Jump to content

Subaru Impreza GH 2010


Szeliszka55
 Share

Recommended Posts

Witam ;) 

Niedługo będę miał zamiar zmienić auto i myślałem nad Subaru jak w tytule. Interesuje mnie 2.0 150km benzyna. 

Jakieś rady? Na co zwrócić uwagę przy kupnie? 

Mieszkam na podhalu wiec chciałem coś z 4x4 no i niektóre drogi to masakra więc odrazu pytam czy części od zawieszenia są drogie tak jak każdy mówi czy szału nie ma?

Jakie wrażenia z jazdy? 

Link to comment
Share on other sites

Obejrzyj sobie dokładnie samochód droższy z górnych widełek cenowych a potem najtańszą ofertę jaka jest będziesz miał to dobry poligon doświadczalny.

Części do Subaru nie są jakoś kosmicznie drogie jeśli porównujemy samochodu 4x4... 

Przy kupnie zwróć uwagę czy przy odpalaniu nie występują dziwne dźwięki czy niema wycieków z pod pokryw  to nic poważnego raczej ale cenę można negocjować  typowa usterka subaru.

Sprawdź czy przy maksymalnym skręcie niema problemów z wiskoza przeskakiwania czy wiskoza spina napęd działa. czy po solidnym rozgrzaniu napędów kilkanaście km nie ma problemu z przeskakiwaniem wykonując mocne skręty na parkingu.

Czy z układu wspomagania jest suchy. poza tym niema w tym samochodzie nic szczególnego do sprawdzania standardowa diagnostyka i oględziny wizualne.

 

Myślę że powinieneś zainteresować się po zakupie tematem podniesienia tego samochodu bo to jest dość nisko zawieszony samochód.

Oglądałeś jakąś sztukę już tej Imprezy?

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, Adrian Foto napisał:

Kup sobie samochód innej marki. Dla mnie Subaru to marka dla wariatów i entuzjastów :-)

Najpierw trzeba kupić, pojeździć.

Później dochodzi do odchyłów równowagi i wkracza się do zaszczytnego grona entuzjastów.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 26.02.2020 o 15:39, Szeliszka55 napisał:

Mieszkam na podhalu wiec chciałem coś z 4x4 no i niektóre drogi to masakra więc odrazu pytam czy części od zawieszenia są drogie tak jak każdy mówi czy szału nie ma?

Jakie wrażenia z jazdy? 

 

Po wielu latach eksploatacji GH z 2008 znam tylko ceny elementów gumowych zawieszenia (nie wiem jak się to fachowo nazywa nawet), które trzeba wprawdzie dość często wymieniać, ale koszt jest bardzo przystępny (kilkadziesiąt złotych dosłownie w ASO za komplet). Innych części zawieszenia nie wymianiałem, więc chyba dość trwałe są. Chociaż przebieg mam niewielki w stosunku do rocznika, więc to jest może tajemnica sukcesu:D.

 

Co do wrażeń z jazdy to jak zawsze kwestia z czym porównujemy. Jak na potrzeby codziennego użytkowania jest bardzo OK, wystarczająco wygodnie, ale też się dobrze prowadzi itd. Mocy w sam raz, za szybki nie jest, ale daje radę:wrrum:. Probem jest tylko na autostradach przez brak 6 biegu - przy wyższych prędkościach długa jazda na wysokich obrotach jest męcząca nieco... Za to żadnych zastrzeżeń nie mam do awaryjności ogólnej, bo nic się poza elementami zużywającymi się naturalnie nie zepsuło jeszcze. No i reduktor w cięższych warunkach terenowych lub pogodowych może być pomocny, zakładając że prześwitu wystarczy:D.

 

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, MPL napisał:

 

Po wielu latach eksploatacji GH z 2008 znam tylko ceny elementów gumowych zawieszenia (nie wiem jak się to fachowo nazywa nawet), które trzeba wprawdzie dość często wymieniać, ale koszt jest bardzo przystępny (kilkadziesiąt złotych dosłownie w ASO za komplet). Innych części zawieszenia nie wymianiałem, więc chyba dość trwałe są. Chociaż przebieg mam niewielki w stosunku do rocznika, więc to jest może tajemnica sukcesu:D.

