MarcinSubaru Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Cześć, Panowie w autogamma k Krakowa zaproponowali mi zamiast regeneracji odłbyśnika, przerobienie ksenonów na biledy, które ponoć lepiej i dłużej świecą? Ma ktoś może te biledy? Niestety sa bez homologacji, dlatego waham się czy je robić. A ponoć subaryny legacy/outback miałe słabe plastiki w tych ksenonach i szybko słabo świeciły. Ja wymieniłem żarniki(D2S) ale dalej taka słabizna, że ledwo co iwdać w nocy i musze cos zrobić. Co doradzacie? Miał już może ktoś taki problem? Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Jak dla mnie brak homologacji zamyka temat. Przerubki, tuning mechaniczny czy wizualny tak ale w ramach obowiazujacych przepisow.Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Skoro biledy nie mają homologacji to sprawa jest oczywista. Ja mam kupione akurat nowe lampy bo Aso Radom dało dobrą cenę, ale ludzie regenerują je z powodzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 A tak z ciekawości ile miałaby kosztować taka przeróbka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Jaki jest koszt regeneracji takiej lampy? W przybliżeniu oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 LED mimo och ach, wcale nie swiaca lepiej od dobrych xenonow, ktore niestety sa wypierane w konfiguratorach nowych samochodow przez ledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinSubaru Opublikowano 13 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Wymiana na biledy to około 780 złotych za sztukę, a regeneracja 250 złotych za sztukę. Tak, nie ma homologacji, gościu coś tam ściemniał, że niby jakieś normy ma spełnione, ale w sumie nie ma tutaj o czym mówić, macie rację, tym bardziej jak się jedzie za granicę. Dobra regeneracja, ewentualnie wymiana żarników na lepszej jakości. Ponoć każda ingerencja w reflektory pozbawia je homologacji. A z DRL-ami nie ma problemów, jesli mają homologacji, można zamontować i spokojnie jeździć. Przynajmniej tak można oszczędzić żywota ksenonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Ja jeździłem jakiś czas z pozycjami +przeciwmglowe jako dzienne, ale pozycyjne jedno padloi teraz głupio to wygląda xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 47 minut temu, MarcinSubaru napisał: regeneracja 250 złotych za sztukę Robiłem u nich regenerację i w Subaru i w Saabie - polecam! Dodatkowo kup u nich żarniki Będzie pan zadowolony 11 minut temu, Danko napisał: ale pozycyjne jedno padloi a dojście do żaróweczki chyba utrudnione ? Chciałem wsadzić tam kiedyś ledziki ale popatrzyłem że to nie takie łatwe i odpuściłem temat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Idiotyczne rozwiązanie za przeproszeniem. Żeby zmienić pozycje, trzeba wyciągnąć akumulator.. Z drugiej strony jest ten cały "kołnierz" do dolotu, ale to nie przeszkadza jakoś bardzo. Mi padła ta przy aku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 2 godziny temu, M_isza napisał: LED mimo och ach, wcale nie swiaca lepiej od dobrych xenonow, ktore niestety sa wypierane w konfiguratorach nowych samochodow przez ledy Niestety xenony z Subaru do dobrych się nie zaliczają. LED w wykonaniu Subaru świeci zdecydowanie lepiej od Xenonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Regenerowałem w Outbacku, poprawiło się 4 krotnie. Świecą jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Danko napisał: Idiotyczne rozwiązanie za przeproszeniem. Żeby zmienić pozycje, trzeba wyciągnąć akumulator.. Z drugiej strony jest ten cały "kołnierz" do dolotu, ale to nie przeszkadza jakoś bardzo. Mi padła ta przy aku.. W Legacy IV (w każdym razie w wersji US) najprościej się tam dostać przez odchylenie nadkola (najlepiej przy skręconych kołach żeby było więcej miejsca). Nic wtedy nie trzeba demontować, wyjęcie kilku spinek załatwia temat. Może w europejskiej wersji też tak sie da. Edytowane 13 Marca 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Kurcze, no nie sprawdzałem takiej opcji. Jak odbiorę samochód to zajrzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 3 godziny temu, Danko napisał: Idiotyczne rozwiązanie za przeproszeniem. Żeby zmienić pozycje, trzeba wyciągnąć akumulator. Nie wiem jak wy to robicie, ale ja już kilka razy wymieniałem postojowe i nie musiałem wyciągać akumulatora. Jedynie odchylam wlew płynu do spryskiwaczy i to tyle Robota na trzy minuty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Jakim cudem? Mi odchylenie go jakoś tam pomaga, ale i tak nie ma opcji żeby się tam dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Może po lifcie utrudnili dostęp? W przedlificie bezproblemowo się wymienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) A masz żarniki czy normalne? Może w ksenonach.. Albo kwestia liftingu Edytowane 13 Marca 2020 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 8 minut temu, Danko napisał: A masz żarniki czy normalne? Może w ksenonach.. Mam normalne, ksenony były dostępne przed liftem tylko w Japonii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 To może żarnik ma większe wejście i wtedy pozycja jest bardziej wsunięta tam? Wtedy brak miejsca byłby logiczny. Ciekawe no... Moze wrzucę foto jak wątek nie umrze w przyszły w tygodniu :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 4 godziny temu, spawalniczy napisał: Niestety xenony z Subaru do dobrych się nie zaliczają. LED w wykonaniu Subaru świeci zdecydowanie lepiej od Xenonów. nie mam doswiadczen z subaru, w subaru jestem odlskulem z H4 w swoim bugusiu. ale nowozytne LED z golfa vs bixenon z poprzedniej generacji astry, jest deczko lepszy, przede wszystkim swiatlo nie znika w deszczu, ale jak do tej pory to najlepsze światła, jakimi jezdzilem to xenony w roznych mercach B,C,E,ML... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 31 minut temu, Danko napisał: . Moze wrzucę foto jak wątek nie umrze w przyszły w tygodniu :p To weź nie umrzyj i wrzuć bom sam ciekaw 4 minuty temu, M_isza napisał: przede wszystkim swiatlo nie znika w deszczu To jeden z powodów dla których mam ledy na długich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 na dlugich xenon kazdy swiecil, ale chodzi o mijania do normalnej jazdy poza miastem, bez oślepiania innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Dokładnie. Na długich też jestem zadowolony. Na mijania niekoniecznie. Jest lepiej niż na halogenach w Opelku z podobnego rocznika. Ale miałem też mazde z podobnego rocznika z ksenonami i tam było lepiej. Jedną lampę mam nową z drugiej strony... Sam nie wiem, może mam zbyt duże wymagania. Mam też porównanie z 2 letnim ASX z ksenonami. No bajka, widać wszystko. Zależy jak się zejdzie, zdjęcie czy tu, czy u siebie wrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 3 godziny temu, Oczkoo15 napisał: Może po lifcie utrudnili dostęp? W polifta z ksenonami bez problemu wymieniłem pozycje bez żadnych dziwnych kombinacji. Może trzeba kierownik dolotu zdjąć coby do prawej się dostać i tak jak Oczko mówi odchylić wlew i tyle. Spróbujcie za to migacze z przodu wymienić xD. Pewnie też się da od dołu po odpięciu paru spinek, ale łatwo nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się