AMI Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Witam szanownych Panstwa, do tej pory glownie czytacz od paru lat i do tej pory posiadacz BMW, postanowilem teraz zasmakowac przygody z Subaru. I mam do Was pytanie, jako tych bardziej doswiadczonych - na co zwracac uwage przy zakupie samochodu takiego jak w temacie. Wszelkie uwagi i opinie mile widziane, bo nie chcialbym od samego poczatku popsuc sobie humoru i zabawy z nowym bolidem Przewertowalem szukajka troche watkow - ale zawsze mozna sie dowiedziec czegos nowego. I nie bede pytal o spalanie Bardziej mnie interesuja inne aspekty uzytkowe, co i jak sprawdzic, na co zwrocic uwage przy zakupie takiego samochodu. A by byc bardziej dokladnym podaje link do samochodu, na ktory ostrze sobie zeby i ktory dzis jade ogladac. http://carzone.ie/usedcars/index.cfm?fu ... rID=661757 Pozdrawiam z lewej strony drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Tutaj nie uzyskasz wiele informacji na temat Type R, ponieważ niewielu z nas miało z nimi doczynienia. Popytaj na www.scoobynet.com, lub http://bbs.22b.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi od siebie mogę dodać że powinienieś się upewnić czy jest przystosowana do paliwa 98 oktanowego, bo samochody JDM są mapowane na paliwo 102 oktanowe. Oprócz tego upewnij sie że ma zabezpieczenia antykorozyjne, bo wiele samochodów JDM nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Matiemu wskoczyl przecinek i prawidlowy adres strony gdzie sie czegos dowiesz to Scooby net Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Matiemu wskoczyl przecinek i prawidlowy adres strony gdzie sie czegos dowiesz to Scooby net dzieki. I nie szkodzi. Scooby Net w sumie juz znam - w sensie oczywiscie czytania. Ale chcialem tutaj zapytac, bo jakos sie pewniej czuje Tak czy inaczej zobaczymy co wyjdzie z ogledzin - efektami sie pewnie pochwale pozniej. Co do zabezpieczenia antykorozyjnego - jak to wlasciwie ustalic? A i jedno jeszcze pytanie - na jakim doladowaniu jezdzi normalnie sti? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 w Polsce chcesz nim jeździć? jak tak to zwróć uwagę czy w tym modelu da się przeżucić kierownicę na lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 jak tak to zwróć uwagę czy w tym modelu da się przeżucić kierownicę na lewo A czemu ma się nie dać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 marek790, Przecież ma napisane, że wioska na zielonej wyspie I przerzucić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 A i jedno jeszcze pytanie - na jakim doladowaniu jezdzi normalnie sti? 1,1 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 A i jedno jeszcze pytanie - na jakim doladowaniu jezdzi normalnie sti? 1,1 bara Dzieki. No i wrocilem z ogledzin. Sprawia wrazenie sympatyczne, jedzie jak dzikie - a ja mam wciaz obawy, bo sie boje, ze cos przegapiam i bedzie lipa Jest jednak jeden problem - przelotowy wydech - brak katalizatora uniemozliwia przejscie NCT (tutejszy przeglad). Jak wyglada kwestia wstawienia katalizatora w tym bolidzie - przynajmiej na czas przegladu Z tego co mowi obecny wlasciciel, to wydech jest produkcji HKS - trzeba caly wymieniac? czy mozna tylko wstawic katalizator? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Są katy sportowe. Szkoda tak się bawić w wycinanie i z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 AMI mozesz dogadac sie z ziomami od ukladow wydechowych - wstawiasz kat na czas przegladu, nastepnie go zdejmujesz, chowasz w garazu i jezdzisz Kupuj ! pozdrw, Gracowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 A i jedno jeszcze pytanie - na jakim doladowaniu jezdzi normalnie sti? 1,1 bara Więcej, jakieś 1.25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 A i jedno jeszcze pytanie - na jakim doladowaniu jezdzi normalnie sti? 1,1 bara Więcej, jakieś 1.25 Fabrycznie STI ładuje 1,1 bara - stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 AMI mozesz dogadac sie z ziomami od ukladow wydechowych - wstawiasz kat na czas przegladu, nastepnie go zdejmujesz, chowasz w garazu i jezdzisz Kupuj ! pozdrw, Gracowy Latwo powiedziec- a ja tu katusze przezywam, zeby nie wtopic I bede trul dupe W sumie niby nic, ale zawsze jakies detale - wlasnie sobie uswiadomilem, ze jeden boczny migacz jest bialy, a drugi pomaranczowy. Moze nic nie oznaczac, a moze oznaczac przejscia. A prawde mowiac boje sie troche krzywej budy i innych takich historii. Tak samo nieco dziwnie dla mnie wygladala przy calej konsoli czarnej biala obudowa pokretla do DCCD - ale moze nieslusznie i tak ma byc? Jesli ktos mnie moze naprostowac, to prosze bardzo. Jest jeszcze do obejrzenia kilka egzemplarzy type ra - moze trzeba wziac oddech, obejrzec na spokojnie i najwyzej wrocic raz jeszcze. I nie powiem - korci mnie, zeby dla porownania jeszcze obejrzec Mitsubishi Lancer Evo IV - ale to to juz chyba kompletna egzotyka (i zapewne przyznanie sie do tego tutaj jest pewnego rodzaju faux pas ) Co do katalizatora - moze byc sportowy, moze byc wyjmowany. Bladego pojecia tylko nie mam, czy funkcjonuje to jako osobny element, ktory mozna wymienic bez dlubania calego wydechu? Jedno musze przyznac - przyspiesza jak szalone. Zanosi sie kolejna bezsenna noc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 