Skocz do zawartości

Ksenony vs BiLed


MarcinSubaru

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Amnes napisał:

Odbłyśnik w polifcie jest na 2 czy 4 śrubki przykręcony i można go wyjąć z lampy bez jej rozklejania przez tylny dekiel. Majster coś konfabulował.

Muszę to u siebie sprawdzić... Bo też bym chętnie sprawdził jak wyglądają te moje odbłyśniki, a nie widzi mi się pomysł rozklejania lamp skoro są szczelne i ładne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręcałem odbłyśniki w biksenonach ze swojego auta bez demontowania/rozklejania  lamp (legaś z 2008r). Trochę gimnastyki pacami, długi śrubokręt, po dwie śrubki na odbłyśnik i poszło. W Krakowie regeneracja (na zamianę) po 100zł za sztukę).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 3.05.2020 o 19:57, szamot napisał:

Informacja - może się komuś przyda

Wersje poliftowe Legacy/Obk które posiadają ksenowy nie da rady przerobić na Led

Odbłyśnik jest zespolony z resztą lampy - brak możliwości montażu projektora ledowego 

Tak orzekł niedoszły monter 

Aktualizacja informacji, jednak się da

Różnica w oświetleniu drogi kolosalna

Piękne odcięcie linii światła i cienia

Jestem mega zadowolony choć tanio nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szamot napisał:

Aktualizacja informacji, jednak się da

Różnica w oświetleniu drogi kolosalna

Piękne odcięcie linii światła i cienia

Jestem mega zadowolony choć tanio nie było...

Więcej szczegółów poproszę, ciekawy jestem 

 

I tak patrzę, nie wiedziałem że Legasie miewały biksenony.. świeciłbym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, szamot napisał:

yyyy ale co konkretnie ?

Pytaj , odpowiem 

te polifty miały 2007-2009

 

Mój jest 2008 i mam tylko mijania ksenonowe. 

Jak wygląda reflektor? 

Możesz podać przybliżony koszt? 

Sam robiłeś, czy komuś zleciłeś? 

Jakie, problemy napotkałeś? 

Może bym drogowe przerobił... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Danko napisał:

Mój jest 2008 i mam tylko mijania ksenonowe.

To znaczy że masz uszkodzone zapadki  

33 minuty temu, Danko napisał:

Jak wygląda reflektor? 

Tak samo tylko jak nowy bo od zewnątrz i wewnątrz wypolerowany wyczyszczony

34 minuty temu, Danko napisał:

Sam robiłeś, czy komuś zleciłeś? 

No nie, zawsze problemy z reflektorami z przodu rozwiązuje firma z Krakowa - to już trzecie auto które tam robie (w tym dwa Subaraki) i zawsze jest duuuużo lepiej

Zostawiam auto rano i odbieram po południu

36 minut temu, Danko napisał:

Jakie, problemy napotkałeś? 

 

Skąd wziąć tyle piniedzy na to :biglol: 

 

38 minut temu, Danko napisał:

Możesz podać przybliżony koszt? 

Same ledy to 600 zł + koszt regeneracji reflektorów - jako stały klient dali trochę rabatu 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz - hb3 - też sobie założyłem ledową - ale to już sam bo to prościzna 

Drogowe u Ciebie to - odsłonięta cała soczewka w ksenonie + doświetlenie jeszcze z żarówki obok