 

Co do wrażeń z jazdy to jak zawsze kwestia z czym porównujemy. Jak na potrzeby codziennego użytkowania jest bardzo OK, wystarczająco wygodnie, ale też się dobrze prowadzi itd. Mocy w sam raz, za szybki nie jest, ale daje radę:wrrum:. Probem jest tylko na autostradach przez brak 6 biegu - przy wyższych prędkościach długa jazda na wysokich obrotach jest męcząca nieco... Za to żadnych zastrzeżeń nie mam do awaryjności ogólnej, bo nic się poza elementami zużywającymi się naturalnie nie zepsuło jeszcze. No i reduktor w cięższych warunkach terenowych lub pogodowych może być pomocny, zakładając że prześwitu wystarczy:D.

 

To ty Subaru masz ? :-) i tylko elementy gumowe wymieniałeś. Kurcze może masz sztukę z jakiegoś nietypowego rynku. Heh. Fajnie, że taka sztuka ci się trafiła.

 

Jaki przebieg/silnik?

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, Adrian Foto napisał:

To ty Subaru masz ? :-) i tylko elementy gumowe wymieniałeś. Kurcze może masz sztukę z jakiegoś nietypowego rynku. Heh. Fajnie, że taka sztuka ci się trafiła.

 

Jaki przebieg/silnik?

 

Chwilowo nawet dwa:D. To o którym napisałem to dokładnie taki silnik jak w temacie - benzyna 2.0/150KM. Z nietypowego polskiego rynku:). Przebieg niecałe 90 tys., więc może za mały jeszcze na większe problemy...

Edited by MPL
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, MPL napisał:

 

Chwilowo nawet dwa:D. To o którym napisałem to dokładnie taki silnik jak w temacie - benzyna 2.0/150KM. Z nietypowego polskiego rynku:). Przebieg niecałe 90 tys., więc może za mały jeszcze na większe problemy...

O chłopie jak ty pod kocykiem to trzymasz to czego się spodziewać :-)

 

Ile za niego chcesz ? Jak to tylko do kościoła jeżdżone to biorę bez zastanowienia xD

Link to comment
Share on other sites

W dniu 28.02.2020 o 22:41, Adrian Foto napisał:

O chłopie jak ty pod kocykiem to trzymasz to czego się spodziewać :-)

 

Ile za niego chcesz ? Jak to tylko do kościoła jeżdżone to biorę bez zastanowienia xD

 

Jeszcze trochę pojeżdzę, żeby takiego niedotartego nie sprzedawać:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mam 2 imprezy : GH z silnikiem 1,5 przez 4 lata wymienione gumki w zawieszeniu koszt 70 zł, wymieniłem tarcze na nawiercane i wydech na pełnoprzepływowy ale to dla fanaberii elementy sprawne, dla spokoju rozrząd ze względu na wiek koszt ok 1200zł, impreza GJ 2013 rynek amerykański 1 rok jeszcze nic, oczywiście sewis olejowy co rok ale to w każdym trzeba zrobić. Dla porównania sewis olejowy  w tym roku impreza 200zł, a Hyundai Atos najtańszy na ryku samochód olej filtry + łożyska przód 500 zł.

Link to comment
Share on other sites

Z ciekawości jak wygląda sytuacja z rdzą w GH? Na co zwrócić uwagę, gdzie wsadzić rękę? Miałem zdradzić markę na rzecz Alfy, ale od paru dni Lanos za mną chodzi :biglol:

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, taxus napisał:

Z ciekawości jak wygląda sytuacja z rdzą w GH? Na co zwrócić uwagę, gdzie wsadzić rękę? Miałem zdradzić markę na rzecz Alfy, ale od paru dni Lanos za mną chodzi :biglol:

Progi, szczególnie zaraz przed tylnymi kołami oraz na tylnej klapie pod szybą i pod listwą między lampami.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, rosaskc napisał:

Progi, szczególnie zaraz przed tylnymi kołami oraz na tylnej klapie pod szybą i pod listwą między lampami.

Czyli widzę Subarowski standard ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 30.03.2020 o 21:01, taxus napisał:

Z ciekawości jak wygląda sytuacja z rdzą w GH? Na co zwrócić uwagę, gdzie wsadzić rękę? Miałem zdradzić markę na rzecz Alfy, ale od paru dni Lanos za mną chodzi :biglol:

Cała klapa od środka koroduje, wystarczy odkręcić tablice rejestracyjne albo listwę (blenda) pod szybą i standardowo łączenie zderzaka tylnego i karoserii zaraz przy kole tylnym

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...