Dominik Myszkowski Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Mam taki objaw - po przejechanym dosc krotkim odcinku przegrzewa sie silnik, wskazowka idzie na sama gore, musze wylaczyc i odczekac kilka minut. Nie wlaczaja sie w ogole wentylatory - chlodnica goraca, gorna rura chlodnicy goraca i nadęta, dolna zimna zupelnie. Wyglada mi to na termostat, ale moze wentylatory, lub pompa wody? Samochod jest po swiezej wymianie upg (1000km). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 kto robił UPG? układ odpowietrzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 2 godziny temu, lutek34 napisał: kto robił UPG? układ odpowietrzony? Subcar Tyski. Nie wiem czy odpowietrzony, ale jesli tak sie robi standardowo to mysle ze tak. Poza tym zaczelo sie jakies 1000km po wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Zrób test na UPG. Może uszczelkę wydmuchało znów bo bloku ktoś nie sprawdził czy jest równy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 W pierwszej kolejności zerknij czy kostki zasilania są podpięte do wiatraków.Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Subcar Tyski. Nie wiem czy odpowietrzony, ale jesli tak sie robi standardowo to mysle ze tak. Poza tym zaczelo sie jakies 1000km po wymianie To czemu nie wracasz do tego warsztatu? Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Godzinę temu, lutek34 napisał: To czemu nie wracasz do tego warsztatu? Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Bo jestem teraz 400km od niego, a takie czasy, ze przemieszczanie nie jest wskazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 3 godziny temu, ewemarkam napisał: Zrób test na UPG. Może uszczelkę wydmuchało znów bo bloku ktoś nie sprawdził czy jest równy. Upg byla wymieniana z pelnym planowaniem glowicy, szlifowaniem zaworow, nawet wymiana pierscieni. Wymieniona na lepsza, wzmacniana. Dla mnie kluczowa rzecza jest ze nie ma obiegu chlodziwa - gorna rura chlodnicy goraca, dolna zimna plus nie wlaczaja sie wiatraki. Tak jakby komputer "myslal" ze silnik jest zimny. Wyglada mi na termostat lub pompe wody ewentualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Często, stosują w ramach dziadowskich oszczędności stary termostat. Zwal płyn i zmień termostat zanim będzie za późno Czujnik temperatury jest na górze bloku, sprawdź kostki przy wiatrakach czy są podłączone Taptane Tapatalkiem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 22 minuty temu, koziolek napisał: Często, stosują w ramach dziadowskich oszczędności stary termostat. Zwal płyn i zmień termostat zanim będzie za późno Czujnik temperatury jest na górze bloku, sprawdź kostki przy wiatrakach czy są podłączone Taptane Tapatalkiem Dzieki koziolek. Wlasnie tego mi bylo trzeba. Jade jutro do lokalnego mechanika (zakladam ze przy czyms prostym nie bedzie potrzebny specjalista Subaru). Sprawdze to co moge sam i dam mu jakies sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 13 godzin temu, Dominik Myszkowski napisał: Nie wiem czy odpowietrzony, ale jesli tak sie robi standardowo to mysle ze tak. Poza tym zaczelo sie jakies 1000km po wymianie na zimnym jak odkręcisz korek chłodnicy, to płyn jest pod sam korek? jak silnik pracuje bąble nie pokazują się w zbiorniczku? korek chłodnicy jest do tego układu, chyba 1.1bar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Nie doczytałem z tymi rurami chłodnicy. Miałem tak właśnie. zablokowany termostat w pozycji małego obiegu. Wymiana termostatu załatwiła sprawę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 6 minut temu, lutek34 napisał: na zimnym jak odkręcisz korek chłodnicy, to płyn jest pod sam korek? jak silnik pracuje bąble nie pokazują się w zbiorniczku? korek chłodnicy jest do tego układu, chyba 1.1bar? Pod korek plynu i w zbiorczym tez full. Plyn ladny, bez spalin i bąbli. Po olejowym nie ma masła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 7 minut temu, ewemarkam napisał: Nie doczytałem z tymi rurami chłodnicy. Miałem tak właśnie. zablokowany termostat w pozycji małego obiegu. Wymiana termostatu załatwiła sprawę. No to mi sie wydaje najbardziej prawdopodobne na razie. Dzieki i dam znac niebawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 16 minut temu, Dominik Myszkowski napisał: No to mi sie wydaje najbardziej prawdopodobne na razie. Dzieki i dam znac niebawem wcześniej ile musiałeś przejechać zanim temperatura osiągnęła polowe wskazania a ile teraz? Jak ta temperatura rośnie znacznie szybciej, to wątpię żeby to był termostat, który zaczyna się otwierać w okolicy 80stopni, do tego momentu jest zamknięty, płyn krąży w małym układzie i przy sprawnie działającym układzie, nagrzanie silnika do 80stopni zajmuje powyżej 10min lub przejechanie dystansu ponad 5km, ale to też zależy czy ogrzewanie jest włączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 1 godzinę temu, lutek34 napisał: wcześniej ile musiałeś przejechać zanim temperatura osiągnęła polowe wskazania a ile teraz? Jak ta temperatura rośnie znacznie szybciej, to wątpię żeby to był termostat, który zaczyna się otwierać w okolicy 80stopni, do tego momentu jest zamknięty, płyn krąży w małym układzie i przy sprawnie działającym układzie, nagrzanie silnika do 80stopni zajmuje powyżej 10min lub przejechanie dystansu ponad 5km, ale to też zależy czy ogrzewanie jest włączone. Dochodzi do polowy normalnie mniej wiecej, potem po jakis 5-10km rosnie bardzo szybko do konca, staje, ostudze 5 min i znowu mozna przejechac z 4-5km. Do polowy rosnie w normalnym tempie, jak wczesniej. Mam wrazenie jakby plyn chlodzacy w ogole nie krazyl mimo temperatury przy ktorej juz dawno powinien sie wlaczyc obieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Dokładnie tak było u mnie. Po wyjęciu termostatu, widać było przytarcie na obudowie. Termostat nawet pod blokiem czy garażu wymienisz. Kanał nie jest potrzebny. Trzeba tylko duża miskę żeby płyn spuścić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik Myszkowski Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 W dniu 22.03.2020 o 16:07, ewemarkam napisał: Dokładnie tak było u mnie. Po wyjęciu termostatu, widać było przytarcie na obudowie. Termostat nawet pod blokiem czy garażu wymienisz. Kanał nie jest potrzebny. Trzeba tylko duża miskę żeby płyn spuścić. Termostat wymieniony, chłodzi teraz prawidlowo, wiatraki tez zaczely sie wlqczac. Dzieki za podpowiedzi! 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się