admat8207 Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Spoiler Spoiler Witam wszystkich w moim Foresterze 2.0 xt jest brak ciśnienia na trzecim cylindrze więc chcę zrobić regenerację głowic wiadomo że wiąże się to z wyciągnięciem silnika , otóż mam dylemat , wiadomo że w tych silnikach padają panewki korbowodowe i zastanawiam się nad ich wymianą czy ktoś może mi poradzić czy jest sposób na sprawdzenie panewek korbowodowych bez rozpoławiania silnika i czy może wskazywać na to praca silnika na zimno lub na ciepło ogólnie czy jest jakiś sposób sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 30 minut temu, admat8207 napisał: Ukryj zawartość Ukryj zawartość Witam wszystkich w moim Foresterze 2.0 xt jest brak ciśnienia na trzecim cylindrze więc chcę zrobić regenerację głowic wiadomo że wiąże się to z wyciągnięciem silnika , otóż mam dylemat , wiadomo że w tych silnikach padają panewki korbowodowe i zastanawiam się nad ich wymianą czy ktoś może mi poradzić czy jest sposób na sprawdzenie panewek korbowodowych bez rozpoławiania silnika i czy może wskazywać na to praca silnika na zimno lub na ciepło ogólnie czy jest jakiś sposób sprawdzenia Jak już rozbierzesz głowice , to koniecznie trzeba zajrzeć do panewek. U mnie przy okazji roboty UPG zleciłem rozebranie dołu i okazało się ,że panewki w stanie agonalnym. Do momentu rozebrania silnik chodził jak nowiutki . Ja proponuję powymieniać wszystko, co mogłoby spowodować konieczność ponownej rozbiórki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admat8207 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 I tak też myślałem , bo od jednej osoby słyszałem że nie ma żadnego objawu wskazującego na zużucie panewek , trzeba zrobić raz a porządnie i będzie spokój , to trzeba bedzie również szlif wału korbowego zrobić , ile twój silnik miał przejechane do momentu kiedy go rozebrałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Godzinę temu, admat8207 napisał: I tak też myślałem , bo od jednej osoby słyszałem że nie ma żadnego objawu wskazującego na zużucie panewek , trzeba zrobić raz a porządnie i będzie spokój , to trzeba bedzie również szlif wału korbowego zrobić , ile twój silnik miał przejechane do momentu kiedy go rozebrałeś ? Miał 163kkm. Szlif nie jest konieczny. Potrzebny za to jest ktoś ogarnięty i ma wiedzę i narzędzia aby dobrze pomierzyć wał i blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się