Jump to content

FORESTER SG 2.0 XT


admat8207
 Share

Recommended Posts

:upside-down-face_1f643-small::krecka_dostal::hi:

Spoiler
Spoiler

Witam wszystkich w moim Foresterze 2.0 xt jest brak ciśnienia na trzecim cylindrze więc chcę zrobić regenerację głowic wiadomo że wiąże się to z wyciągnięciem silnika , otóż mam dylemat , wiadomo że w tych silnikach padają panewki korbowodowe i zastanawiam się nad ich wymianą czy ktoś może mi poradzić czy jest sposób na sprawdzenie panewek korbowodowych bez rozpoławiania silnika i czy może wskazywać na to praca silnika na zimno lub na ciepło ogólnie czy jest jakiś sposób sprawdzenia 

 

 

Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, admat8207 napisał:

:upside-down-face_1f643-small::krecka_dostal::hi:

  Ukryj zawartość
  Ukryj zawartość

Witam wszystkich w moim Foresterze 2.0 xt jest brak ciśnienia na trzecim cylindrze więc chcę zrobić regenerację głowic wiadomo że wiąże się to z wyciągnięciem silnika , otóż mam dylemat , wiadomo że w tych silnikach padają panewki korbowodowe i zastanawiam się nad ich wymianą czy ktoś może mi poradzić czy jest sposób na sprawdzenie panewek korbowodowych bez rozpoławiania silnika i czy może wskazywać na to praca silnika na zimno lub na ciepło ogólnie czy jest jakiś sposób sprawdzenia 

 

 

Jak już rozbierzesz głowice , to koniecznie trzeba zajrzeć do panewek. U mnie przy okazji roboty UPG zleciłem rozebranie dołu i okazało się ,że panewki w stanie agonalnym. Do momentu rozebrania silnik chodził jak  nowiutki . Ja proponuję powymieniać wszystko, co  mogłoby  spowodować konieczność ponownej rozbiórki.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

I tak też myślałem , bo od jednej osoby słyszałem że nie ma żadnego objawu wskazującego na zużucie panewek , trzeba zrobić raz a porządnie i będzie spokój , to trzeba bedzie również szlif wału korbowego zrobić , ile twój silnik miał przejechane do momentu kiedy go rozebrałeś ?

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, admat8207 napisał:

I tak też myślałem , bo od jednej osoby słyszałem że nie ma żadnego objawu wskazującego na zużucie panewek , trzeba zrobić raz a porządnie i będzie spokój , to trzeba bedzie również szlif wału korbowego zrobić , ile twój silnik miał przejechane do momentu kiedy go rozebrałeś ?

Miał 163kkm. Szlif nie jest konieczny. Potrzebny za to jest ktoś ogarnięty i ma wiedzę i narzędzia aby dobrze pomierzyć wał i blok. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...