Jump to content
sali1206

Maglownica

Recommended Posts

Mam problem z maglownica, dałem ją do regeneracji po założeniu jej do auta przy skręcie w prawo lub przy cofaniu drży kierowca. Co może być przyczyną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbieżność, słabej jakości regeneracja, zapowietrzony częściowo układ, stary olej w układzie, pompa wspomagania - masz do wyboru i koloru. Napisz coś więcej o tej regeneracji to może trochę zawęzimy obszar poszukiwań. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsza regeneracja nie udana po przejechaniu 1km uszczelniacze się posypały. Po reklamacji auto przejechało jakieś 1200 km po czym na kierownicę zaczęły przenosić się stuki, i w końcu przy małych prędkościach, to znaczy przy zawracaniu cofaniu przenoszą się drgania jak by coś przeskakiwało. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drążki kierownicze skręcone na max ? sworznie kuliste zapewne nowe ? i na koniec ta nieszczęsna zbieżność - rozumiem że sprawdzona ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbieżność ustawiłem w piątek, a co do reszty sprawdzę w poniedziałek i wtedy się odezwę. Podziękował bardzo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, sali1206 napisał:

Pierwsza regeneracja nie udana po przejechaniu 1km uszczelniacze się posypały. Po reklamacji auto przejechało jakieś 1200 km po czym na kierownicę zaczęły przenosić się stuki, i w końcu przy małych prędkościach, to znaczy przy zawracaniu cofaniu przenoszą się drgania jak by coś przeskakiwało. 

 A brałeś pod uwagę uszkodzenie wiskozy? Skoro przy skręconych kołach na maksa coś "przeskakuję", to może być wiskoza

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, lojszczyk napisał:

 A brałeś pod uwagę uszkodzenie wiskozy? Skoro przy skręconych kołach na maksa coś "przeskakuję", to może być wiskoza

Dokładnie, to moze buc objaw padniętego wisko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie jaka skrzynia tam siedzi, automat czy manual? Ale strzela przy cofaniu też na skręconych kołach czy na prostych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skrzynia biegów automat 4 ,i są to bardziej wibracje niż strzelanie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak koła  są prosto to też wibruje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na prostych kołach to wykluczamy napęd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opony takie same? felgi o tych samych parametrach?

pamiętam, jak założyłem dojazdówke z VAGa, to ciągnęło niesamowicie na lewo :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opony takie same felgi oryginalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten dźwięk jest jakby cykliczny czy jednorazowy? Czy np co obrót koła?

A nie grzeje Ci się koło od hamulcy. Skrajny przypadek ale może masz źle poprowadzony wężyk do zacisku. Był tylko magiel robiony? Czasem od starego płynu przewody elastyczne korodują wewnątrz. Robi się wtedy coś w rodzaju zwężki. Do zacisku płyn dochodzi gdy wciskasz hamulec ale nie spada gdy go puszczasz. Można zdjąć zaciski i zobaczyć czy tłoczki wracają gdy puścisz hamulec. Piszę bo miałem taką sytuację, że grzało mi się koło w innym samochodzie i wymiana wężyka rozwiązała problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy skręcie kół zwłaszcza w prawo ,wibracja jest cykliczna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...