niebieskiultras Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Wszyscy liftują legacy do poziomu outbacka a ja chciałbym przeciwnie iść w dół. Z jakiego subaru będzie pasować zawieszenie ? Najlepiej gdyby wystarczyło wymienić sprężyny na niższe. Ale może ktoś ma inne protipy ? Ps. Nie nie będę ciął sprężyn by uzyskać glebę. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Sprężyny od japońskich twin turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 39 minut temu, frisco napisał: Sprężyny od japońskich twin turbo? Twinturbo waży więcej i już parę osób mówiło mi że nie usiądzie tak jak np impreza wolnossaca na sprężynach z turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Jak planujesz wieksze zmiany, to pomysl o calym zestawie, może gwint? Podstawowy srt TEIN sam mam i jestem zadowolony. Cena bardzo fajna, biorąc pod uwagę ze naprawdę fajna jakość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 znalazłem na ebayu sprężyny teina ale jest adnotacja, że do auta z zawiasem bilsteina czy po za twardością jest jeszcze jakaś różnica względem seryjnych amorów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 W przypadku zestawu gwintowanego, po obniżeniu o większą wartość amortyzator nie będzie walil, ze tak to powiem. Podstawowy gwint ma zalecane - 35mm w stosunku do serii w Legacy. Maksymalne obniżenie eynosi chyba 70mm. Nie wiem, jak to jest w przypasku samych sprężyn. Jezeli jednak skusiłbyś się na zestaw z gwintem, to podstawowy (bez regulacji sztywności) zwie się Tein Street Basis Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Niewiele w dół pójdzie na żółtym secie z GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 2 godziny temu, SubaruLPG napisał: Niewiele w dół pójdzie na żółtym secie z GT? masz na myśli bilsteina z twinturbo ? na tym właśnie pójdzie w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pijanus Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Gwint firmy ISC, 3600 za komplet i bardzo ciekawy efekt mam i polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 7 godzin temu, niebieskiultras napisał: czy po za twardością jest jeszcze jakaś różnica względem seryjnych amorów ? Krótszy skok o kilka cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyckocholik Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 (edytowane) A może pneumatyka włożyć: https://allegro.pl/kategoria/tuning-mechaniczny-uklad-zawieszenia-255624?string=air ride&bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-aut-1-2-0207 Pamiętam że jeszcze jakaś firma w Polsce robi zamienniki zwykłych sprężyn na pneumatyczne bałwanki, kompresor można dopasować z jakiegoś bmw starego. https://airride-system.pl/pl/680-impreza-gd-00-06 Do legasika coś nie widzę trza by podzwonić Edytowane 22 Lutego 2020 przez cyckocholik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 To legacy da się bardziej obniżyć? Toż to ma tyle prześwitu że haczy o koleiny i zjazdu na parkingi podziemne bez problemu. Ale co kto lubi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Godzinę temu, maciuo napisał: To legacy da się bardziej obniżyć? Toż to ma tyle prześwitu że haczy o koleiny i zjazdu na parkingi podziemne bez problemu. Ale co kto lubi... A gdzie by tam. Jeżdżę na - 3 i poza krawężnikami nie mam żadnych problemów, a nawet planuje schodzić niżej. Nizsze i twardsze zawieszenie sprawilo, że znacznie pewniej się prowadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Też się zastanawiałem nad obniżeniem, ale w moim przypadku chciałbym mieć niżej tylko na trasach, tak jak pisze @Danko. Żeby się niższy lepiej prowadził. Niemniej jednak na miasto już mi pasuje taka wysokość jak jest, czasem trzeba pokonać jakiś krawężnik, czy próg zwalniający. Spełnieniem marzeń byłoby automatyczne obniżanie przy prędkości od 120km/h w górę... ale za takie marzenie to chyba nawet nie chcę wiedzieć ile trzeba zapłacić, no i w takim przypadku tylko air ride wchodziłby pewnie w grę - choć nie znam się, może są inne rozwiązania na regulowane zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 29 minut temu, Orear napisał: Też się zastanawiałem nad obniżeniem, ale w moim przypadku chciałbym mieć niżej tylko na trasach, tak jak pisze @Danko. Żeby się niższy lepiej prowadził. Niemniej jednak na miasto już mi pasuje taka wysokość jak jest, czasem trzeba pokonać jakiś krawężnik, czy próg zwalniający. Spełnieniem marzeń byłoby automatyczne obniżanie przy prędkości od 120km/h w górę... ale za takie marzenie to chyba nawet nie chcę wiedzieć ile trzeba zapłacić, no i w takim przypadku tylko air ride wchodziłby pewnie w grę - choć nie znam się, może są inne rozwiązania na regulowane zawieszenie. Znajomy ma Audi A6 Allroad i zawieszenie na poduchach. Różnica miedzy trybem sportowym, a na wszystkie drogi jest spora i w wysokości i sztywności. W porównaniu do gwintu to jakbym płynął po miękkim puchu Co do progów, problemow nie mam. Jedyne co - wolniej, delikatniej. Inny znajomy ma ostro zglebione renault i - czym mnie zaskoczył - nie ma zadnych problemow z progami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się