Jump to content

Subaru legacy 2001r kombii


SUBARU 0099
 Share

Recommended Posts

Siemanko pisze z taka sprawa zalozylem do subaru legacy skrzynie automatyczna po przejechaniu 150km raptem zablokowalo przednia oś jeden mi mowi ze to mechanizm roznicowy drugi ze przeguby koledzy od subaru jak mozecie pomozcie 

Edited by SUBARU 0099
Link to comment
Share on other sites

Zacznij od tego.

Później chociaż uzupełnij profil o dane samochodu. Bo nic nie wiemy oprócz tego że to Legacy z automatem.

1. Co to znaczy ze zablokowało przednią oś?

2. Samochód jeździ?

3. Wymieniałeś olej w dyfrze przednim przy montażu czy to olałeś? Może nie było tam oleju :) 

4. Co się dzieje gdy próbujesz ruszyć?

5. Da się rozbujać samochód popychając go? Może ząb parkingowy Ci nie odblokowuje się. Jest w dupce skrzyni.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, SUBARU 0099 napisał:

Siemanko pisze z taka sprawa zalozylem do subaru legacy skrzynie automatyczna po przejechaniu 150km raptem zablokowalo przednia oś jeden mi mowi ze to mechanizm roznicowy drugi ze przeguby koledzy od subaru jak mozecie pomozcie 

A przełożenia w dyfrach miałeś identyczne?

Link to comment
Share on other sites

Interpunkcja. Lepiej się to będzie czytać.

 

Przełączasz na P gdy samochód się kula? Czy stoisz z wciśniętym hamulcem i gdy wrzucasz P to grzechocze coś?

Jak już jedzie to zmienia normalnie biegi? Zwłaszcza z 1 na 2?

Jakieś dziwne dźwięki gdy dźwignia jest na N?

Nie rozumiem jak mogą być niedopięte półoski. Tutaj nie ma sprzęgiełek przy piastach jak to bywa w niektórych terenówkach. Półosi wchodzi na wieloklin czy też wielowypust (nie wiem jak to poprawnie nazwać) na skrzyni, i jest blokowana trzpieniem. Więc nie ma opcji żeby było coś "nie dopięte". Nie dopinać może jedynie wału (tylnego napędu), ale wtedy samochód i tak jedzie normalnie.

 

Mam wrażenie że coś nie tak z czujnikiem pedału gazu (przepustnicy). Na wciśniętym pedale gazu ma być powyżej 4.3-4.9V na puszczonym mniej niż 0.3-0.7V.

Jeśli z nim coś nie tak to nie będzie przerzucać z 1 na 2 bo skrzynia "nie widzi" czy wciskasz gaz czy nie.

 

Jakieś błędy? Świeci "check" od silnika? Albo mruga power bądź hold?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...