Artur9218 Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Witam Mam pewien problem. Niedawno skończyłem remont silnika w swojej imprezie 97r 2.0 Turbo. Silnik odpalił ładnie bez żadnych problemów i przy jazdach próbnych tez nie miałem żadnych zastrzeżeń, tylko od samego początku palił się check i silnik na zimnym cały czas trzymał 2tyś obr, po rozgrzaniu spadaly do 1500-1600obr. Po wymruganiu chcecka okazało się że to czujnik położenia wałka rozrządu. Odrazu po tym wyczyściłem obie kostki (tą od samego czujnika i zbiorczą od całej wiązki która jest na kolektorze), objaw nie ustąpił wiec wymieniłem czujnik na nowy lecz dalej jest tak samo. Sprawdzałem także miernikiem czy jest połączenie miedzy kostkami i oporność na obu czujnikach. Znalazłem temat na forum gdzie mówili że może być to przez źle ustawiony rozrząd. Sprawdziłem cale ustawienie rozrządu, ustawiałem na znaki, liczyłem zęby na pasku i jest ustawiony tak jak być powinien. Znalazłem tez pewien temat gdzie mówili że przy planowaniu głowic zmienia się ustawienie rozrządu, u mnie były planowane obie głowice i blok po obu stronach, ale wydaje mi się że to nie jest ten problem ponieważ rozrząd zgrywa się idealnie i auto jeździ tez bardzo dobrze. Już nie wiem co dalej sprawdzać i gdzie szukać problemu. Za odpowiedzi z góry dziękuję Jeśli jest coś źle to przepraszam i proszę o poprawienie, to mój pierwszy post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 wszystkie podciśnienia są szczelne? dolot szczelny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur9218 Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Myślę ze tak, nie sprawdzałem tego drugi raz ale jeszcze jutro zobaczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur9218 Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Dodam że samochód bez silnika stał prawie rok pod chmurką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur9218 Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Dolot szczelny, sprawdziłem wszystko jeszcze raz i nie mam pojecia gdzie dalej szukac. Wydaje mi sie ze to nie ma żadnego powiazania ze soba, ale czy jest mozliwosc ze wywalilo ten bład przez sonde lambda? Wiem że sonda jest nie sprawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 20 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 sprawdź czujnik położenia przepustnicy jakie pokazuje napięcia i czy jest dobrze ustawiony od niego zależą tez wolne obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się