Jump to content

obniżenie legasia


niebieskiultras
 Share

Recommended Posts

Wszyscy liftują legacy do poziomu outbacka a ja chciałbym przeciwnie iść w dół.

 

Z jakiego subaru będzie pasować zawieszenie ?

 

Najlepiej gdyby wystarczyło wymienić sprężyny na niższe.

Ale może ktoś ma inne protipy ?

 

Ps. Nie nie będę ciął sprężyn by uzyskać glebę.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

W przypadku zestawu gwintowanego, po obniżeniu o większą wartość amortyzator nie będzie walil, ze tak to powiem. Podstawowy gwint ma zalecane - 35mm w stosunku do serii w Legacy. Maksymalne obniżenie eynosi chyba 70mm. Nie wiem, jak to jest w przypasku samych sprężyn. Jezeli jednak skusiłbyś się na zestaw z gwintem, to podstawowy (bez regulacji sztywności) zwie się Tein Street Basis Z 

Link to comment
Share on other sites

A może pneumatyka włożyć: https://allegro.pl/kategoria/tuning-mechaniczny-uklad-zawieszenia-255624?string=air ride&bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-aut-1-2-0207

 

Pamiętam że jeszcze jakaś firma w Polsce robi zamienniki zwykłych sprężyn na pneumatyczne bałwanki, kompresor można dopasować z jakiegoś bmw starego.

 

https://airride-system.pl/pl/680-impreza-gd-00-06

Do legasika coś nie widzę trza by podzwonić

Edited by cyckocholik
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, maciuo napisał:

To legacy da się bardziej obniżyć? Toż to ma tyle prześwitu że haczy o koleiny i zjazdu na parkingi podziemne bez problemu. Ale co kto lubi...

A gdzie by tam. Jeżdżę na - 3 i poza krawężnikami nie mam żadnych problemów, a nawet planuje schodzić niżej. Nizsze i twardsze zawieszenie sprawilo, że znacznie pewniej się prowadzi 

Link to comment
Share on other sites

Też się zastanawiałem nad obniżeniem, ale w moim przypadku chciałbym mieć niżej tylko na trasach, tak jak pisze @Danko. Żeby się niższy lepiej prowadził. Niemniej jednak na miasto już mi pasuje taka wysokość jak jest, czasem trzeba pokonać jakiś krawężnik, czy próg zwalniający. Spełnieniem marzeń byłoby automatyczne obniżanie przy prędkości od 120km/h w górę... ale za takie marzenie to chyba nawet nie chcę wiedzieć ile trzeba zapłacić, no i w takim przypadku tylko air ride wchodziłby pewnie w grę - choć nie znam się, może są inne rozwiązania na regulowane zawieszenie. 

Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Orear napisał:

Też się zastanawiałem nad obniżeniem, ale w moim przypadku chciałbym mieć niżej tylko na trasach, tak jak pisze @Danko. Żeby się niższy lepiej prowadził. Niemniej jednak na miasto już mi pasuje taka wysokość jak jest, czasem trzeba pokonać jakiś krawężnik, czy próg zwalniający. Spełnieniem marzeń byłoby automatyczne obniżanie przy prędkości od 120km/h w górę... ale za takie marzenie to chyba nawet nie chcę wiedzieć ile trzeba zapłacić, no i w takim przypadku tylko air ride wchodziłby pewnie w grę - choć nie znam się, może są inne rozwiązania na regulowane zawieszenie. 

Znajomy ma Audi A6 Allroad i zawieszenie na poduchach. Różnica miedzy trybem sportowym, a na wszystkie drogi jest spora i w wysokości i sztywności. W porównaniu do gwintu to jakbym płynął po miękkim puchu :biglol:

Co do progów, problemow nie mam. Jedyne co - wolniej, delikatniej. Inny znajomy ma ostro zglebione renault i - czym mnie zaskoczył - nie ma zadnych problemow z progami. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...