Skocz do zawartości

FORESTER SG 2.0 XT


admat8207

Rekomendowane odpowiedzi

:upside-down-face_1f643-small::krecka_dostal::hi:

Spoiler
Spoiler

Witam wszystkich w moim Foresterze 2.0 xt jest brak ciśnienia na trzecim cylindrze więc chcę zrobić regenerację głowic wiadomo że wiąże się to z wyciągnięciem silnika , otóż mam dylemat , wiadomo że w tych silnikach padają panewki korbowodowe i zastanawiam się nad ich wymianą czy ktoś może mi poradzić czy jest sposób na sprawdzenie panewek korbowodowych bez rozpoławiania silnika i czy może wskazywać na to praca silnika na zimno lub na ciepło ogólnie czy jest jakiś sposób sprawdzenia 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, admat8207 napisał:

:upside-down-face_1f643-small::krecka_dostal::hi:

  Ukryj zawartość
  Ukryj zawartość

Witam wszystkich w moim Foresterze 2.0 xt jest brak ciśnienia na trzecim cylindrze więc chcę zrobić regenerację głowic wiadomo że wiąże się to z wyciągnięciem silnika , otóż mam dylemat , wiadomo że w tych silnikach padają panewki korbowodowe i zastanawiam się nad ich wymianą czy ktoś może mi poradzić czy jest sposób na sprawdzenie panewek korbowodowych bez rozpoławiania silnika i czy może wskazywać na to praca silnika na zimno lub na ciepło ogólnie czy jest jakiś sposób sprawdzenia 

 

 

Jak już rozbierzesz głowice , to koniecznie trzeba zajrzeć do panewek. U mnie przy okazji roboty UPG zleciłem rozebranie dołu i okazało się ,że panewki w stanie agonalnym. Do momentu rozebrania silnik chodził jak  nowiutki . Ja proponuję powymieniać wszystko, co  mogłoby  spowodować konieczność ponownej rozbiórki.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak też myślałem , bo od jednej osoby słyszałem że nie ma żadnego objawu wskazującego na zużucie panewek , trzeba zrobić raz a porządnie i będzie spokój , to trzeba bedzie również szlif wału korbowego zrobić , ile twój silnik miał przejechane do momentu kiedy go rozebrałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, admat8207 napisał:

I tak też myślałem , bo od jednej osoby słyszałem że nie ma żadnego objawu wskazującego na zużucie panewek , trzeba zrobić raz a porządnie i będzie spokój , to trzeba bedzie również szlif wału korbowego zrobić , ile twój silnik miał przejechane do momentu kiedy go rozebrałeś ?

Miał 163kkm. Szlif nie jest konieczny. Potrzebny za to jest ktoś ogarnięty i ma wiedzę i narzędzia aby dobrze pomierzyć wał i blok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...