Mario88 Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Witam, Mam problem z Subaru Legacy V z 2012 2.0d BOXER 150KM. Blok mojego silnika w miejscu gdzie pracuje wał korbowy po prostu się rozpadł przy 198 tys przebiegu (standardowa usterka tego modelu ) blok silnika subaru ee55z . Auto kupiłem używane po 1500km uległo usterce wiec czy kupić cały shortblock czy jest może jakaś inna możliwość ? nie chętnie chciał bym wydać 13 tys . Jak dotąd wymieniłem kompletna dwumase Proszę o rade . GDAŃSK OKOLICE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Poczytaj forum. Jak byly robione wszystkie przeglądy w aso to możesz otrzymać od nich pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Kompletna książka serwisowa, samochód z polskiego salonu, brak modyfikacji mechanicznych i w sofcie(dpf off albo chip tuning) Jeśli spełniasz te trzy podstawowe warunki, to udaj się do ASO. Samochód musi być kompletny, być może otrzymasz wsparcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal9049 Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Tylko kompletny short block. Niestety to nie jedyny koszt całej operacji. Trzeba doliczyć jeszcze: - Planowanie głowic - Komplet uszczelek silnika - Regeneracja turbo (zalecana) - Sprawdzenie wtrysków - Wymiana świec żarowych (zalecana) - Mycie DPFa (zalecane) - Robocizna W sumie lekko 20 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się