Sprawdź sobie gdzieś przy ścianie linię światła i cienia

Może Ci działa tylko o tym nie wiesz

 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Cześć @szamot Jestem właśnie na etapie walki z moimi lapami w Legacy IV polift. Zaglądałem tam właśnie ostatnio żeby sprawdzić czy rzeczywiście da się wyjąc te odbłyśniki. Postanowiłem je oddać do regeneracji właśnie do autogamma. Nie zrobiłem jeszcze tego, ale wydaje mi się, że da się to zrobić. Jednak moją uwagę zwróciły te przesłony, bo byłem przekonany, że długie są na zwykłą żarówkę. A z tego co piszesz to jest biksenon. Albo przez odbłyśnik nie widzę, że to działa albo nie działa. Kolejna sprawa to światła mijania świecą normalnie, a drogowe w kosmos. Też nie wiem, czy to tylko kwestia odbłyśnika, czy większego problemu. Z demontażem odbłyśnika sam sobie poradzę, zależy mi na kosztach :) Myślisz, żeby zacząć od tego i zobaczyć jaki będzie efekt, czy od razu regenerować całość. Nie wiem czy polecasz autogamma, bo zrozumiałem że korzystałeś z usług kogoś innego. Mógłbyś polecić kontakt, ewentualnie coś poradzić co zrobić w moim przypadku :)  Z  góry dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, T0omasz napisał(a):

Cześć @szamot Jestem właśnie na etapie walki z moimi lapami w Legacy IV polift. Zaglądałem tam właśnie ostatnio żeby sprawdzić czy rzeczywiście da się wyjąc te odbłyśniki. Postanowiłem je oddać do regeneracji właśnie do autogamma. Nie zrobiłem jeszcze tego, ale wydaje mi się, że da się to zrobić. Jednak moją uwagę zwróciły te przesłony, bo byłem przekonany, że długie są na zwykłą żarówkę. A z tego co piszesz to jest biksenon. Albo przez odbłyśnik nie widzę, że to działa albo nie działa. Kolejna sprawa to światła mijania świecą normalnie, a drogowe w kosmos. Też nie wiem, czy to tylko kwestia odbłyśnika, czy większego problemu. Z demontażem odbłyśnika sam sobie poradzę, zależy mi na kosztach :) Myślisz, żeby zacząć od tego i zobaczyć jaki będzie efekt, czy od razu regenerować całość. Nie wiem czy polecasz autogamma, bo zrozumiałem że korzystałeś z usług kogoś innego. Mógłbyś polecić kontakt, ewentualnie coś poradzić co zrobić w moim przypadku :)  Z  góry dziękuję 

 

Najpierw zadzwoń do AutoGamma i zapytaj ile to wszystko będzie Cię kosztowało. Ja spotkałem się z bardzo miłym przyjęciem mnie jako klienta i choć nie skorzystałem z ich usług to sobie porozmawialiśmy po koleżeńsku. 

Na pewno każdy nadmiar pracy jest dodatkowo płatny, więc jeżeli przywieziesz im wyjęte światła to już będziesz na plus.

Jeżeli masz w planie regenerować tylko odbłyśniki to też wyjmiesz je w domu. Choć z tym może być problem, nie wiem jak jest w ksenonie, ale w lampach z żarówką halogenową śrubki od odbłyśnika są zakryte i trzeba albo rozkleić lampę albo wiercić otwory aby dobrać się do śrubek - cały syf poleci do wewnątrz. Oczywiście temat tego, czy Twój odbłyśnik nadaje się do regeneracji to też sprawa dyskusyjna, po wyjęciu może okazać się, że to śmietnik bo wypalenie sprawia, że kruszy się w ręku. 

Tak jak napisałem wyżej, nie skorzystałem z ich usług bo na regenerację odbłyśników musiałbym czekać ponad 3 tygodnie. Taki mieli zastój, a raczej osoba, która im regeneruje bo sami tego nie robią tylko wysyłają do Częstochowy. 

Moim zdaniem jak już zabierasz się za lampy to zrób raz, a porządnie łącznie z polerowaniem klosza i jego zabezpieczeniem od zewnątrz. To jest warte każdych wydanych pieniędzy. 

Ponadto w moim przypadku game-changer to było zamontowanie swiateł do jazdy dziennej, nie pamiętem już kiedy wymieniałem żarówki w swoich lampach, a w połączeniu z zregenerowanymi odbłyśnikami mam spokój na lata. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...