Jump to content

Blok silnika subaru ee55z   . 


Mario88
 Share

Recommended Posts

 

Witam,

 

Mam problem z Subaru Legacy V z 2012  2.0d BOXER 150KM.

Blok mojego silnika w miejscu gdzie pracuje wał korbowy po prostu się rozpadł przy 198 tys przebiegu (standardowa 

usterka tego modelu ) blok silnika subaru ee55z   . 

 

 

Auto kupiłem używane po 1500km uległo usterce wiec czy kupić cały shortblock czy jest może jakaś inna możliwość ?  nie chętnie chciał bym wydać 13 tys  .

Jak dotąd wymieniłem kompletna dwumase

 

Proszę o rade   .  GDAŃSK OKOLICE 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kompletna książka serwisowa, samochód z polskiego salonu, brak modyfikacji mechanicznych i w sofcie(dpf off albo chip tuning) Jeśli spełniasz te trzy podstawowe warunki, to udaj się do ASO.  Samochód musi być kompletny, być może otrzymasz wsparcie.

Link to comment
Share on other sites

Tylko kompletny short block. Niestety to nie jedyny koszt całej operacji.

Trzeba doliczyć jeszcze:

- Planowanie głowic

- Komplet uszczelek silnika

- Regeneracja turbo (zalecana)

- Sprawdzenie wtrysków 

- Wymiana świec żarowych (zalecana)

- Mycie DPFa (zalecane)

- Robocizna

 

W sumie lekko 20 tyś 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...