Skocz do zawartości

obniżenie legasia


niebieskiultras

Rekomendowane odpowiedzi

Wszyscy liftują legacy do poziomu outbacka a ja chciałbym przeciwnie iść w dół.

 

Z jakiego subaru będzie pasować zawieszenie ?

 

Najlepiej gdyby wystarczyło wymienić sprężyny na niższe.

Ale może ktoś ma inne protipy ?

 

Ps. Nie nie będę ciął sprężyn by uzyskać glebę.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, frisco napisał:

Sprężyny od japońskich twin turbo? 

Twinturbo waży więcej i już parę osób mówiło mi że nie usiądzie tak jak np impreza wolnossaca na sprężynach z turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku zestawu gwintowanego, po obniżeniu o większą wartość amortyzator nie będzie walil, ze tak to powiem. Podstawowy gwint ma zalecane - 35mm w stosunku do serii w Legacy. Maksymalne obniżenie eynosi chyba 70mm. Nie wiem, jak to jest w przypasku samych sprężyn. Jezeli jednak skusiłbyś się na zestaw z gwintem, to podstawowy (bez regulacji sztywności) zwie się Tein Street Basis Z 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może pneumatyka włożyć: https://allegro.pl/kategoria/tuning-mechaniczny-uklad-zawieszenia-255624?string=air ride&bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-aut-1-2-0207

 

Pamiętam że jeszcze jakaś firma w Polsce robi zamienniki zwykłych sprężyn na pneumatyczne bałwanki, kompresor można dopasować z jakiegoś bmw starego.

 

https://airride-system.pl/pl/680-impreza-gd-00-06

Do legasika coś nie widzę trza by podzwonić

Edytowane przez cyckocholik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maciuo napisał:

To legacy da się bardziej obniżyć? Toż to ma tyle prześwitu że haczy o koleiny i zjazdu na parkingi podziemne bez problemu. Ale co kto lubi...

A gdzie by tam. Jeżdżę na - 3 i poza krawężnikami nie mam żadnych problemów, a nawet planuje schodzić niżej. Nizsze i twardsze zawieszenie sprawilo, że znacznie pewniej się prowadzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem nad obniżeniem, ale w moim przypadku chciałbym mieć niżej tylko na trasach, tak jak pisze @Danko. Żeby się niższy lepiej prowadził. Niemniej jednak na miasto już mi pasuje taka wysokość jak jest, czasem trzeba pokonać jakiś krawężnik, czy próg zwalniający. Spełnieniem marzeń byłoby automatyczne obniżanie przy prędkości od 120km/h w górę... ale za takie marzenie to chyba nawet nie chcę wiedzieć ile trzeba zapłacić, no i w takim przypadku tylko air ride wchodziłby pewnie w grę - choć nie znam się, może są inne rozwiązania na regulowane zawieszenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Orear napisał:

Też się zastanawiałem nad obniżeniem, ale w moim przypadku chciałbym mieć niżej tylko na trasach, tak jak pisze @Danko. Żeby się niższy lepiej prowadził. Niemniej jednak na miasto już mi pasuje taka wysokość jak jest, czasem trzeba pokonać jakiś krawężnik, czy próg zwalniający. Spełnieniem marzeń byłoby automatyczne obniżanie przy prędkości od 120km/h w górę... ale za takie marzenie to chyba nawet nie chcę wiedzieć ile trzeba zapłacić, no i w takim przypadku tylko air ride wchodziłby pewnie w grę - choć nie znam się, może są inne rozwiązania na regulowane zawieszenie. 

Znajomy ma Audi A6 Allroad i zawieszenie na poduchach. Różnica miedzy trybem sportowym, a na wszystkie drogi jest spora i w wysokości i sztywności. W porównaniu do gwintu to jakbym płynął po miękkim puchu :biglol:

Co do progów, problemow nie mam. Jedyne co - wolniej, delikatniej. Inny znajomy ma ostro zglebione renault i - czym mnie zaskoczył - nie ma zadnych problemow z progami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...