Skocz do zawartości

skrzynia s-turbo


rademenez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy mam zagwozdkę. Wymieniam skrzynię z s-turbo na skrzynię od gt-ka. Podczas demontowania s-turbo okazało się, że ma ona dwa przewody - chyba chłodzenia oleju bo wyciekał z nich olej i prowadzą one gdzieś pod chłodnicę (jest tam jakaś dodatkowa chłodnica oleju??? nie zauważyłem wcześniej takowej), z kolei skrzynia z gt-ka tych przewodów nie ma i nie ma wejść na te przewody. Teraz mam kłopot -zaślepiać te przewody i nie przejmować się czy szukać jednak właściwej skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Koledzy mam zagwozdkę. Wymieniam skrzynię z s-turbo na skrzynię od gt-ka. Podczas demontowania s-turbo okazało się, że ma ona dwa przewody - chyba chłodzenia oleju bo wyciekał z nich olej i prowadzą one gdzieś pod chłodnicę (jest tam jakaś dodatkowa chłodnica oleju??? nie zauważyłem wcześniej takowej), z kolei skrzynia z gt-ka tych przewodów nie ma i nie ma wejść na te przewody. Teraz mam kłopot -zaślepiać te przewody i nie przejmować się czy szukać jednak właściwej skrzyni?
Po pierwsze sprawdź czy ta skrzynia z GTka ma takie samo przełożenie jak z S-turbo, po drugie skrzynia z Forestera ma chłodzenie oleju, ale jak wsadzisz taką bez to zaślepiasz przewody w chłodnicy i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia z GTka już w Forku. Biegi chyba nieco dłuższe, a przynajmniej takie mam wrażenie. Przewody z chłodzeniem oleju zaślepiłem zgodnie z sugestią, tyle że na razie dość daleko od chłodnicy, docelowo zaślepię przy samej chłodnicy. Nowsza skrzynia i dyfer tak jak zapewniał poprzedni właściciel w stanie bardzo dobrym, w końcu wróciła przyjemność z jazdy. Do dokupienia jeszcze mam czujnik prędkości, bo w starej skrzyni nic się nie dało zrobić, żeby go wyciągnąć w całości, a w nowej nie było. Chociaż przebieg przynajmniej nie rośnie :)

 Nie wiem co robić ze starą schorowaną skrzynią i dyfrem, czy nadaje się jeszcze do reanimacji. Wyskakiwał wsteczny i huczało jakieś łożysko podczas jazdy. W dyfrze też jakieś kawałki zębów były na korku. Więc jakby komuś coś się przydało to się zgłaszać. TY754VN1AB jakby cuś.

Edytowane przez rademenez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...