Jump to content

skrzynia s-turbo


rademenez
 Share

Recommended Posts

Witam

Koledzy mam zagwozdkę. Wymieniam skrzynię z s-turbo na skrzynię od gt-ka. Podczas demontowania s-turbo okazało się, że ma ona dwa przewody - chyba chłodzenia oleju bo wyciekał z nich olej i prowadzą one gdzieś pod chłodnicę (jest tam jakaś dodatkowa chłodnica oleju??? nie zauważyłem wcześniej takowej), z kolei skrzynia z gt-ka tych przewodów nie ma i nie ma wejść na te przewody. Teraz mam kłopot -zaślepiać te przewody i nie przejmować się czy szukać jednak właściwej skrzyni?

Link to comment
Share on other sites

Witam
Koledzy mam zagwozdkę. Wymieniam skrzynię z s-turbo na skrzynię od gt-ka. Podczas demontowania s-turbo okazało się, że ma ona dwa przewody - chyba chłodzenia oleju bo wyciekał z nich olej i prowadzą one gdzieś pod chłodnicę (jest tam jakaś dodatkowa chłodnica oleju??? nie zauważyłem wcześniej takowej), z kolei skrzynia z gt-ka tych przewodów nie ma i nie ma wejść na te przewody. Teraz mam kłopot -zaślepiać te przewody i nie przejmować się czy szukać jednak właściwej skrzyni?
Po pierwsze sprawdź czy ta skrzynia z GTka ma takie samo przełożenie jak z S-turbo, po drugie skrzynia z Forestera ma chłodzenie oleju, ale jak wsadzisz taką bez to zaślepiasz przewody w chłodnicy i tyle.
Link to comment
Share on other sites

Jak nie było w niej to i tak w prosty sposób nie dołożysz bo musiałbyś modyfikować skrzynię. Zaślep kanały w chlodnicy i tyle.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Skrzynia z GTka już w Forku. Biegi chyba nieco dłuższe, a przynajmniej takie mam wrażenie. Przewody z chłodzeniem oleju zaślepiłem zgodnie z sugestią, tyle że na razie dość daleko od chłodnicy, docelowo zaślepię przy samej chłodnicy. Nowsza skrzynia i dyfer tak jak zapewniał poprzedni właściciel w stanie bardzo dobrym, w końcu wróciła przyjemność z jazdy. Do dokupienia jeszcze mam czujnik prędkości, bo w starej skrzyni nic się nie dało zrobić, żeby go wyciągnąć w całości, a w nowej nie było. Chociaż przebieg przynajmniej nie rośnie :)

 Nie wiem co robić ze starą schorowaną skrzynią i dyfrem, czy nadaje się jeszcze do reanimacji. Wyskakiwał wsteczny i huczało jakieś łożysko podczas jazdy. W dyfrze też jakieś kawałki zębów były na korku. Więc jakby komuś coś się przydało to się zgłaszać. TY754VN1AB jakby cuś.

Edited by rademenez
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...