AMI, katalizator można wstawić do wydechu jako jeden z segmentów (bez długich rur itp) zakończony flanszami, potem wyciągasz katalizator a w jego miejsce wstawiasz tłumik przelotowy albo samą rurę, operacja na kilkanaście minut pracy pod autem (jak już masz wszystko przygotowane). Oczywiście warto zadbać o dobre uszczelnienie całości na złączeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 A i jedno jeszcze pytanie - na jakim doladowaniu jezdzi normalnie sti? 1,1 bara Dzieki. No i wrocilem z ogledzin. Sprawia wrazenie sympatyczne, jedzie jak dzikie - a ja mam wciaz obawy, bo sie boje, ze cos przegapiam i bedzie lipa Jest jednak jeden problem - przelotowy wydech - brak katalizatora uniemozliwia przejscie NCT (tutejszy przeglad). Jak wyglada kwestia wstawienia katalizatora w tym bolidzie - przynajmiej na czas przegladu Z tego co mowi obecny wlasciciel, to wydech jest produkcji HKS - trzeba caly wymieniac? czy mozna tylko wstawic katalizator? Pozdrawiam sugeruje najpierw pojechac na diagnostykę i sprawdzić czy przypadkiem nie przechodzi analizy spalin, tak jak jest, a potem ewent. kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 sugeruje najpierw pojechac na diagnostykę i sprawdzić czy przypadkiem nie przechodzi analizy spalin, tak jak jest, a potem ewent. kombinować Hm... to jest w sumie dosc dobry pomysl. Tyle, ze w sumie to ogolnie w tutejszych warunkach najlepiej jechac od razu na przeglad. Albo przejdzie albo nie przejdzie - powiedza dlaczego nie przeszedl. I tylko 50e Tanszej diagnostyki chyba i tak nikt tutaj nie zrobi w tym temacie Bardziej sie boje "przeszlosci" i dopatrzylem sie jeszcze jednej dziwnosci - na zdjeciach z zalaczonego ogloszenia kolektor wydechowy [tfu... oczywiscie, ze dolotowy] jest caly czerwony. W rzeczywistosci juz tak dobrze nie jest - na kolektorze zostaly resztki farby tylko. I teraz kwestia - czy to mozliwe, zeby farba byla kilka lat i nagle po roku w Irlandii prawie cala zlazla? Na zdjeciu nie ma tez listwy na krawedzi maski, ktora to listwa jest w rzeczywistosci. I teraz mam zgadywanke - zanim zadzwonie do goscia i o to zapytam - skad te roznice... Kupowanie samochodu to bol Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 kolektorze wydechowym mowisz :roll: nie czytalem twoich wczesniejszych postow... miales jakies doswiadczenia z subaru, a lepiej z imprezami turbo :?: jesli nie, to popros kogos kto ma/jezdzil. podejdzie do tematu na chlodno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 To jest kolektor ssący a nie wydechowy, i jest to normalne że farba z niego schodzi. Myśle że najlepiej zrobisz jak podjedziesz tym samochodem do kogoś kto zna się na Subaru. edit: Abt był szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 edit: Abt był szybszy odbijesz sobie w sobote :wink: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 To jest kolektor ssący a nie wydechowy, i jest to normalne że farba z niego schodzi. Mati, zastnawiające jest to, że auto jest 98, od roku w ie. i kolektor był czerwoniutki jak psi... a teraz jest oblazły. Dziwna by to była farba, która trzyma się osiem lat bez problemów, a w dziewiątym złazi. Myśle że najlepiej zrobisz jak podjedziesz tym samochodem do kogoś kto zna się na Subaru. Niestety nie sprzedają jeszcze Dżanka na wynos. ;>> r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Niestety nie sprzedają jeszcze Dżanka na wynos. ;>> r. a to tylko dzanek na calym swiecie zna sie na subaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 kolektorze wydechowym mowisz :roll: nie czytalem twoich wczesniejszych postow... miales jakies doswiadczenia z subaru, a lepiej z imprezami turbo :?: jesli nie, to popros kogos kto ma/jezdzil. podejdzie do tematu na chlodno. Po kolei - oczywiscie, ze dolotowy. Nie wiem skad mi sie to urodzilo... mniejsza o to. Drugie - oczywiscie, ze nie a tym bardziej imprezami turbo. A z tym doswiadczeniem to moze byc ciezko... dlatego mimo wszystko staram sie podchodzic do tematu na chlodno. I przemyslec z dystansu - inaczej juz pewnie samochod stalby u mnie na parkingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Niestety nie sprzedają jeszcze Dżanka na wynos. ;>> r. a to tylko dzanek na calym swiecie zna sie na subaru ? Podejrzewam, ze moze znac sie lepiej niz znaczna czesc tutejszych "rzeznikow" - na ktorych nawet tutersi narzekaja. Nic to - poogladam jeszcze inne egzemplarze, choc pewnie juz raczej type ra - dla porownania i bede myslec. W miedzyczasie sprobuje sie rozejrzec mimo wszystko za jakims warsztatem, gdzie moznaby bolida obadac przed zakupem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Drugie - oczywiscie, ze nie a tym bardziej imprezami turbo. no to ogladaj auto z kims, kto wie przynajmniej jak auto jest fabrycznie lakierowane i nie bedzie mial banana od ucha do ucha, jak auto zacznie przyspieszac. sam niestety totalnie nie spelniasz w/w. dla wlasnego dobra (probujac uniknac zakupu padliny) poszukaj kontaktu z kims choc troche siedzacym w temacie. wiem, wiem... walkujemy znow to samo... ale kupienie zlej imprezy boli prawie jak zly dotyk (cale zycie) :razz: :wink: [edit] w dublinie jest dobry kierowca testowy subaru >> piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi