit-non-dccd-to-fit-06-07-impreza-wrx/

Wszystko jasne, zegary z wersji WR Limited dlatego mają ceremonię:

 

For sale is an rare piece out of a JDM Version 9 (hawkeye) WRX WR Limited. These Limited Edition clusters are similar to the STi clusters, and share some signature features such as the red Defi back lighting and opening ceremony. The World Rally Limited clusters also featured a 260km/h speed limit, as opposed to the standard 180km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie, o shiftlight nie piszą nigdzie na tej stronie. Może jest? No i czy pasowałyby do forka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, jacekw napisał:

W sumie, o shiftlight nie piszą nigdzie na tej stronie. Może jest? No i czy pasowałyby do forka?

Shiftlight jest w zegarach STI, pasuje bo on jest w zegarach tylko. Masz drugie pokrętło, którym ustawiasz przy jakich obrotach się zapala, a obroty pobiera z obrotomierza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa, trzeba szukać drugiego pokrętła. No to zostają tylko liczniki z S204, a wskaźnik DCCD zamalować markerem ;) Tylko cenowo gorzej.

 

https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1428/like-new-jdm-2006-2007-subaru-impreza-wrx-sti-s204-version9-dccd-gauge-cluster-with-260km-speed-limit-for-sale/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem zegary STI i wszystko fajnie :D ale pojawił się problem... bo mają 92 tyś km zamiast moich 190 tyś km. Jak szybko dobić te kilometry ? (Chodzi o badanie techniczne).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedziesz na stacje diagnostyczną, diagnosta robi odpowiedni wpis do CEPIK'u. Teściu tak załatwiał ja wymieniał licznik w Fordzie focusie parę miesięcy temu. Bardziej martw się o kontrole policji zanim zrobisz korektę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie trzeba mieć najpierw płatnego zaświadczenia ze stacji diagnostycznej, że liczniki wymagają wymiany? Od nowego roku są nowe przepisy. Chyba tylko na podstawie takiego dokumentu Usługodawca legalnie podejmie się ingerencji w nowy licznik. A po wymianie znowu jedzie się na stację zrobić wpis. Tez mnie to czeka, w przyszłym miesiącu będę się dowiadywał jak to formalnie załatwić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, jacekw napisał:

Aaa, trzeba szukać drugiego pokrętła. No to zostają tylko liczniki z S204, a wskaźnik DCCD zamalować markerem ;) Tylko cenowo gorzej.

 

https://jspecauto.com/en/subaru/accessories/clusters-gauges/1428/like-new-jdm-2006-2007-subaru-impreza-wrx-sti-s204-version9-dccd-gauge-cluster-with-260km-speed-limit-for-sale/

Te z S204 nie mają ceremonii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, tomek_z napisał:

A nie trzeba mieć najpierw płatnego zaświadczenia ze stacji diagnostycznej, że liczniki wymagają wymiany? Od nowego roku są nowe przepisy. Chyba tylko na podstawie takiego dokumentu Usługodawca legalnie podejmie się ingerencji w nowy licznik. A po wymianie znowu jedzie się na stację zrobić wpis. Tez mnie to czeka, w przyszłym miesiącu będę się dowiadywał jak to formalnie załatwić.

Odwrotnie, jedziesz na stację i mówisz że wymieniłeś licznik bo stary zepsuty, płacisz 50zł i diagnosta ogląda czy wszystko jest ok, rejestruje wymianę i wprowadza do systemu nowy przebieg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...